Takk for flere synspunkt, det hjelper når man er usikker selv!Sniker litt, siden egget kan slippes 12-24-48 timer etter peak så er det jo absolutt et poeng. Og selv om du har null slim på utsiden, kan det fortsatt være grei nok mengde innvendig.
Sier ikke at dere trenger å gjøre det denne PPen, fordi dere har det absolutt godt nok dekket fra før!
Vi ble gravide med begge barna våre ved å legge inn aksjer kun én gang samme kveld/natt egget mest sannsynlig slapp. Kjente det med EL-smerter begge gangene, for da får jeg ikke til å sove rett og slett![]()
Ja det er sikkert ikke dumt å legge inn aksjer 1 dpo også, siste innspurt før IVF, makse det helt ut liksom
Nå har jeg sagt til biffen at det er siste arbeidsøkt ikveld da, men…., det kan jo være jeg klarer å lure han imorgen 
Last edited:

Det skal i hvert fall ikke stå på innsatsen deres!
Angrer ikke på det selv om jeg iblant har hatt lyst til å knø han
Tusen takk for lykkeønsker!
Ja det er jo par som blir gravide på siste runde før IVF så det er ikke umulig! Vi krysser fingrer og tær!
Så er det bare 10-12 dager igjen til svaret foreligger 
Jeg syntes det virket som så mye styr med temping at det skulle jeg iallefall ikke begynne med, men er så glad for at jeg fikk hjelp her inne til å forstå hvor greit det er å følge med på temp når man Trying To Conceive 

Beste er jo om det blir barn av det, så får ein prøve å ikkje tenke så mykje på (dei sure) pengane ein har brukt