♡ IKM UKE 30 ♡

Vi har brukt conceive plus de 2-3 siste rundene. Kanskje Wild Yam da, får man den i apotek?
Det er kanskje litt kontroversielt, spesielt siden det ikke finnes en konkret forskning, kun noen forsøk der det har blitt utprøvd, men sist brukte jeg menskopp da det klaffet. Jeg har også lest ganske mye om det, såkalt bro science, og det er mange som hadde samme erfaring som meg. Om det er var menskoppen, eller bare den rette tiden, får jeg vel aldri vite, men det skader ikke å prøve.

Det er kanskje litt kontroversielt, spesielt siden det ikke finnes en konkret forskning, kun noen forsøk der det har blitt utprøvd, men sist brukte jeg menskopp da det klaffet. Jeg har også lest ganske mye om det, såkalt bro science, og det er mange som hadde samme erfaring som meg. Om det er var menskoppen, eller bare den rette tiden, får jeg vel aldri vite, men det skader ikke å prøve.
Det holdt jeg på å glemme at jeg brukte da jeg ble gravid. Ser at det finnes egne fertilitetskopper og, som sitter høyere og er mindre dyp

Skikkelig ille hodepine i dag, ikke kjent på det siden sist jeg var gravid. Hadde tom barnevakt i kveld, men jeg måtte bare bli hjemme :smiley-angry017 skulle egentlig ut med båten med samboer i kveld.... Hadde gledet meg sånn... Håper testen er skikkelig rosa imorgen, samboer er ikke helt overbevist selv om han ser antydning...

9 dpo og dagens tester ble tatt nettopp. Noen som ser noe her? Usikker på hva jeg tror, mulig det er bare skyggestrek jeg skimter på den nederste, på samme måte som i går.

Vedlegg

• IMG_6741.jpeg
    IMG_6741.jpeg
    266,3 KB · Visninger: 68
  • IMG_6742.png
    IMG_6742.png
    1,8 MB · Visninger: 69
Skikkelig ille hodepine i dag, ikke kjent på det siden sist jeg var gravid. Hadde tom barnevakt i kveld, men jeg måtte bare bli hjemme :smiley-angry017 skulle egentlig ut med båten med samboer i kveld.... Hadde gledet meg sånn... Håper testen er skikkelig rosa imorgen, samboer er ikke helt overbevist selv om han ser antydning...
Så kjipt! Krysser fingrene for sterkere tester i morgen :Heartred

Oi dette er jo interessant! Men ahhh håper inderlig det er noe ekstra spennende på testen i morgen ja når hodepinen koster slik moro :shifty::Heartred

Og så mye mindre gris det ble, når svømmerne havnet oppi der. Angrer litt på at jeg ikke brukte det nå og, men var litt redd for infeksjon etter saen
Da er det greit å være forsiktig. Leste at noen sov med mensenkoppen, andre tok den ut etter tolv timer, men det tenker jeg blir litt drøyt. 2 t MAX for min del. Får være grenser :wtf:
Jeg er også litt utsatt for underlivssopp og canesten er ikke så spermvennlig.

Da er det greit å være forsiktig. Leste at noen sov med mensenkoppen, andre tok den ut etter tolv timer, men det tenker jeg blir litt drøyt. 2 t MAX for min del. Får være grenser :wtf:
Jeg er også litt utsatt for underlivssopp og canesten er ikke så spermvennlig.
Ja, jeg har tenkt litt på dette med menskopp/fertilitetskopp i dag etter det ble nevnt, men jeg er også ekstremt utsatt for underlivssopp og bakteriell vaginose, så er redd for å ha ting og tang der oppi :nailbiting:

Jeg har gått og ventet på TR da jeg trodde jeg hadde hatt eggløsning.
Har fått negative graviditetstester og ingen mens, men fortsatt mye murringer i mage og div symptomer.
Kom hjem til masse typisk eggløsningslim, og tok da noen nye el-tester i kveld :hilarious: så da må det testes litt til i morgen:smiley-ashamed004
1000010997.png

Jeg har gått og ventet på TR da jeg trodde jeg hadde hatt eggløsning.
Har fått negative graviditetstester og ingen mens, men fortsatt mye murringer i mage og div symptomer.
Kom hjem til masse typisk eggløsningslim, og tok da noen nye el-tester i kveld :hilarious: så da må det testes litt til i morgen:smiley-ashamed004Vis vedlegget 465715
Oi hvaa, hva tror du har skjedd da? For dette var første PP etter prevensjonsstopp?

Back
Topp