♡ IKM UKE 30 ♡

Ja kjøpte de litt i desperasjon for å tilfredsstille testetøsa :hilarious: pakken med nye tester kom selvfølgelig etter jeg kom hjem å hadde kjørt forbi butikken :bored:litt langt å kjøre å hente de... 25 min 1 vei
Hehe som med meg det, var ikke så lett å få tak i noe annet

Øverste er ferskest, de 2 andre er fra i morrres og en fra i går. Kan kanskje antyde en skygge på den øverste? Metode tester :bored:
1000004945.jpg

Antydning til spotting i dag. Og tempen har sunket, selv om den fortsatt er over coverline. Vanligvis stuper den til langt under linja på 13 dpo. Starten etter el var også merkelig denne runden.:shifty: Men det tyder uansett på tr, muligens akkurat på tiden i morgen. Jeg får ta det som en seier at spottingen før tr ikke er like lang og "sterk" som sist :laughing002 Vis vedlegget 465547
Aaa.. Lang LF er jo alltids bra da :Heartpink :gen014 Ja man må ta de små seirene :wtf::hilarious:

Skikkelig pms!! :sour: Og i dag er alt av symptomer borte. Ingen murringer, ingen ømme pupper (det har for så vidt vært fraværende uansett), men jeg fiser fortsatt :p
Ahhh det dustete er at symptomene kan ta en pause rett etter implantasjon, men også rett før mens… det fant jeg ut nylig av chatgpt.. så man er like langt der og :hilarious: Men tempen din er vel grei? (Kan jo ikke temping)

Jeg og lurer på om det er en antydning på øverste
Jeg antyder også noe på den øverste, og hvis du får det på disse så må du nesten være gravid for disse er elendige :nailbiting: :hilarious: Dette ble veldig spennende!
Ja ikke saaant ? Nå er det nesten jeg hiver meg i bilen for å hente de gode testene :hilarious: neida...joda...jegskal forbi i morgen etter jobb. Men er de virkelig så dårlig at de viser så svak strek 9 dpo ? Jeg hqr forsåvidt ikke fått noe antydning før 10/11 dpo før (uten å myse)

Fiser meg ihjel jeg også, PMS-smertene har vært helt dritt siden 9dpo, nå vil jeg snart bli ferdig med det! At det skal være smerter i 5 dager før mens og deretter 8 dager med menssmerter i mensuken er en kvelende følelseeee ass :wtf: Andre som lider? :hilarious:

Fiser meg ihjel jeg også, PMS-smertene har vært helt dritt siden 9dpo, nå vil jeg snart bli ferdig med det! At det skal være smerter i 5 dager før mens og deretter 8 dager med menssmerter i mensuken er en kvelende følelseeee ass :wtf: Andre som lider? :hilarious:
Tatt noen flere tester?

Hva sa Chat gpt til deg? Den har ikke mista trua på meg, og ser at vi ligger an ganske likt! :wacky:
Det var nu enda godt at den fremdeles har trua på deg :smiley-angelic001 Den sa at siden jeg gikk fra å være sur og grinete til å plutselig føle meg bedre og lettere 11dpo kveld så betyr det at progesteronet har falt og jeg vil få mensen innen 1-2 dager :hilarious: Åhhh og jeg sprenges av menssmerter snart :hilarious: :wtf: Hva sier den til deg?

11dpo og blenda test på morgenen idag. Jeg var oppe på do ca kl 7, og tok denne når jeg sto opp litt etter kl 9. Intet å spotte her dessverre, da har alle symptomer bare vært pms som vanlig. Søren heller, jeg hadde trua for juli! Jeg har blitt gravid to ganger, og begge gangene har vært i juli. Denne gangen på alt til rette - letrozol, aksjer innlagt på korrekt tid, mye lys og varme...
IMG_2401.jpeg

Løpet er nok kjørt for meg denne gang, men jeg klamrer meg til et bittelite håp da dette er en vanlig test, og ChatGPT sier at de fleste får positiv test 12-14 dager på vanlig test :p

11dpo og blenda test på morgenen idag. Jeg var oppe på do ca kl 7, og tok denne når jeg sto opp litt etter kl 9. Intet å spotte her dessverre, da har alle symptomer bare vært pms som vanlig. Søren heller, jeg hadde trua for juli! Jeg har blitt gravid to ganger, og begge gangene har vært i juli. Denne gangen på alt til rette - letrozol, aksjer innlagt på korrekt tid, mye lys og varme...
Vis vedlegget 465583

Løpet er nok kjørt for meg denne gang, men jeg klamrer meg til et bittelite håp da dette er en vanlig test, og ChatGPT sier at de fleste får positiv test 12-14 dager på vanlig test :p
Jeg hadde trua på Juli selv, og på deg, så det svir når testene kommer tilbake sånn :Heartpink Kjenner på det selv når alt ser ut til å ligge til rette for det, men streken mangler! Det er så uforståelig at det skal være sånn! Men jeg har håpet på at du likevel kan få positiv test noen dager til :couchpotato: Krysser alt for det :smiley-angelic001

Det var nu enda godt at den fremdeles har trua på deg :smiley-angelic001 Den sa at siden jeg gikk fra å være sur og grinete til å plutselig føle meg bedre og lettere 11dpo kveld så betyr det at progesteronet har falt og jeg vil få mensen innen 1-2 dager :hilarious: Åhhh og jeg sprenges av menssmerter snart :hilarious: :wtf: Hva sier den til deg?
At det fortsatt er tidlig og ikke gi opp før tanta kommer! Eller sier den at blødningen var mulig implantasjonsblødning og i sammenheng med de andre symptomene mine er det visst fortsatt en sjans selv om testene er negative. Jeg har også fått munnsår, noe jeg fikk da jeg ble gravid, men det kan også bare være pga forkjølelse :happy090

Back
Topp