rebi11
Forelsket i forumet
Jaa prøver å ikke tenke så mye på det, og stole på prosessen. Men er sykt vanskelig..@rebi11 har også hatt noen positive og noen negative. Det kan ha med lavt hcg nivå i starten, forskjell på konsentrasjon i urinen, og veldig dårlige tester for tiden. Jeg har sett flere bilder av hvor stor forskjell det kan være på testene, selv om det er samme merke og samme pakke! Vet du hvordan syklusen din pleier å være? Total lengde, vanlig tidspunkt for el, lengde på lutealfase? Eller symptomer på sånn ca når el kan ha vært?
Kan du logge deg inn på nett og se resultat av blodprøvene? Da kan man gjerne se de ganske raskt.
Håper det beste for deg![]()
Ja, syklusen min er veldig stabil på 26 dager, og vet jeg hadde el natt til 10 juli. Så ikke noe med det nei

Takk!!

Nå vil jeg reise hjem på tirsdag for å teste. Har kjøpt en storesøster T-skjorte som ligger å venter og hadde vært så gøy å få lille til å gå med den og levere testen til faren. Altså *smelt*
og klarer ikke å ikke si noe hvis testen er positiv, så kan ikke vente
Men kom på at jeg hadde tatt en vanlig BP så måtte se litt på den før jeg tar kvelden nå (sovnet sent i natt vettu
) men ser enda ganske så blank ut ja. Ses i morgen, til tydeligere streker her inne håper jeg 

Husk at det er mye i modningsprosessen som kan gi smerter, og at det ikke nødvendigvis er selve egget som slipper du kjenner. Jeg ville tenkt det er god tid til aksjer i morgen
Spesielt siden du sa tidligere at det har vært litt problem med dårlig kvalitet tidligere og lite mengde svømmere. Altså det er jo forskjellig fra mann til mann hvor fort de henter seg inn, men kan hende han har godt av litt tid imellom? Færre, men bedre aksjer liksom
Mange tegn som liner seg opp for deg