♡ IKM UKE 30 ♡

Ååååå :smiley-ashamed004 Ser i notatene mine (måtte inn å dobbeltsjekke nå) :bookworm: ved den syklusen jeg fikk kjemisk så startet sterke menssmerter ved 9dpo :nailbiting: Men også 9dpo sist syklus da jeg trodde jeg var gravid, men ikke var det :troll: ..så da er vi like langt :wacky: Men det som er rart, er at jeg ikke har hatt menssmerter i dag, rett før mens igjen, bare mild murring, altså helt motsatt :bag:
Jeg stemmer også for test :laughing002 Syns det har vært mye frem og tilbake med smertene dine:nailbiting: Om så bare for å bekrefte at det er tr som jobber, hvis det føles lettere:Heartred

Fin stigning her ihvertfall :happy:
13 dpo

Vedlegg

• Screenshot_20250724_231051_SmileReader.jpg
    Screenshot_20250724_231051_SmileReader.jpg
    149,9 KB · Visninger: 79
Det var dumt å høre :sorry: Hvordan ble lutealfasen denne gangen? :Heartpink Beklager at navnet ditt havnet så rart på førstesiden nå, men får plutselig ikke lov å redigere mer ser det ut som :pompus: skal prøve å finne ut av det..
Den ble på 11 dager, har normalt 12 da.
Det går fint :happy:

Legg inn på linken under at du ikke får redigert innehold, så fikser dem der :happy:

Sen oppdatering i dag, det har gått i ett hele dagen, så først nå jeg har kunnet sette meg ned med telefonen :oops: Men har selvfølgelig startet testingen, så dere skal få se resultatet av den. Jeg ble litt sånn mehh, for det er jo ikke noe strek der. Altså jeg ser skygge der hvor fargen til teststreken skulle kommet, men ser ikke noe rosa der. Men så måtte jeg selvfølgelig titte tilbake på bilder av testene fra 8 dpo sist jeg var gravid, hvor jeg hadde notert at jeg så antydning til strek. Og jeg ser jo ikke noe på den heller, og da var jeg jo beviselig gravid :hilarious: Så blir nok nye tester i morgen, så får vi se om det skjer noe da. Sist var det veldig vanskelig å se strek 8 og 9 dpo, men var ingen tvil 10 dpo. Jeg lever i håpet enda :hilarious:

Vedlegg

• IMG_6728.jpeg
    IMG_6728.jpeg
    582,3 KB · Visninger: 76
Sen oppdatering i dag, det har gått i ett hele dagen, så først nå jeg har kunnet sette meg ned med telefonen :oops: Men har selvfølgelig startet testingen, så dere skal få se resultatet av den. Jeg ble litt sånn mehh, for det er jo ikke noe strek der. Altså jeg ser skygge der hvor fargen til teststreken skulle kommet, men ser ikke noe rosa der. Men så måtte jeg selvfølgelig titte tilbake på bilder av testene fra 8 dpo sist jeg var gravid, hvor jeg hadde notert at jeg så antydning til strek. Og jeg ser jo ikke noe på den heller, og da var jeg jo beviselig gravid :hilarious: Så blir nok nye tester i morgen, så får vi se om det skjer noe da. Sist var det veldig vanskelig å se strek 8 og 9 dpo, men var ingen tvil 10 dpo. Jeg lever i håpet enda :hilarious:
Takk for update! Ja, enig i det du sier om skyggene her, men hører jo også at folk kan teste positivt ved forskjellig dpo i forskjellig svangerskap, så jeg lever vel og godt i håpet for deg her i dpo-land ja :Heartred

Er det litt rosafarge på den i dag?
Ja jeg syns det! Syns litt dårligere på bilde i dag, men tydeligere i virkeligheten! Blir nok en test i kveld også, det er bare vanlige tester, så burde være ok til å bare være 11dpo ? Siste kjemisk fikk jeg ikke noe antydning før 12 dpo og gikk da heller ikke på progesteron. Så håper virkelig :angelic:

Ja jeg syns det! Syns litt dårligere på bilde i dag, men tydeligere i virkeligheten! Blir nok en test i kveld også, det er bare vanlige tester, så burde være ok til å bare være 11dpo ? Siste kjemisk fikk jeg ikke noe antydning før 12 dpo og gikk da heller ikke på progesteron. Så håper virkelig :angelic:
Ja enda tidlig og positivt at den begynner å få farge

Last edited:
Back
Topp