♡ IKM UKE 30 ♡

Hihi! Høres ut som meg sist gang jeg var gravid! Plutselig stikk og enormt med utflod :joyful:
Samme her, det og plutselig trøtthet var nesten det eneste jeg merket det på. Bortsett fra at klokken målte stress i kroppen og økt pulsvariasjon under søvn. Men merket det ikke så tidlig som 6dpo. Vært litt negativ de siste dagene, men virker i hvertfall om kroppen jobber godt enten med forberedelser til EL eller implantasjon.

TMI er så mye utflod nå at det føles ut som mensen hele tiden hehe. Pleier å ha for lite ellers. Fikk det noen dager før positiv test forrige pp, men er nok ikke så heldig at det er det nå
Åhh fikk det både den gangen jeg ble gravid og sist gang da jeg trodde jeg ble gravid :bag: Så kan være tegn på både mens og graviditet :facepalm:

Hadde nok økt sjangsene mye hvis jeg fikk mer EL slim. Har brukt Conceive plus for å hjelpe på i mangelen. Nå var det litt svakt lyserosa i slimet, så da er det nok TR som kommer tidligere
Okei, men jeg har fått blod i eggløsningsslimet også. Men du vil sikkert innstille deg på mens nå så du kan få ny sjanse? :Heartpink

Okei, men jeg har fått blod i eggløsningsslimet også. Men du vil sikkert innstille deg på mens nå så du kan få ny sjanse? :Heartpink
Får fortsette på teste etter EL, kan jo plutselig bli stigning igjen. Må innrømme at jeg helst vil at TR skal komme senere, siden jeg nettopp blødde i 9 dager for en uke siden

Last edited:
Har vært på farten hele dagen og lillegutt sovna ikke før 22.15 :oops:

Men fikk tatt en kveldstest på ca 2 timers urin før legging. Var i tvil om jeg skulle dyppe for den så litt tynn ut.
IMG_2875.jpeg

Jeg synes jeg ser en skygge og føler til og med at den vises på bilde med blits, men mulig jeg har fått totalt streksyn :dead::wacky:
IMG_2873.jpeg

Er det noen andre som ser?

Back
Topp