Skravletråd for Mars -26

I morgen er jeg 8 uker, så spent på om jeg evt finner hjertelyden da :smiley-ashamed004 Jeg har tidligere funnet mellom 7+6 (men da foran i utviklingen) og 8+2 første gang, så blir å prøve doppleren bittelitt for å se. Er betryggende når man finner litt hjerteslag hjemme og, i starten.. ❤️

I morgen er jeg 8 uker, så spent på om jeg evt finner hjertelyden da :smiley-ashamed004 Jeg har tidligere funnet mellom 7+6 (men da foran i utviklingen) og 8+2 første gang, så blir å prøve doppleren bittelitt for å se. Er betryggende når man finner litt hjerteslag hjemme og, i starten.. ❤️
Lykke til :Heartred :Heartred

Hvor tidlig forteller dere det til deres leder på jobb at dere er gravid?
Jeg ringte og sa det før jeg kom tilbake på jobb etter ferien :p men jeg er sykepleier og det er ganske mye på jobben min jeg må unngå, som nattevakter, formalin og røntgen... xsmile6

Har en sur sjef fordi jeg er sykmeldt. Vil ha meg inn på samtale om tilrettelegging, jobber 100% natt..

Har en sur sjef fordi jeg er sykmeldt. Vil ha meg inn på samtale om tilrettelegging, jobber 100% natt..
Ah. Men er du sykemeldt pga nattarbeid? Er det ikke evt svangerskapspenger du skal ha da, med mindre du kan midlertidig omplasseres til dagvakter?

Min sjef endrer nattevakter til dag- og kveldsvakter, og jeg får beholde natt-tillegg. Men jeg jobber 3-delt turnus da.. egentlig synes jeg det er litt stressende med kveldsvaktene også fordi vi er veldig få på jobb og situasjonen er uforutsigbar. Men spørs jo om de kan gjøre noe med det. Tenker å høre med jordmor.

Sjefen din har ikke lov å være sur fordi du er sykemeldt :mad: det er det en fagperson som har vurdert at du trenger!