beklager langt og surrete innlegg på forhånd

Hei! jeg fikk tips om og prøve meg i denne gruppen også siden det er litt mer aktivitet her og jeg sårt trenger andres meninger! haha…Jeg er litt usikker på når jeg hadde eggløsning men jeg startet forrige mens 20 Juni, jeg tok hvertfall en graviditetstest på Tirsdag og den var negativ..testet igjen Onsdag morgen og den var svakt positiv, jeg ble helt overlykkelig!! Når torsdagen kom tok jeg enda en ny test på morgenurin, og da var den negativ?dukket opp en svak strek etter tiden. Måtte såklart ta enda en ny på morgnen igår, og den var igjen svakt positiv…Idag tok jeg 2 på morgenurin og den ene hadde svak strek før tiden, mens på den andre kom det en strek etter tiden..på de andre «positive» har streken også dukket opp før tiden og dem har farge, dem er svake men jeg ser dem…Jeg har brukt Makesure sine tidlig tester, har lest mye erfaringer om disse men er det så stor variasjon i dem? Jeg begynte og småblø på søndag som holdt på frem til tirsdagen, samme dag som første test..har kjent på småkvalme av og på iløpet av dagen de siste dagene, men vet ikke hva jeg skal tro lenger? tok CBD igår, den sa negativ. Snakket med legen igår og han fikk det ikke helt til og stemme overens med at det var en kjemisk..har tatt blodprøver og fått beskjed om og vente til neste uke på svar, men det er ikke så lett akkurat
legger ved bildet, skal siees at jeg ser strekene på onsdagen og fredagen bedere med egne øyne enn på bildet, samboer og alle andre er enig i at to av dem er klart positive, den ene jeg tok idag også som jeg ikke har bildet av..dem øker ikke i styrke bare og ene dagen i mellom var negativ..
dere virker som en veldig hyggelig gjeng her inne så håper virkelig noen har noen gode råd til meg!!
Vis vedlegget 465328