Høres ut som en lur plan med 10 dpoJeg har sett at folk tester fra sånn 10 dpo? Jeg er veldig ny her og som sagt dette med prøving og slikt, så jeg tror jeg tar utgangspunkt i det, vil jo prøve å vente til ikm, men hvis jeg ikke klarer å vente har jeg sagt til meg selv at jeg må hvertfall vente til 10 dpo så kan testinga starte hehe![]()
Noen tester 8-9 dpo men blir fort svake/negative tester, kan være spennende men kan også rote litt med psyken med usikre resultater, det er litt individuelt hva man foretrekker 
men samtidig innså jeg at det er fremdeles 1,5 uke til IKM
har hatt sykluser med opptil 3 uker fra el til TR i det siste, så den ventetiden mot slutten er værst
jeg begynner og jobbe igjen dagen før IKM, så er utrolig spent på om det var ferie som trengtes for og få pos test
Men ja, kjipt med lange sykluser. Min EL ser ut til å bli forsinket med negative EL tester, men det er som regel bare 2 dager den blir forlenget når det skjer, så det er ikke så gale. Håper ferien har gjort sitt for at spiren sitter 

Lei for at du gikk gjennom MA
Skjønner man mister troen iblant når det blir vanskelig og tiden drar ut, men vi kan håpe for deg 

Og kanskje imorgen kveld altså på selve eggløsningsdagen, men tror det er ganske lav sjanse da?