♡ IKM UKE 30 ♡

Her gikk visst EL forbi uten at jeg oppdaget det. Vanligvis har jeg positiv EL test over flere dager, men den her gangen må den ha vært positiv ettermiddag CD14, som vil si EL CD15 da. Flaks at vi har fått lagt inn aksjer da, har jo den siste tiden ikke hatt EL før CD17 eller CD18.

@lilleperle, kan du oppdatere datoer?

❀ Maya91 - 33 - B1 - PP12 - EL 12/7 - IKM 25/7

1000002976.jpg
1000002978.jpg

Her gikk visst EL forbi uten at jeg oppdaget det. Vanligvis har jeg positiv EL test over flere dager, men den her gangen må den ha vært positiv ettermiddag CD14, som vil si EL CD15 da. Flaks at vi har fått lagt inn aksjer da, har jo den siste tiden ikke hatt EL før CD17 eller CD18.

Oi, det må ha vært en rask topp, ja! Godt dere fikk lagt inn aksjer. Velkommen til dpo-land!

Jeg har seriøst drømt at jeg fikk to rosa streker på graviditetstest i hele natt. Det var skikkelig intenst, og jeg våknet innimellom og måtte minne meg selv på at jeg bare er noen få dpo.

Jeg har drømt om positive tester før, men aldri sånn som i natt. Jaja, det er vel bare fordi jeg ønsker meg det så veldig.

Altså bevare meg vel - HVORDAN skal man klare å vente et helt svangerskap på babyen når man ikke klarer å vente til 7 dpo for å slippe testetøsa løs nå i dpo-land? Forstå det den som kan :hilarious: :hilarious: :banghead:
Hahaha! Har tenkt tanken selv :hilarious: men det kan kanskje roe seg litt når spiren først er der inne da :shy:

Vis vedlegget 464957Vis vedlegget 464958
Oi, da var det greit å ha temp for å bekrefte det! Og bra dere hadde lagt inn aksjer ja :nailbiting: Da er det oppdatert! :Heartpink

Jeg har seriøst drømt at jeg fikk to rosa streker på graviditetstest i hele natt. Det var skikkelig intenst, og jeg våknet innimellom og måtte minne meg selv på at jeg bare er noen få dpo.

Jeg har drømt om positive tester før, men aldri sånn som i natt. Jaja, det er vel bare fordi jeg ønsker meg det så veldig.
Nå når jeg ble gravid, så drømte jeg at jeg skulle føde (var vel 7-8 dpo) og det var såå ekte :hilarious:

Det kan være et godt tegn det :angelic:

I dag har jeg hatt ordentlig hodepine, kan være pga varmen i Trondheim... Men bruker egentlig å få hodepine dagen før menstruasjon.. Men det er litt tidlig for det. 3 dpo nå. Flere som har merket hodepine i disse tider?

I dag har jeg hatt ordentlig hodepine, kan være pga varmen i Trondheim... Men bruker egentlig å få hodepine dagen før menstruasjon.. Men det er litt tidlig for det. 3 dpo nå. Flere som har merket hodepine i disse tider?
Trondheim her selv, ikke rart om du har hodepine nå nei, vi er ikke vant til dette akkurat :hilarious: Men progesteron kan trigge hormonell hodepine

Ja, har og hatt hodepine i noen dager nå

TMI er så mye utflod nå at det føles ut som mensen hele tiden hehe. Pleier å ha for lite ellers. Fikk det noen dager før positiv test forrige pp, men er nok ikke så heldig at det er det nå

Back
Topp