Hahaha, jeg føler bare jeg blir sett på som hysterisk som går en gang i uken nåHaha jeg ler høyt av at du har gått til forskjellige klinikker hver gangJeg hadde ikke tenkt på det en gang, og mest sannsynlig gått til samme sted for enkelthetens skyld
Når er TUL? Har du fått innkalling?
Mannen vet ikke om den på tirsdag som var heller
De to andre vet han om haha. Kanskje dumt at det er noen ulike som måler hver gang og at de ikke får historikken fra gang til gang, men det får bare være
Fikk innkalling til TUL i går, de var superraske! Timen er midt i fellesferien når jeg er 13+2, så det blir noen seige uker. Men hvis jeg tar en ultralyd når vi er tilbake fra utlandet i slutten av juni så skal jeg heller gå til en av de tre stedene jeg allerede har vært

Jeg hadde ikke tenkt på det en gang, og mest sannsynlig gått til samme sted for enkelthetens skyld

Bra du kan være hjemme nå på slutten ja! Er jo bare ett trimester igjen nå! Har du vært så dårlig med alle barna?

jeg bor i en av kommunene utenfor Oslo og her er det heeeelt umulig å få bhg plass utenom hovedopptak. Det gjelder alle kommune rundt oss også