Hihi da har mannen fått kjørt seg både i dag og i går og annen hver dag før det
det har murret godt nå i 2 dager og stikker og er ømt på venstre side. I tilligg har jeg ømme pupper. Nå håper jeg bare det klaffer denne runden
det har murret godt nå i 2 dager og stikker og er ømt på venstre side. I tilligg har jeg ømme pupper. Nå håper jeg bare det klaffer denne runden
Og sikkert venstre side da som forberedte for å slippe egget! Gøy å kunne legge merke til sånne ting og bli mer kjent med egen syklus og kropp
Vi krysser fingrer og tær for at det er gullegget som slipper og at superspermen er på plass 
Jeg hadde ingen symptomer annet enn tett nese (uten å være forkjølet) rett før IKM da jeg var gravid. Var vel 3 dager forsinket da jeg tok en graviditetstest og ble overrasket
Men har lest at tett nese faktisk kan være et symptom grunnet at hormonendringer som påvirker slimhinnen også i bihulene. Men det er jo et veldig uspesifikt symptom, har også hatt tett nese før ikm uten positiv test. Har også hatt kvalme, økt utflod, smerter og stikninger osv før ikm men med påfølgende negative tester så jeg tror det er best å ikke kjenne så altfor godt etter i denne tidlige fasen
Eventuelt kan man merke noe akkurat ved implantasjon som implantasjonsblødning og mulig festedipp hvis man målter temperatur.

men samtidig innså jeg at det er fremdeles 1,5 uke til IKM
har hatt sykluser med opptil 3 uker fra el til TR i det siste, så den ventetiden mot slutten er værst
jeg begynner og jobbe igjen dagen før IKM, så er utrolig spent på om det var ferie som trengtes for og få pos test