Ååå så herlig, gratulerer så mye!![]()
![]()
Dagens beste nyhet! Hurra!!
Hurra! Har tenkt på deg!![]()
Tusen takk dereGratulerer så masse!!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå så herlig, gratulerer så mye!![]()
![]()
Dagens beste nyhet! Hurra!!
Hurra! Har tenkt på deg!![]()
Tusen takk dereGratulerer så masse!!![]()

1.juni
I dag skulle jeg hatt termin… Det er veldig rart å tenke på at jeg skulle hatt en nyfødt i disse dager. Gleder meg litt til junigruppen er «ferdig» så jeg slipper å se alle trådene jeg startet der bli brukt daglig.
Veldig glad jeg er gravid igjen nå i alle fall, det hjelper mye. Er 6+4 i dag. Neste ultralyd er ikke før om 10 dager, men kanskje jeg må ta en den kommende uken også. Merker at jeg sliter med å tro på at det vil gå bra. Selv om jeg så hjerteslag er det jo så mye som kan skje nå på denne tiden. Sover også ekstremt dårlig (det gjør jeg alltid når jeg er gravid), så kombinert med mye grubling er det vanskelig å være tilstede 100% på jobb. Vurderer å be om en delvis sykemelding i et par uker
Håper så inderlig at dette er terminspira di!Kjenner meg veldig igjen i tankene og bekymringene du har. Det er en veldig tung fase å være i. Det er cocktail med følelser. For meg resulterte det i veldig mange ultralyder første trimester, som jeg snart runder av. Kostbart ja, men absolutt verdt det - hvert fall for meg. Håper det sitter hos deg denne gangen, og at du etter hvert føler deg roligere1.juni
I dag skulle jeg hatt termin… Det er veldig rart å tenke på at jeg skulle hatt en nyfødt i disse dager. Gleder meg litt til junigruppen er «ferdig» så jeg slipper å se alle trådene jeg startet der bli brukt daglig.
Veldig glad jeg er gravid igjen nå i alle fall, det hjelper mye. Er 6+4 i dag. Neste ultralyd er ikke før om 10 dager, men kanskje jeg må ta en den kommende uken også. Merker at jeg sliter med å tro på at det vil gå bra. Selv om jeg så hjerteslag er det jo så mye som kan skje nå på denne tiden. Sover også ekstremt dårlig (det gjør jeg alltid når jeg er gravid), så kombinert med mye grubling er det vanskelig å være tilstede 100% på jobb. Vurderer å be om en delvis sykemelding i et par uker

Ble målt til 7+0. To dager kortere ift hva jeg ble målt til på onsdag, men hun slet litt mer med målingene siden jeg har bakovervendt livmor, så jeg tenker det er helt innafor Gratulerer så mye6+6:
Da har jeg vært på enda en ultralyd. Der var det fortsatt hjerteslag og embryoet hadde vokst siden sistBle målt til 7+0. To dager kortere ift hva jeg ble målt til på onsdag, men hun slet litt mer med målingene siden jeg har bakovervendt livmor, så jeg tenker det er helt innafor
Da kan jeg dra på første jordmorkontroll i morgen uten å føle meg som en imposter.

Gratulerer med vel overstått TUL6+6:
Da har jeg vært på enda en ultralyd. Der var det fortsatt hjerteslag og embryoet hadde vokst siden sistBle målt til 7+0. To dager kortere ift hva jeg ble målt til på onsdag, men hun slet litt mer med målingene siden jeg har bakovervendt livmor, så jeg tenker det er helt innafor
Da kan jeg dra på første jordmorkontroll i morgen uten å føle meg som en imposter.
Helt magisk med hjerteblink
Tusen takk for det!Gratulerer så mye med spirehar ikke fulgt med i dagbøker på en stund, veldig koselig å se at det har klaffet for flere men har delt IKM grupper med tidligere
![]()
Satser på at denne holder, nå er jeg lei av å prøve og miste 

Så fin plommesekk da!6+6:
Det er så stor forskjell på hvordan en blir møtt! Jeg liker også jordmoren min denne gangen, og føler at hun virkelig setter av tid til meg7+0:
I dag har jeg vært hos jordmor og blitt henvist til ultralyd og fødeplass!Hun virker veldig grei og kompetent, i motsetning til hun jeg fikk med førstemann som bare ville ha meg ut så fort som mulig, så gleder meg til å prate mer med henne fremover! Blir ikke time før i uke 24 igjen da, men det er helt greit. Skjer jo ikke så mye mellom der.
Tenker jeg skal prøve å oppdatere en gang i uken nå fremover og når det skjer noe spesielt. Neste ultralyd er om en uke. Må ta en før vi drar på ferie og forteller svigers![]()

Så bra! Ja, hun målte den og sa den var fin og rund og målte innenfor normalen. Satser på at det er et godt tegnSå fin plommesekk da!jeg var på tidlig UL sist hos en veldog erfaren gyn og han sa at fin plommesekk var ett kjempegodt tegn for ofte så så man først at den sviktet før en spontanabort.
Helt enorm forskjell. Var egentlig litt krise med hun jeg hadde sist. Flink fysisk, men null emosjonell oppfølging i det hele tatt, noe jeg virkelig trengte. Glad jeg flyttet og automatisk fikk ny.Det er så stor forskjell på hvordan en blir møtt! Jeg liker også jordmoren min denne gangen, og føler at hun virkelig setter av tid til megMens hun forrige gang avskrev meg veldig pga. yrket mitt, selv om jeg var førstegangs! Som om det burde ha noe å si hva jeg jobber med
Godt å se at du prioriterer noen ultralyder for deg selv, så du slipper å gå rundt unødvendig lenge med bekymringer for om det går braDet SKAL gå bra denne gangen - jeg har skikkelig troa!
Får se etter ferien nå i juni om jeg holder ut eller må ta en til før TUL. Det er jo veldig mange uker til enda 
Aww, Lille Bamse Mumsen6+6:
Gratulerer så mye med overstått UL. Det har så mye å se på psyken 
Det skjønner jeg, må være fryktelig vondt. Hvor langt var du kommet når du mistet? Håper dette blir regnbuebabyen deresTusen takk for det!Satser på at denne holder, nå er jeg lei av å prøve og miste
Hvordan går det med deg? Du må jo ha kommet et godt stykke nå![]()
babyen har det fint, kjønn er uvisst siden vi har blitt fortalt begge deler. Jeg har HG og har vært mye syk, det ble vel fem uker på sykehus før jeg fikk operert inn en hickman som gjør at jeg kan få væske og næring IV hjemme. Gleder meg veldig til babyen kommer ut, må bare holde ut 
I høst var jeg 7+4 da MAen ble oppdaget. Abort en uke etter. I påsken hadde jeg en SA til og da var jeg 6+3. Krysser alt for at det går bedre denne gangenDet skjønner jeg, må være fryktelig vondt. Hvor langt var du kommet når du mistet? Håper dette blir regnbuebabyen deres
Jeg er faktisk 28+0 i dagbabyen har det fint, kjønn er uvisst siden vi har blitt fortalt begge deler. Jeg har HG og har vært mye syk, det ble vel fem uker på sykehus før jeg fikk operert inn en hickman som gjør at jeg kan få væske og næring IV hjemme. Gleder meg veldig til babyen kommer ut, må bare holde ut
![]()

Bra du kan være hjemme nå på slutten ja! Er jo bare ett trimester igjen nå! Har du vært så dårlig med alle barna?Haha jeg ler høyt av at du har gått til forskjellige klinikker hver gangHelt enorm forskjell. Var egentlig litt krise med hun jeg hadde sist. Flink fysisk, men null emosjonell oppfølging i det hele tatt, noe jeg virkelig trengte. Glad jeg flyttet og automatisk fikk ny.
Kjempeteit at de dømmer deg basert på yrket ditt, det er jo helt håpløst
Haha, ja det er det eneste som roer meg ned nå. Har god økonomi heldigvis, så er heldig som kan ta «ubegrenset» egentlig. Har gått til forskjellige klinikker da så de ikke tror jeg er helt crazyFår se etter ferien nå i juni om jeg holder ut eller må ta en til før TUL. Det er jo veldig mange uker til enda
![]()
Jeg hadde ikke tenkt på det en gang, og mest sannsynlig gått til samme sted for enkelthetens skyld
Når er TUL? Har du fått innkalling?