Oi! Ja, jeg lurer på når det kommer/om det kommer her også. Foreløpig har jeg fortsatt morgenkaffen, men samtidig er det ikke helt det sammeFått avsmak på kaffe. Tredje dagen på rad jeg ikke har lyst på, så da har jeg vel slutta da![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Ja, jeg lurer på når det kommer/om det kommer her også. Foreløpig har jeg fortsatt morgenkaffen, men samtidig er det ikke helt det sammeFått avsmak på kaffe. Tredje dagen på rad jeg ikke har lyst på, så da har jeg vel slutta da![]()

Har også mistet lysten på kaffe! Holder med 2 slurker fra samboer sin kopp, også har jeg ikke lyst på merFått avsmak på kaffe. Tredje dagen på rad jeg ikke har lyst på, så da har jeg vel slutta da![]()
Sumatriptan og imigran er vel det samme (samme virkestoff), bare ulik produsent og derfor ulikt navn. Så hvis det min jordmor og lege sier stemmer, så er det trygt og er det legemiddelet som anbefales for gravide å bruke ved migrene i svangerskapetSumatriptan tar jeg. Tar laveste dose da. Slet også mye med det de to andre svangerskapene, får afasi og hele pakka når jeg får anfall under graviditet, og får det hver gang jeg er stressa. Holdt meg bare unna medisin og stod i det i de to andre svangerskapene, tenker å gjøre det nå og men litt vanskelig når man allerede har tatt før man fant ut. Får vel bare diskutere det med legen, men fikk ikke time før halvveis ut i august
Trodde jeg også, drakk 2 kopper dagen. Men plutselig er tanken på kaffe æsjOi! Kan du bare slutte? Tror jeg er avhengig av koffein![]()

Ja, jeg lurte også på om det skulle komme. Men plutselig kom det når jeg var 6+4 gittOi! Ja, jeg lurer på når det kommer/om det kommer her også. Foreløpig har jeg fortsatt morgenkaffen, men samtidig er det ikke helt det samme![]()

Ja, er jo helt greit å kutte ut egentlig! Gjør meg ingentingHar også mistet lysten på kaffe! Holder med 2 slurker fra samboer sin kopp, også har jeg ikke lyst på merGlad for det da - enklere å kutte ut/kutte ned
Men denne kvalmen er litt annerledes enn min vanlige kvalme. Jeg hadde fortsatt lyst på mat, som er helt utenkelig når jeg er kvalm-kvalm. Så hele greia fourundtet meg litt. Jeg spiste havregrøt til frokost, og selvom jeg nærmest brakk meg når jeg så på konsistensen - klarte jeg likevel spise opp hele porsjonen uten problem. Så, hvis dette er svangerskapskvalme så er det den merkeligste kvalmen jeg har hatt noen gang
Dette kan jeg kjenne meg igjen i! Jeg kan være så kvalm som bare det - men enkelte matvarer går likevel ned, og det er SÅ rart å være kvalm og «sulten» samtidig? Også pleier jeg å kjenne litt på hvilke matvarer som er OK og hvilke som er No-go ved å se for meg hvordan det smaker og føles å spise detJeg har hatt første bølge av det jeg tror er kvalmeMen denne kvalmen er litt annerledes enn min vanlige kvalme. Jeg hadde fortsatt lyst på mat, som er helt utenkelig når jeg er kvalm-kvalm. Så hele greia fourundtet meg litt. Jeg spiste havregrøt til frokost, og selvom jeg nærmest brakk meg når jeg så på konsistensen - klarte jeg likevel spise opp hele porsjonen uten problem. Så, hvis dette er svangerskapskvalme så er det den merkeligste kvalmen jeg har hatt noen gang
![]()
Da er det så random hva «bebis» vil ha - sånn f.eks i dag har jeg helt sykt lyst på rekesmørbrød
Hva skjedde liksom? Jeg har merket litt til det med andre ting også. At jeg glemmer ting vi akkurat har gjort eller snakket om, men nå begynner det å bli merkbart… Huff, håper ikke akkurat det blir verre. Jeg er et surrehue nok fra før av
Åh, den er så gøy.. jeg pleier også bli sånn susete i perioder av graviditeten. Gjerne hele tiden til en viss grad, men ikke riktig enda da.Nytt symptom: totalt hjerneteppe. Rullgardin nede og den er lystett, lydtett og har satt seg fast. Jeg glemte PIN-koden som jeg ALDRI glemmer og har hatt lenge. Men plutselig var den helt borte gitt. Fantes ikke et tall i hodet mitt, og jeg stresset rundt som en gærning helt til jeg kom på at jeg kunne logge inn på abonnementet mitt å se den derHva skjedde liksom? Jeg har merket litt til det med andre ting også. At jeg glemmer ting vi akkurat har gjort eller snakket om, men nå begynner det å bli merkbart… Huff, håper ikke akkurat det blir verre. Jeg er et surrehue nok fra før av
![]()
Ja, denne var ny- hadde ikke helt tenkt på det som et symptom før idag men når jeg tenker tilbake så startet det vel allerede forrige uke. Dette kan bli artigÅh, den er så gøy.. jeg pleier også bli sånn susete i perioder av graviditeten. Gjerne hele tiden til en viss grad, men ikke riktig enda da.![]()

Jeg har vært veldig sånn mange gangerJa, denne var ny- hadde ikke helt tenkt på det som et symptom før idag men når jeg tenker tilbake så startet det vel allerede forrige uke. Dette kan bli artig![]()
Hehehe, artig at det kommer allerede. Jeg ble sløvere og sløvere jo nærmere fødsel jeg kom, men begynte mye senere. Denne blir artig å følge med påJa, denne var ny- hadde ikke helt tenkt på det som et symptom før idag men når jeg tenker tilbake så startet det vel allerede forrige uke. Dette kan bli artig![]()

Er dette normalt? Ellers har murringene gitt seg en del, så det stresser meg mye. Føles som en evighet til UL 17/7
Er trøtt og passe utmatta til vanlig også, selv om jeg er litt mer nå, og sover passe dårlig, men det skyldes nok at jeg er på min tredje uke med forkjølelse. Er overhodet ikke kvalm og luktesansen er normalt dårlig. Har normale humørsvingninger og går normalt mye på do. Har utstående brystvorter heeeleee tiden og det er ikke normalt, men det kan også tilskrives cystene jeg har i puppene som har vokst en del etter alle hormonene jeg har tatt. Så jeg føler noe mangler Helt normaltJeg har fått beskjed av samboer idag om at jeg har vært grise-sinna de to siste dagene. Ikke merket det selv før han sa det. ALT han sier og gjør syns jeg er irriterendeEr dette normalt? Ellers har murringene gitt seg en del, så det stresser meg mye. Føles som en evighet til UL 17/7
Håper de humørsvingningene gir seg etterhvert. Stakkars samboeren minHelt normalt
Murringer er fort litt av og på![]()