♡ IKM Uke 31 ♡

Jeg har sett at folk tester fra sånn 10 dpo? Jeg er veldig ny her og som sagt dette med prøving og slikt, så jeg tror jeg tar utgangspunkt i det, vil jo prøve å vente til ikm, men hvis jeg ikke klarer å vente har jeg sagt til meg selv at jeg må hvertfall vente til 10 dpo så kan testinga starte hehe:)
Høres ut som en lur plan med 10 dpo :hello2 Noen tester 8-9 dpo men blir fort svake/negative tester, kan være spennende men kan også rote litt med psyken med usikre resultater, det er litt individuelt hva man foretrekker :happy:

CD 20, ca 6 dpo :) Synes dagene har egentlig gått fort denne uka pga har vært noen avtaler hver dag denne uka i ferien :love7 men samtidig innså jeg at det er fremdeles 1,5 uke til IKM :facepalm: har hatt sykluser med opptil 3 uker fra el til TR i det siste, så den ventetiden mot slutten er værst :banghead: jeg begynner og jobbe igjen dagen før IKM, så er utrolig spent på om det var ferie som trengtes for og få pos test :happy:
6 dpo allerede ja - så gøy! :woot: Men ja, kjipt med lange sykluser. Min EL ser ut til å bli forsinket med negative EL tester, men det er som regel bare 2 dager den blir forlenget når det skjer, så det er ikke så gale. Håper ferien har gjort sitt for at spiren sitter :smiley-angelic001:Heartred

Høres bra ut :D Jeg sier alltid at jeg skal vente til ikm, men klarer aldri å holde meg så lenge :laughing002
Ikke jeg heller :laughing002 Jeg er jo sist i gruppa så er ganske lenge til jeg begynner å teste og mulig jeg da blir sist ut med testingene også, antar jeg er 9-10 dpo 31.juli :pompus:

Kaller til forum!! Prøvd meg på en syklus uten hjelpemidler siden jeg har blitt litt sprø de siste to månedene. Men her er greia: Begynnende fuktig underliv 12. juli, første lange slimete tråd som hang ut av meg 13. juli, ordentlig eggehvite slimete tråder 15.-16. juli, samt skikkelige EL-smerter hele 16.juli og morningen 17.juli. Etter dette har utflodet vært slimete (men i mindre grad) og klebrig med litt melkehvitt «cloudy» i tillegg til at det har blitt mer og mer tørt og «vannete» der nede.

Alt peker til EL 17.juli, sant!? MEN! Jeg har ikke fått temp-økning ennå!? Hva skjer :(.
Ja kan tyde på at det var EL 17.juli, men det kan kanskje også ha vært bare et forsøk på å slippe egget. Har du bilde av temp grafen din?

Kaller til forum!! Prøvd meg på en syklus uten hjelpemidler siden jeg har blitt litt sprø de siste to månedene. Men her er greia: Begynnende fuktig underliv 12. juli, første lange slimete tråd som hang ut av meg 13. juli, ordentlig eggehvite slimete tråder 15.-16. juli, samt skikkelige EL-smerter hele 16.juli og morningen 17.juli. Etter dette har utflodet vært slimete (men i mindre grad) og klebrig med litt melkehvitt «cloudy» i tillegg til at det har blitt mer og mer tørt og «vannete» der nede.

Alt peker til EL 17.juli, sant!? MEN! Jeg har ikke fått temp-økning ennå!? Hva skjer :(.
Sniker. Min temp har vært ute og kjøre denne ppen, lurer på om den varme temperaturen kan påvirke tempen. Kan også være at eggløsningen var vellykket og kroppen prøver på nytt senere

Alltid fint å være med i en IKM-gruppe, selvom jeg egentlig har mistet litt trua. Om jeg blir gravid nå, får jeg faktisk samme termindato som når jeg hadde MA i 2023. Kanskje dette er pp-en vi lykkes og vi endelig kan få vår april-spire.

Stjerna80 - b2 - 44 - pp 23ish - el 18/7 - ikm 1/8

Last edited:
Alltid fint å være med i en IKM-gruppe, selvom jeg egentlig har mistet litt trua. Om jeg blir gravid nå, får jeg faktisk samme termindato som når jeg hadde MA i 2023. Kanskje dette er pp-en vi lykkes og vi endelig kan få vår april-spire.

Stjerna80 - b2 - 44 - pp 23ish - el 18/7 - ikm 1/8
Velkommen hit, jeg har lagt deg til :smiley-angelic003 Lei for at du gikk gjennom MA :sorry: Skjønner man mister troen iblant når det blir vanskelig og tiden drar ut, men vi kan håpe for deg :smiley-angelic001 :Heartbigred

CD 15 - nå er det utslag på EL testing :cool14

Jeg har rask LH-stigning så antar toppen kommer litt senere idag og at egget slipper imorgen.
Vi la aksjer igår kveld, og skal prøve meg på nye aksjer ikveld :happy112Og kanskje imorgen kveld altså på selve eggløsningsdagen, men tror det er ganske lav sjanse da? :confused005

IMG_4601.jpeg

IMG_4602.jpeg

Hei. Tror jeg blir hørende til hos dere, EL senere etter SA.

Håpefull :Heartred - 40 - B2 - EL 20 eller 21/7 - IKM 2 eller 3/7
Velkommen hit, lei for det ikke gikk veien for deg :sorry::Heartbigred Har lagt deg til listen, satt deg opp på samme dag som meg så får du heller gi meg en lyd om du vil bytte :smiley-angelic003 :Heartred

Back
Topp