♡ IKM UKE 30 ♡

@rebi11 har også hatt noen positive og noen negative. Det kan ha med lavt hcg nivå i starten, forskjell på konsentrasjon i urinen, og veldig dårlige tester for tiden. Jeg har sett flere bilder av hvor stor forskjell det kan være på testene, selv om det er samme merke og samme pakke! Vet du hvordan syklusen din pleier å være? Total lengde, vanlig tidspunkt for el, lengde på lutealfase? Eller symptomer på sånn ca når el kan ha vært?
Kan du logge deg inn på nett og se resultat av blodprøvene? Da kan man gjerne se de ganske raskt.
Håper det beste for deg :Heartred
Jaa prøver å ikke tenke så mye på det, og stole på prosessen. Men er sykt vanskelig..

Ja, syklusen min er veldig stabil på 26 dager, og vet jeg hadde el natt til 10 juli. Så ikke noe med det nei :) har ikke tatt blodprøver.. Og bilen vår har såklart bestemt seg for å bli ødelagt akkurat nå, så får ikke ordnet med digital test før på mandag heller. Men det er kanskje likesågreit hehe :hilarious:

Takk!! :smiley-angelic001 :Heartpink

Litt dårlig samvittighet for at jeg ble sint på samboer i sta. Fikk litt noia når jeg så det var feil og det var etter stengetid fir senteret. Merker at så lang tid med uvisshet, først med graviditet og så med denne ppen har tatt på. Håper sånn han får tak i tester, han har dratt til Oslo nå. Orker ikke å gå glipp av peak og å fortsatt må lure på om eggløsning har vært. Så begynner jeg å tenke hva om mensen kommer nå og ikke eggløsning og jeg som har sendt han ut på leting

@rebi11 har også hatt noen positive og noen negative. Det kan ha med lavt hcg nivå i starten, forskjell på konsentrasjon i urinen, og veldig dårlige tester for tiden. Jeg har sett flere bilder av hvor stor forskjell det kan være på testene, selv om det er samme merke og samme pakke! Vet du hvordan syklusen din pleier å være? Total lengde, vanlig tidspunkt for el, lengde på lutealfase? Eller symptomer på sånn ca når el kan ha vært?
Kan du logge deg inn på nett og se resultat av blodprøvene? Da kan man gjerne se de ganske raskt.
Håper det beste for deg :Heartred
Oi haha, skjønte ikke før nå at det ikke var meg du svarte til :hilarious: Var så forvirret, med blodprøver og alt hahaha. Sorry! :hilarious::Heartpink

Vi heier for det her inne kan du tru :smiley-bounce012
Nå er jeg så vinglete at jeg blir sprø av meg selv :laughing002 Nå vil jeg reise hjem på tirsdag for å teste. Har kjøpt en storesøster T-skjorte som ligger å venter og hadde vært så gøy å få lille til å gå med den og levere testen til faren. Altså *smelt*:love017 og klarer ikke å ikke si noe hvis testen er positiv, så kan ikke vente

Holdt på å blekke før 4-åringen som ligger å synger enda :facepalm: Men kom på at jeg hadde tatt en vanlig BP så måtte se litt på den før jeg tar kvelden nå (sovnet sent i natt vettu :joyful:) men ser enda ganske så blank ut ja. Ses i morgen, til tydeligere streker her inne håper jeg :dance008
Vis vedlegget 465342
Vis vedlegget 465340
Jeg synes ikke den er helt blank!! «Ganske så blank» kan jeg gå med på til nød :hilarious: :love7

Positiv? Og hvis så burde vi legge inn aksjer nå i tillegg til 14.45, hvis jeg kjenner ganske sterke smerter allerede?

Vedlegg

• Screenshot_20250720_000903_Gallery.jpg
    Screenshot_20250720_000903_Gallery.jpg
    190,2 KB · Visninger: 53
Positiv? Og hvis så burde vi legge inn aksjer nå i tillegg til 14.45, hvis jeg kjenner ganske sterke smerter allerede?
Den ser ganske positiv ut i mine øyne :hello2 Husk at det er mye i modningsprosessen som kan gi smerter, og at det ikke nødvendigvis er selve egget som slipper du kjenner. Jeg ville tenkt det er god tid til aksjer i morgen:happy: Spesielt siden du sa tidligere at det har vært litt problem med dårlig kvalitet tidligere og lite mengde svømmere. Altså det er jo forskjellig fra mann til mann hvor fort de henter seg inn, men kan hende han har godt av litt tid imellom? Færre, men bedre aksjer liksom:shy:

Nå er jeg så vinglete at jeg blir sprø av meg selv :laughing002 Nå vil jeg reise hjem på tirsdag for å teste. Har kjøpt en storesøster T-skjorte som ligger å venter og hadde vært så gøy å få lille til å gå med den og levere testen til faren. Altså *smelt*:love017 og klarer ikke å ikke si noe hvis testen er positiv, så kan ikke vente
*Mega smelt*:love017

Den ser ganske positiv ut i mine øyne :hello2 Husk at det er mye i modningsprosessen som kan gi smerter, og at det ikke nødvendigvis er selve egget som slipper du kjenner. Jeg ville tenkt det er god tid til aksjer i morgen:happy: Spesielt siden du sa tidligere at det har vært litt problem med dårlig kvalitet tidligere og lite mengde svømmere. Altså det er jo forskjellig fra mann til mann hvor fort de henter seg inn, men kan hende han har godt av litt tid imellom? Færre, men bedre aksjer liksom:shy:
Ja, godt poeng. Han ville legge inn aksjer nå i tilfelle det ble vanskelig å få til i morgen. Så fortsatt bedre ut enn tidligere. Kjent på det jeg trodde var mensensmerter i noen dager nå, disse kom mere plutselig og intenst og varte i en halvtime ca. Kan jo være muskelkramper og pga stress. Med eggløsning på søndag, hadde det blitt på syklusdag 23, andre tallet jeg skulle være på utkikk etter

Støtter denne, og har faktisk litt tro på at færre ganger = bedre etter opplevelsen nå, hehe. Vi hadde nemlig bare sex 4 dager før eggløsning, og dagen før og det holdt jo tydeligvis da (hvis testene øker haha, har stress :hilarious: ). Men, flere ganger er ikke alltid bedre tror jeg!

Ja, godt poeng. Han ville legge inn aksjer nå i tilfelle det ble vanskelig å få til i morgen. Så fortsatt bedre ut enn tidligere. Kjent på det jeg trodde var mensensmerter i noen dager nå, disse kom mere plutselig og intenst og varte i en halvtime ca. Kan jo være muskelkramper og pga stress. Med eggløsning på søndag, hadde det blitt på syklusdag 23, andre tallet jeg skulle være på utkikk etter
Så lenge dere gjør det som passer dere tenker jeg det er bra:Heartred Igjen kan jo symptomer tyde på forskjellige ting :hilarious: :facepalm: Men jeg ville nok ha telt søndag som el dag:nailbiting: Mange tegn som liner seg opp for deg:nailbiting: Kanskje denne kaos syklusen virkelig blir verdt det:smiley-angelic001

Støtter denne, og har faktisk litt tro på at færre ganger = bedre etter opplevelsen nå, hehe. Vi hadde nemlig bare sex 4 dager før eggløsning, og dagen før og det holdt jo tydeligvis da (hvis testene øker haha, har stress :hilarious: ). Men, flere ganger er ikke alltid bedre tror jeg!
Leser mange historier med folk som blir gravide av én gang liksom! Kanskje det er noe i dette:laughing002
Jeg har troa for deg, du har jo fortsatt å ha symptomer:love017

Så lenge dere gjør det som passer dere tenker jeg det er bra:Heartred Igjen kan jo symptomer tyde på forskjellige ting :hilarious: :facepalm: Men jeg ville nok ha telt søndag som el dag:nailbiting: Mange tegn som liner seg opp for deg:nailbiting: Kanskje denne kaos syklusen virkelig blir verdt det:smiley-angelic001
Håper sånn at det klaffer sånn og at TR blir forskjøvet nok så lutealfasen blir lang nok til at er egg kan implantere seg. Mye mindre øm i dag og 0.60 på LH testen i dag, så da har nok peak vært

Må si jeg spent på testene dine fremover, føler fortsatt at det ikke er helt hvitt der teststreken er
Jeg tror det er fordi jeg veldig gjerne vil at du skal få to streker at jeg ser en skygge på den øverste. Håper også at i morgen er dagen det ramler inn masse bilder av positive tester her :joyful:
Ååå dere er så søte :shy: håper jo på det, vi ønsker sånn at vi ser på oss streker vettu :facepalm::hilarious: men føler meg enda likt som før mensen kommer.. spent på testene her inne i dag :Heartred

Jeg synes ikke den er helt blank!! «Ganske så blank» kan jeg gå med på til nød :hilarious: :love7
Hahaha måtte le av denne! Takk for støtten, mahh jeg håper jo, men det ER ingenting der :wtf: :hilarious: Våknet 05 i morgest, ble en vanlig BP test på litt svak 2.urin, blank og kjedelig 9dpo:
IMG_5510.jpeg
IMG_5511.jpeg

Back
Topp