♡ IKM Uke 31 ♡

Jadddda! Holder seg høy så kanskje toppen dette her :smiley-bounce012 Mulig jeg tar en til rett før jeg legger meg og så fortsetter jeg imorgen. Rykende ferske aksjer er lagt nå :laughing002

IMG_4644.jpeg

Ser nesten ut til at den har satt litt lavere tall og, for synes det ser ut som teststreken er sterkere
Ja ikke sant! Jeg syntes også testen var sterkere enn kontrollen så jeg trodde jeg kom til å få over verdi 1.0, har tatt flere bilder men får samme verdi! Er uansett godt nok for meg å regne som topp hvis verdiene synker etter dette. Tester alltid 1-2 dager etterpå for å se at verdiene synker og holder seg lave, og så temper jeg for å sjekke at egget har sluppet :smiley-bounce012

Ja ikke sant! Jeg syntes også testen var sterkere enn kontrollen så jeg trodde jeg kom til å få over verdi 1.0, har tatt flere bilder men får samme verdi! Er uansett godt nok for meg å regne som topp hvis verdiene synker etter dette. Tester alltid 1-2 dager etterpå for å se at verdiene synker og holder seg lave, og så temper jeg for å sjekke at egget har sluppet :smiley-bounce012
Fant ut at man kan flytte markørene så de blir midt på strekene og fikk da mer korrekt verdi. Testet hele veien denne gangen, men tror jeg skal gi meg hvis tempgrafen ser bra ut på økning. Følte den så anderledes ut og det stemte jo

Fant ut at man kan flytte markørene så de blir midt på strekene og fikk da mer korrekt verdi. Testet hele veien denne gangen, men tror jeg skal gi meg hvis tempgrafen ser bra ut på økning. Følte den så anderledes ut og det stemte jo
Jeg lastet opp nytt bilde av den testen og flyttet markørene riktig, da ble verdien 1.06 som jeg tror er mer riktig! Takk for tips :smiley-angelic003 :Heartred

CD 16 - Nu klekkes egget! :gen026

Eller slippes iallefall :hilarious: En eller annen gang iløpet av dagen idag siden LH topp var igår. Så har planlagt siste aksjelegging ikveld :love022Tror liksom ikke at det er vits imorgen, biffen må få litt hvile også men han har prestert bra denne perioden! Altså, han presterer jo alltid bra, det er bare ikke alltid det går selv om :shy:
Eller er det flere som kjører på med aksjelegging dagen etter EL også? :pompus:

IMG_4654.jpeg

IMG_4656.jpeg

Eller slippes iallefall :hilarious: En eller annen gang iløpet av dagen idag siden LH topp var igår. Så har planlagt siste aksjelegging ikveld :love022Tror liksom ikke at det er vits imorgen, biffen må få litt hvile også men han har prestert bra denne perioden! Altså, han presterer jo alltid bra, det er bare ikke alltid det går selv om :shy:

Vis vedlegget 465397

Vis vedlegget 465398
Lurer på om vi legger inn en gang i dag og, selv om det er mindre sjangse. Fikk eggløsningssmerter etter jeg la meg i går, så egget har nok sluppet. Temp tyder på det i hvertfall

Vedlegg

• Screenshot_20250721_062505_FF App.jpg
    Screenshot_20250721_062505_FF App.jpg
    283,8 KB · Visninger: 22
Lurer på om vi legger inn en gang i dag og, selv om det er mindre sjangse. Fikk eggløsningssmerter etter jeg la meg i går, så egget har nok sluppet. Temp tyder på det i hvertfall
Se der ja! Skader ikke å legge inn ekstra aksjer og spesielt hvis egget slapp på kvelden igår. Jeg kjenner at det skjer noe nå på morgenkvisten, så tenker at aksjelegging ikveld er nødvendig men imorgen får bli valgfritt for biffen :hilarious:

Men da passer vel denne gamle klassikeren som dagens låt for oss begge da? :smiley-bounce012

«My loneliness is killin' me (And I)
I must confess, I still believe (Still believe)
When I'm not with you, I lose my mind
Give me a sign
Hit me, baby, one more time»

:singing:

IMG_4658.jpeg

Se der ja! Skader ikke å legge inn ekstra aksjer og spesielt hvis egget slapp på kvelden igår. Jeg kjenner at det skjer noe nå på morgenkvisten, så tenker at aksjelegging ikveld er nødvendig men imorgen får bli valgfritt for biffen :hilarious:

Men da passer vel denne gamle klassikeren som dagens låt for oss begge da? :smiley-bounce012

Give me a sign

Vis vedlegget 465401
Hehehe midt i blinken

Give me a sign

Vis vedlegget 465401
Siste aksjer lagt og LHnivå lavt i dag, så da blir det mer ro med test bare en gang om dagen

Vis vedlegget 465397

Vis vedlegget 465398
Har skrevet det et annet sted, men jeg snakket med en spesialist angående dette, og hun mente at folk gir seg for fort. I det man får peak er det over. Spesialisten, samt hennes kollegaer, mente at det ofte var årsaken til at det ikke klaffet for mange par. Rett og slett fordi man vet ikke NÅR egget slipper uten UL. Lykke til!

Onion - 35 - B1 - PP22 - EL 18/07 - IKM 30/7

Rimelig sikker på at eg og ff er einige om eggløsning, sjølv om eg har vore dårlig på å temperaturmåling. Har vore på reise og det har vore så varmt! Brukar ikkje eggløsningstestar, det vart for stress for oss når kroppen min ikkje følger oppskrifta, har kort stigning og topp før eggløsning.

Vi er på dørstokken til IVF, og har blitt einige om å gi jernet desse siste syklusane for å kanskje slippe unda. Etter snart to år har eg lite håp, men det kan jo kanskje framleis hende :Heartpink

IMG_7443.jpeg

Onion - 35 - B1 - PP22 - EL 18/07 - IKM 30/7

Rimelig sikker på at eg og ff er einige om eggløsning, sjølv om eg har vore dårlig på å temperaturmåling. Har vore på reise og det har vore så varmt! Brukar ikkje eggløsningstestar, det vart for stress for oss når kroppen min ikkje følger oppskrifta, har kort stigning og topp før eggløsning.

Vi er på dørstokken til IVF, og har blitt einige om å gi jernet desse siste syklusane for å kanskje slippe unda. Etter snart to år har eg lite håp, men det kan jo kanskje framleis hende :Heartpink

Vis vedlegget 465408
Heia! Har lagt deg til listen, velkommen så mye :smiley-angelic003 Ja det ikke er lett å få til temping på ferie og reise, men grafen ser jo relativt bra ut selv om? Du kan eventuelt ta vekk/be ff om å ikke ta med målingspunkt på CD 16, den ser jo ut til å være ganske «off». Jeg frøs skikkelig en natt fordi mannen hadde satt viften RETT på meg, stakkars han skulle bare være snill og kjøle meg i varmen, men jeg ble dritkald og fikk skikkelig drop i temp på morgenen :hilarious: Ble heldigvis ikke syk så da er all good :happy:

Ja du skal begynne med IVF i september? Jeg skal i august, så dette er min siste PP. Som du sier ikke mye håp, men vi også gjør alt vi kan, for da kan vi iallefall si at vi prøvde alt vi kunne. Da trenger vi ikke å tenke på «hva hvis vi..» Men, helt enig med deg, det er alltid et håp.! Og det er folk som blir preggers rett på tampen av IVF! :smiley-angelic001

Har skrevet det et annet sted, men jeg snakket med en spesialist angående dette, og hun mente at folk gir seg for fort. I det man får peak er det over. Spesialisten, samt hennes kollegaer, mente at det ofte var årsaken til at det ikke klaffet for mange par. Rett og slett fordi man vet ikke NÅR egget slipper uten UL. Lykke til!
Interessant, takk for at du deler!! :pompus:
Jeg fikk peak igår kveld så jeg gir meg ikke med en gang det er peak hvis vi legger siste aksjer ikveld, da 26 timer etter peak. Kan jo selvfølgelig sjekke ut formen til alvshingsten imorgen, men han har fått kjørt seg med 5 runder på 7 dager, biffen er ikke 20 år lenger :hilarious: Men har liksom ikke helt troen på aksjelegging 48 timer etter peak, da på 1 dpo pleier jeg å ha null EL slim også :bored: Har litt idag men det var mest igår, altså på peak og dagen før EL.

Interessant, takk for at du deler!! :pompus:
Jeg fikk peak igår kveld så jeg gir meg ikke med en gang det er peak hvis vi legger siste aksjer ikveld, da 26 timer etter peak. Kan jo selvfølgelig sjekke ut formen til alvshingsten imorgen, men han har fått kjørt seg med 5 runder på 7 dager, biffen er ikke 20 år lenger :hilarious: Men har liksom ikke helt troen på aksjelegging 48 timer etter peak, da på 1 dpo pleier jeg å ha null EL slim også :bored: Har litt idag men det var mest igår, altså på peak og dagen før EL.
Sniker litt, siden egget kan slippes 12-24-48 timer etter peak så er det jo absolutt et poeng. Og selv om du har null slim på utsiden, kan det fortsatt være grei nok mengde innvendig.

Sier ikke at dere trenger å gjøre det denne PPen, fordi dere har det absolutt godt nok dekket fra før!

Vi ble gravide med begge barna våre ved å legge inn aksjer kun én gang samme kveld/natt egget mest sannsynlig slapp. Kjente det med EL-smerter begge gangene, for da får jeg ikke til å sove rett og slett :playful:

Back
Topp