♡ IKM UKE 30 ♡

Føler meg som prinsessen på erten her jeg ligger i sengen. Samboer sa at han synes jeg skal ligge og slappe av i dag for å øke sjangsene. Så nå er han og barn på butikken for å kjøpe flere eggløsningstester og etterpå skal de lage middag til meg :Heartred
For en herlig samboer du har :love017 Herlig at han også har så høyt ønske om baby:hello2 Dette må jo gå veien:smiley-angelic001:Heartred

Oi, her har skjedd noe i natt!! Jeg bruker "alltid" å få en dipp 7dpo, men i natt så steg tempen. Vi har reist på ferie, så nytt soverom, ny seng og ny temperatur kan såklart spille inn, men kanskje dette er starten på noe?

IMG_2317.jpeg

Takk for at du spør :Heartred I dag har jeg troa igjen :hilarious: :angelic: Har bare sånne diffuse symptomer nå som egentlig kan være hva som helst, men det gir meg troa uansett:laughing002 Såpass at jeg venter til i morgen (10 dpo) med test:nailbiting: Tror ikke jeg har holdt ut lenger enn 9 dpo før:hilarious: Men vi skal grille og kose oss i kveld med noen venner, så da er det enklere å vente:happy: Tror dessverre jeg bygger opp forhåpningene ekstremt denne pp'en, så er litt redd for at det blir en voldsom kræsj på meg:facepalm:
Det er nettopp det jeg har opplevd selv - i mitt hode er det sånn «skal man vente å teste så man slipper å bli skuffet over negativ test hver eneste dag i en ukes tid, eller bare vente, og prøve å leve livet litt den uken istedefor? Men for meg klarte jeg ikke tenke på noe annet uansett sist syklus og jeg hadde alle symptomene som da jeg ble gravid. Så da jeg testet negativt ble det totalt kræsj! Så derfor har jeg nok bare lagt trua på hylla litt :stop:

Spent på at du kjenner på litt (diffuse) symptomer! Tenk om den er positiv i morgen?! Jeg håper så iiinderlig :smiley-angelic001 Kos dere masse i kveld :woot:

Jeg kan komme med oppdatering om at blødningen fortsatt er der. Lyserød og litt slimete, som om den er blandet med utflod liksom. Det er så kjipt om det viser seg at jeg får falske forhåpninger nå (igjen) :hilarious:

Ser at det er en forvirrende pp for flere av oss her. Godt å ha en så fin gjeng å prate med, ser at vi har over 1000 innlegg :bookworm::Heartred
Fader å, man føler jo ikke man får noe mer svar akkurat nei… men krysser alt for festeblødning :shy:

Føler meg som prinsessen på erten her jeg ligger i sengen. Samboer sa at han synes jeg skal ligge og slappe av i dag for å øke sjangsene. Så nå er han og barn på butikken for å kjøpe flere eggløsningstester og etterpå skal de lage middag til meg :Heartred
Herregud, du har valgt en utrolig god mann høres det ut som - skjønner du vil ha ham som far til dine barn ja :shy:

Det er nettopp det jeg har opplevd selv - i mitt hode er det sånn «skal man vente å teste så man slipper å bli skuffet over negativ test hver eneste dag i en ukes tid, eller bare vente, og prøve å leve livet litt den uken istedefor? Men for meg klarte jeg ikke tenke på noe annet uansett sist syklus og jeg hadde alle symptomene som da jeg ble gravid. Så da jeg testet negativt ble det totalt kræsj! Så derfor har jeg nok bare lagt trua på hylla litt :stop:

Spent på at du kjenner på litt (diffuse) symptomer! Tenk om den er positiv i morgen?! Jeg håper så iiinderlig :smiley-angelic001 Kos dere masse i kveld :woot:
Skjønner deg godt :Heartred Jeg må uansett teste før ikm for å forberede meg litt, men jeg syns det kan være like vanskelig uansett hvordan jeg gjør det:bag: Jeg har hatt forhåpninger, men vært mer realistisk før, frem til forrige pp. Da ble det kræsj. Jeg hadde også symptomer som kunne tilsi graviditet:shifty: Da lovte jeg meg selv å ikke stole på symptomer og ikke få opp forhåpningene så veldig, men du ser jo hvordan det har gått:hilarious: Jeg holdt på å si til mannen at "jeg tror jeg blir gravid denne gangen!":wacky: Altså, hvor kommer denne voldsomme troa fra?!:hilarious: Sa det ikke til han da, for det holder vel med én person som kræsjer totalt hvis det ikke har klaffet:angelic:

Skjønner deg godt :Heartred Jeg må uansett teste før ikm for å forberede meg litt, men jeg syns det kan være like vanskelig uansett hvordan jeg gjør det:bag: Jeg har hatt forhåpninger, men vært mer realistisk før, frem til forrige pp. Da ble det kræsj. Jeg hadde også symptomer som kunne tilsi graviditet:shifty: Da lovte jeg meg selv å ikke stole på symptomer og ikke få opp forhåpningene så veldig, men du ser jo hvordan det har gått:hilarious: Jeg holdt på å si til mannen at "jeg tror jeg blir gravid denne gangen!":wacky: Altså, hvor kommer denne voldsomme troa fra?!:hilarious: Sa det ikke til han da, for det holder vel med én person som kræsjer totalt hvis det ikke har klaffet:angelic:
Da har vi hatt det ganske likt i det siste :shy: Men det å ha troa kan være et symptom i seg selv :laughing001

Håper sånn på at det klaffer for deg denne ppen :dummy1:

I dag har jeg følt meg så trist, tar lett til tårene...bruker å bli slik 1 uke før mensen, og det stemmer bra med IKM :confused:

Er også utrolig trøtt zZzZ :duckie:duckie

Det er sånn som meg denne pp'en! Jeg også har nesten sagt til samboeren at jeg tror det klaffet denne gangen. Men jeg orker ikke se at han går i kjelleren også, så jeg prøver å ikke vise noe optimisme

Back
Topp