*sniker* skiiiiimter noe jeg ogsåJa,jo viste bildene til mannen, han kunne skimte noe han også! 10 dpo, så fortsatt egentlig tidlig.Vis vedlegget 465627

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*sniker* skiiiiimter noe jeg ogsåJa,jo viste bildene til mannen, han kunne skimte noe han også! 10 dpo, så fortsatt egentlig tidlig.Vis vedlegget 465627

Ååå du er så god og støtteneUansett veldig positivt at du har kommet til 13 DPO ja , lover bra for neste pp. Men vet ikke helt hvorfor jeg ikke gir opp håpet for deg enda nå
13 dager er helt fantastisk! Ble det sist og. Er bare sååå takknemlig for det i seg selv ja
Takk for håpet, ikke testet siden 11dpo men gav opp 
Jeg ser svak svake streker! Dette tror jeg søren meg er bebis-strek på gangJa,jo viste bildene til mannen, han kunne skimte noe han også! 10 dpo, så fortsatt egentlig tidlig.Vis vedlegget 465627

Libresse joooFøler treåringen min sin tegning passer til temaene her hehe

jeg har ikke gitt opp håpet på deg ennå!Eller selveste blomsten heheLibresse jooo![]()
Er så enig!!!!Kan du ikke ta en test @lilleperle , det er så spennendejeg har ikke gitt opp håpet på deg ennå!
EnigKan du ikke ta en test @lilleperle , det er så spennendejeg har ikke gitt opp håpet på deg ennå!

Hahaha kunne sett lett ut som de andre leppene jaEller selveste blomsten hehe
men så også ut som et bind blandt de skyeneJa og med litt spotting i midten heheHahaha kunne sett lett ut som de andre leppene jamen så også ut som et bind blandt de skyene
Kan du ikke ta en test @lilleperle , det er så spennendejeg har ikke gitt opp håpet på deg ennå!
Er så enig!!!!
Hahah dere er gode, men TR rekker nok å komme før jeg rekker å spare opp konsentrert urinEnig![]()
Fikk skikkelig hardt røsk i livmora nå 
Hvis ikke TR kommer i kveld MÅ du testeHahah dere er gode, men TR rekker nok å komme før jeg rekker å spare opp konsentrert urinFikk skikkelig hardt røsk i livmora nå
![]()

Ja hvis det ikke skjer i kveld MÅ jeg ta test i morraHvis ikke TR kommer i kveld MÅ du teste![]()
Men kjenner jeg tanta mi rett så kommer’a akkurat idét jeg dypper stripsen i koppen
Hvor mange kjenner ikke igjen den? 
Hvem sier man ikke får bruk for matte etter skolen?!11dpo idag... Så sånn sett burde sikkert skyggen vært mer strek. Men regnestykket da: 1 hcg 6dpo = 2 hcg 8dpo - 4 hcg 10dpo - 8 hcg 12dpo derso man tar utgangspunkt i dobling hver 48ende time. Dvs 6 hcg på 11 dpo!
Starter man på 2 hcg, skal jo alt dobles, og triples/firedobles dersom baseline er 3 eller 4 hcg.
Baserer man seg på denne tabellen:
Vis vedlegget 465624
er det mest "normalt" på ha baseline på 3hcg. Dvs at i morgen burde jeg hatt 24, og da ca 18 idag, noe som burde gitt greit utslag også på en normaltest. Men så spiller det jo også inn når egget fester seg, for det er jo først da kroppen starter produksjon av hcg. #halmstrå![]()
![]()
Masse håp her da
Håper det blir skikkelig strek for deg snart
HåperJeg ser svak svake streker! Dette tror jeg søren meg er bebis-strek på gang![]()
hadde en MA i jan som egentlig hadde termin nå i slutten av Juli
hadde vært fint plaster på såret å få positiv nåTanta kan være en skikkelig tease jaJa hvis det ikke skjer i kveld MÅ jeg ta test i morraMen kjenner jeg tanta mi rett så kommer’a akkurat idét jeg dypper stripsen i koppen
![]()

NeiiiHåperhadde en MA i jan som egentlig hadde termin nå i slutten av Juli
hadde vært fint plaster på såret å få positiv nå
da rakk du å komme deg en del uker du da
Så hjerteskjærende
Tenk for en gave det hadde vært å blitt gravid nå da ja
Men jeg tror det blir nå 

Hvor mange dager har du følt at TR er på veg nå?Ja hvis det ikke skjer i kveld MÅ jeg ta test i morraMen kjenner jeg tanta mi rett så kommer’a akkurat idét jeg dypper stripsen i koppen
![]()
Det her…Hvor mange dager har du følt at TR er på veg nå?
Jeg stemmer for baby strekkHahahaaHvor mange dager har du følt at TR er på veg nå?
Begynte 9dpo med skikkelige kramper
Så har følt det etter det
Men mensmurringene begynner som regel rundt den tid til meg