Symptomer

Fremdeles veldig tidlig her, men har hatt murringer/stikk siden da jeg tror egget festet seg. Har også veldig ømme pupper og i natt drømte jeg sykt mye rart!

Varm og sliten. Div mat smaker ikke det samme som før lenger :p

Varm og sliten. Div mat smaker ikke det samme som før lenger :p
Samme her, med mat. Men tror egentlig det har mer sammenheng med forkjølelsen:p mistet lukt og smak forigår til en viss grad. :p Nå er det enda ganske redusert.

Også er jeg kald. Iskald. Masse pledd på :p

18 DPO i dag og har relativt lite symptomer i forhold til sist graviditet. Kan kjenne litt ømme nippler, konstant litt hodepine, pulsen har økt litt og småtrøtt hele tiden.
Men alt er i ganske små «mengder» så føler meg egentlig ok :dance008

Jeg sover ganske mye om natta 9-10 timer helst, og hvis jeg kun får 7 timer (som var helt greit før) blir jeg fysisk dårlig hele den dagen:dead: Ellers har jeg noe murring og ømhet til tider i livmor. Litt trenerens magen enn vanlig. Konstant sulten, men likevel lite matlyst. Alt dette er veldig diffust, så mesteparten av tiden føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt…

Fremdeles veldig tidlig her, men har hatt murringer/stikk siden da jeg tror egget festet seg. Har også veldig ømme pupper og i natt drømte jeg sykt mye rart!
Jeg drømmer også så mye! Pleier ikke å huske drømmene mine, men nå :hilarious:

Jeg sover ganske mye om natta 9-10 timer helst, og hvis jeg kun får 7 timer (som var helt greit før) blir jeg fysisk dårlig hele den dagen:dead: Ellers har jeg noe murring og ømhet til tider i livmor. Litt trenerens magen enn vanlig. Konstant sulten, men likevel lite matlyst. Alt dette er veldig diffust, så mesteparten av tiden føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt…
Dette er som å lese om mitt svangerskap sist. Var sånn hele veien. Bortsett fra at jeg ikke kan huske jeg merket så mye i livmor sist :)

Dette er som å lese om mitt svangerskap sist. Var sånn hele veien. Bortsett fra at jeg ikke kan huske jeg merket så mye i livmor sist :)
Å, da håper jeg det er et godt tegn!! :love7 Gruer meg skikkelig til UL på fredag og håper så veldig på liv og en normal størrelse:nailbiting:

Å, da håper jeg det er et godt tegn!! :love7 Gruer meg skikkelig til UL på fredag og håper så veldig på liv og en normal størrelse:nailbiting:
Uff ja, samma her. Er så redd det ikke skal være liv, eller at det skal være altfor lite. Da tror jeg jeg må melde flytting til kjelleren i ganske lang tid. Vet nesten ikke hvordan jeg skal klare det.

Samme her, med mat. Men tror egentlig det har mer sammenheng med forkjølelsen:p mistet lukt og smak forigår til en viss grad. :p Nå er det enda ganske redusert.

Også er jeg kald. Iskald. Masse pledd på :p
Husker jeg frøys veldig sist jeg var gravid, men ikke denne gangen, helt omvendt. Vet ikke helt hva jeg synes er best :wacky:

Nyter de siste 2 ukene, før jeg erfaringsmessig begynner å bli dårlig i uke 6! Så blir det jævlig fra uke 8 - litt bedre fra uke 15, så blir livet fint igjen ca uke 20. :hungover:
Heldigvis har jeg aldri pleid å kasta opp! Men den uutholdelige uggenheita :wideyed::meh: i 3 mndr. Så J@v!i& unødvendig:think005

Husker jeg frøys veldig sist jeg var gravid, men ikke denne gangen, helt omvendt. Vet ikke helt hva jeg synes er best :wacky:
Jeg foretrekker å fryse litt altså. Lettere å stappe seg inn i pledd (koselig er det også), enn å svette og bli svimmel av varmen

Har til nå hatt tilnærmet null symptomer. Men nå har jeg merket at jeg blir sinnsykt andpusten veldig fort. Dauer av å gå opp trappa liksom :smiley-ashamed004

Har til nå hatt tilnærmet null symptomer. Men nå har jeg merket at jeg blir sinnsykt andpusten veldig fort. Dauer av å gå opp trappa liksom :smiley-ashamed004
Det samme her! Var i dyreparken i Kristiansand her om dagen og skulle trille vogna med 2 åringen opp bakken til kutoppen, trudde eg skulle svime av før me var komt halveis :dead:

Uff ja, samma her. Er så redd det ikke skal være liv, eller at det skal være altfor lite. Da tror jeg jeg må melde flytting til kjelleren i ganske lang tid. Vet nesten ikke hvordan jeg skal klare det.
Jeg tror helt oppriktig at det verste er usikkerheten. Hvis det skulle vise seg at vi får dårlige nyheter så kommer vi oss gjennom det også :Heartred Det er jeg helt sikker på- men det kommer til å bli ekstremt vondt. Det er det ikke tvil om… Men jeg tror du kommer til å få gode nyheter og jeg håper på det samme for meg selv:Heartred

6+1 og veldig lite symptomer denne gangen. Egentlig bare trøtt hele tiden. Var veldig tidlig kvalm i begge de to andre svangerskapene, så man blir jo automatisk litt engstelig av å ikke være kvalm nå:happy8

Back
Topp