Masse EL slim på veiTMI er så mye utflod nå at det føles ut som mensen hele tiden hehe. Pleier å ha for lite ellers. Fikk det noen dager før positiv test forrige pp, men er nok ikke så heldig at det er det nå

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse EL slim på veiTMI er så mye utflod nå at det føles ut som mensen hele tiden hehe. Pleier å ha for lite ellers. Fikk det noen dager før positiv test forrige pp, men er nok ikke så heldig at det er det nå

Hihi! Høres ut som meg sist gang jeg var gravid! Plutselig stikk og enormt med utflodPlutselig stikk på venstre side

Hehe, det er lov å håpe, men jeg drømmer alltid mye. Det er vel mest det at jeg tenker mye på det, spesielt i dpo land.Det kan være et godt tegn det![]()
Syns det er så koselig at du fortsatt henger her inneMasse EL slim på vei![]()
håper det går bra med deg og spirenSamme her, det og plutselig trøtthet var nesten det eneste jeg merket det på. Bortsett fra at klokken målte stress i kroppen og økt pulsvariasjon under søvn. Men merket det ikke så tidlig som 6dpo. Vært litt negativ de siste dagene, men virker i hvertfall om kroppen jobber godt enten med forberedelser til EL eller implantasjon.Hihi! Høres ut som meg sist gang jeg var gravid! Plutselig stikk og enormt med utflod![]()
Må jo følge med på dere jenter og heie på gull eggetSyns det er så koselig at du fortsatt henger her innehåper det går bra med deg og spiren
Prøver og få med meg alt 
Hvordan går det med deg og spiren?Masse EL slim på vei![]()
Går bra, 10+1 i dag. Skal på TUL 28 Juli, gleder meg skikkeligHvordan går det med deg og spiren?
Tenker masse på deg, håper du blir gravid igjen nå 
Åhh fikk det både den gangen jeg ble gravid og sist gang da jeg trodde jeg ble gravidTMI er så mye utflod nå at det føles ut som mensen hele tiden hehe. Pleier å ha for lite ellers. Fikk det noen dager før positiv test forrige pp, men er nok ikke så heldig at det er det nå
Så kan være tegn på både mens og graviditet 
Jeg er enig med Ametyst, forhåpentligvis er det masse EL slim på G!Masse EL slim på vei![]()
Er det klart eller mer lotion aktig? Stretchy?TMI er så mye utflod nå at det føles ut som mensen hele tiden hehe. Pleier å ha for lite ellers. Fikk det noen dager før positiv test forrige pp, men er nok ikke så heldig at det er det nå
Det blir spennende og fint å få sett den lilleGår bra, 10+1 i dag. Skal på TUL 28 Juli, gleder meg skikkeligTenker masse på deg, håper du blir gravid igjen nå
![]()
Tenker på dere og og litt rart å ikke være på forumet, en fin gjengKlart, var noe litt stretchy tidligere i kveldEr det klart eller mer lotion aktig? Stretchy?![]()
Hadde nok økt sjangsene mye hvis jeg fikk mer EL slim. Har brukt Conceive plus for å hjelpe på i mangelen. Nå var det litt svakt lyserosa i slimet, så da er det nok TR som kommer tidligereJeg er enig med Ametyst, forhåpentligvis er det masse EL slim på G!
Det er jo mer el typeKlart, var noe litt stretchy tidligere i kveld
Ja, de har vært nesten helt blanke i noen dager. Forvirrende greierDet er jo mer el typeHar du testet LH noe mer? Noen kan få små blødninger rundt el, og noen kan føle seg kvalm og ha hodepine. Mener du skrev noe om det tidligere..
Okei, men jeg har fått blod i eggløsningsslimet også. Men du vil sikkert innstille deg på mens nå så du kan få ny sjanse?Hadde nok økt sjangsene mye hvis jeg fikk mer EL slim. Har brukt Conceive plus for å hjelpe på i mangelen. Nå var det litt svakt lyserosa i slimet, så da er det nok TR som kommer tidligere

Får fortsette på teste etter EL, kan jo plutselig bli stigning igjen. Må innrømme at jeg helst vil at TR skal komme senere, siden jeg nettopp blødde i 9 dager for en uke sidenOkei, men jeg har fått blod i eggløsningsslimet også. Men du vil sikkert innstille deg på mens nå så du kan få ny sjanse?![]()