Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@AlleGodeTingErSeks❤️ Pleier du å få litt mer utslag på el tester når du er gravid? Vet noen får detSå rart du ikke får lagt inn bilder!
Hadde ikke flere graviditetstester så tok en eggløsningstest, viste 0,42. Får ikke lastet opp bilder her mere…

Wow! GratulererVar dette en veldig sterk dpo 10 test? Bilde vell tatt litt etter tida, men er vell definitivt gravid med dette!![]()
![]()
Jeg synes også det er noe der..Her er dagens test med fire timers årgang
Den er nok helt blenda, men inbiller meg en ultrasvak skygge som bare mine godtroende øyne kan se
Forbereder meg på mensen, har veldig murringer og humør som en grevling![]()

Uvvææ! Da har du på snillebrillene altså, men takk for at du bygger opp spenningen til i morgen!Jeg synes også det er noe der..![]()

Haha! Hvor mange dpo er du i dag da?Uvvææ! Da har du på snillebrillene altså, men takk for at du bygger opp spenningen til i morgen!
Om mensen uansett skal komme kan det i det minste være bittelitt spennende først!![]()
11 dpo. Ikm på onsdagHaha! Hvor mange dpo er du i dag da?
dette er dog en vanlig test, men såååå stor forskjell burde det vel ikke være om det er noe inni der Godt spørsmål..! Hvis egget har festet seg senere enn forrige gang så vil det være mindre hcg nå og svakere strek. Spennende da!11 dpo. Ikm på onsdag
Sist hadde jeg kjempetydelug babyplan tidligtest 11dpo så er litt skeptisk nådette er dog en vanlig test, men såååå stor forskjell burde det vel ikke være om det er noe inni der
![]()

Absolutt! Har en pakke tidligtester fra bp på vei i posten, men spørs om de rekker å bli med på denne testefesten herGodt spørsmål..! Hvis egget har festet seg senere enn forrige gang så vil det være mindre hcg nå og svakere strek. Spennende da!![]()
![]()

Jeg ser noe!Her er dagens test med fire timers årgang
Den er nok helt blenda, men inbiller meg en ultrasvak skygge som bare mine godtroende øyne kan se
Forbereder meg på mensen, har veldig murringer og humør som en grevling![]()
Hvordan går det med dine tester da?Jeg ser noe!
Oohhh nooo! fikk en del menssmerter så brunt blod… en del i trusa, og litt når jeg tørker. Akkurat sånn som når jeg får mensen. Kjennes helt likt. Såå det her var vell kjemisk da?… kommer vell ut nå, og forventer ferskt mensblod ila ettermiddag kveld.. så tristWow! Gratulerer![]()
Skal jeg sette deg på gravid?
Neeei..! Det skulle jo ikke skje! Mulig det er kjemisk jaOohhh nooo! fikk en del menssmerter så brunt blod… en del i trusa, og litt når jeg tørker. Akkurat sånn som når jeg får mensen. Kjennes helt likt. Såå det her var vell kjemisk da?… kommer vell ut nå, og forventer ferskt mensblod ila ettermiddag kveld.. så tristtok en ny test nå og den var faktisk sterkere, men det tar vell litt tid..
Noen får jo også litt blødning tidlig i svangerskapet, så alt håp er ikke ute da 
Ohno! Krysser fingrene for at det roer seg og at spiren klorer seg fast inni derOohhh nooo! fikk en del menssmerter så brunt blod… en del i trusa, og litt når jeg tørker. Akkurat sånn som når jeg får mensen. Kjennes helt likt. Såå det her var vell kjemisk da?… kommer vell ut nå, og forventer ferskt mensblod ila ettermiddag kveld.. så tristtok en ny test nå og den var faktisk sterkere, men det tar vell litt tid..
hold oss oppdaterte!Vi får se, men kjenner på kroppen at dette ikke blir en “lett blødning” men at det snart braker løs med skikkelig mens..Neeei..! Det skulle jo ikke skje! Mulig det er kjemisk jaNoen får jo også litt blødning tidlig i svangerskapet, så alt håp er ikke ute da
![]()
Så kjedeligVi får se, men kjenner på kroppen at dette ikke blir en “lett blødning” men at det snart braker løs med skikkelig mens..
Har fremdeles et lite håp om at dette skal gå bra likevel