13+2/14+0?:
I dag har jeg vært på TUL. Den gikk veldig bra. Anatomien var som den skulle og størrelsen var korrekt. Babyen lå derimot veldig i fosterstilling og ville ikke flytte på seg, så hun fikk ikke målt CRL helt nøyaktig, men hun mente jeg var rundt 14+0. Likevel blir endelig termin satt på OUL, så forholder meg til el-termin inntil videre.
Lykken gikk fra 100-0 derimot da jeg noen timer senere begynte å blø såpass at det rant nedover bena. Har vært hos legevakt, men gyn på fødeavdelingen hadde ikke tid til meg. Fikk tatt en enkel ultralyd av en vanlig lege og det er fortsatt bevegelse og hjerteslag i alle fall. Det har gått over til spotting nå, men det er skikkelig ekkelt!

Skal bestille privat time hos gyn til uken for å sjekke om de kan se hvor det kom fra. Ellers er det bare å ta det med ro og krysse alt for at det ikke kommer mer.
Fikk for øvrig ikke vite kjønn i dag, og vi har ikke åpnet QR-koden fra NIPT-testen, så vi er fortsatt uvitende. Om noen ser noe nub her og vil gjette så rop ut. Jeg er elendig på sånt og vet ikke om det er mulig å se noe her en gang!
Vis vedlegget 465269Vis vedlegget 465268Vis vedlegget 465267