Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er alltid fysen...Noen andre som er skikkelig fysen? Jeg trodde man ble det før mens, men her er det 2dpo og fysen og fisenEr det en effekt av stigende progesteron tro?

Oi, det må ha vært en rask topp, ja! Godt dere fikk lagt inn aksjer. Velkommen til dpo-land!Her gikk visst EL forbi uten at jeg oppdaget det. Vanligvis har jeg positiv EL test over flere dager, men den her gangen må den ha vært positiv ettermiddag CD14, som vil si EL CD15 da. Flaks at vi har fått lagt inn aksjer da, har jo den siste tiden ikke hatt EL før CD17 eller CD18.
@lilleperle, kan du oppdatere datoer?
❀ Maya91 - 33 - B1 - PP12 - EL 12/7 - IKM 25/7
Hahaha! Har tenkt tanken selvAltså bevare meg vel - HVORDAN skal man klare å vente et helt svangerskap på babyen når man ikke klarer å vente til 7 dpo for å slippe testetøsa løs nå i dpo-land? Forstå det den som kan![]()
![]()
![]()
men det kan kanskje roe seg litt når spiren først er der inne da 
Oi, da var det greit å ha temp for å bekrefte det! Og bra dere hadde lagt inn aksjer jaHer gikk visst EL forbi uten at jeg oppdaget det. Vanligvis har jeg positiv EL test over flere dager, men den her gangen må den ha vært positiv ettermiddag CD14, som vil si EL CD15 da. Flaks at vi har fått lagt inn aksjer da, har jo den siste tiden ikke hatt EL før CD17 eller CD18.
@lilleperle, kan du oppdatere datoer?
❀ Maya91 - 33 - B1 - PP12 - EL 12/7 - IKM 25/7
Vis vedlegget 464957Vis vedlegget 464958
Da er det oppdatert! 
Nå når jeg ble gravid, så drømte jeg at jeg skulle føde (var vel 7-8 dpo) og det var såå ekteJeg har seriøst drømt at jeg fikk to rosa streker på graviditetstest i hele natt. Det var skikkelig intenst, og jeg våknet innimellom og måtte minne meg selv på at jeg bare er noen få dpo.
Jeg har drømt om positive tester før, men aldri sånn som i natt. Jaja, det er vel bare fordi jeg ønsker meg det så veldig.

Får håpe detHahaha! Har tenkt tanken selvmen det kan kanskje roe seg litt når spiren først er der inne da
![]()

Håper det er EL!Murringer, kvalm samt økt utflod og sexlyst. Spent på om det er pga økt progesteron, nytt forsøk på EL eller TR på vei
Det kan være et godt tegn detJeg har seriøst drømt at jeg fikk to rosa streker på graviditetstest i hele natt. Det var skikkelig intenst, og jeg våknet innimellom og måtte minne meg selv på at jeg bare er noen få dpo.
Jeg har drømt om positive tester før, men aldri sånn som i natt. Jaja, det er vel bare fordi jeg ønsker meg det så veldig.

Håper på EL eller økt progesteronMurringer, kvalm samt økt utflod og sexlyst. Spent på om det er pga økt progesteron, nytt forsøk på EL eller TR på vei

Trondheim her selv, ikke rart om du har hodepine nå nei, vi er ikke vant til dette akkuratI dag har jeg hatt ordentlig hodepine, kan være pga varmen i Trondheim... Men bruker egentlig å få hodepine dagen før menstruasjon.. Men det er litt tidlig for det. 3 dpo nå. Flere som har merket hodepine i disse tider?
Men progesteron kan trigge hormonell hodepineJeg kommer til å begynne tidlig selv for å se om det hjelper å roe ned forhåpninger på dobbelt strekIngenting på dagens tester.
Nå føler jeg at jeg har justert ned forventningene, så jeg ikke blir så skuffet når morgendagens test blir negativVis vedlegget 464971
Men håper inderlig for deg at det dukker opp noe 
Ja, har og hatt hodepine i noen dager nåI dag har jeg hatt ordentlig hodepine, kan være pga varmen i Trondheim... Men bruker egentlig å få hodepine dagen før menstruasjon.. Men det er litt tidlig for det. 3 dpo nå. Flere som har merket hodepine i disse tider?