Symptomer

I dag syns jeg både kvalmen og trøttheten har meldt sin fulle ankomst. Vurderer og dra til legen og få kvalmestillende, brukte ikke det i forje svangerskap var veldig skeptisk til det da. Men nå står snart ferien for tur og jeg har ikke lyst til å være kjempe dårlig da :sick006.

Mye utflod, for et kjedelig symptom. Det positive er at jeg hadde det i de andre to svangerskapene også.

I dag kan jeg si at jeg har begynt å kjenne på det som plager meg hele svangerskapet sist. Og det er matsversjon. Den følelsen når ikke engang kald Pepsi Max frister i 28 varmegrader. Det kjennes akkurat som sist. Ingenting frister. Og jeg glemmer å spise. Men sist kom det mye senere. Spennende å se hvordan det utvikler seg denne gangen :wacky:

I dag kan jeg si at jeg har begynt å kjenne på det som plager meg hele svangerskapet sist. Og det er matsversjon. Den følelsen når ikke engang kald Pepsi Max frister i 28 varmegrader. Det kjennes akkurat som sist. Ingenting frister. Og jeg glemmer å spise. Men sist kom det mye senere. Spennende å se hvordan det utvikler seg denne gangen :wacky:
Jeg har også begynt å få mataversjon :depressed: Får fortsatt til å spise, men noen matvarer er virkelig ÆSJ nå. :hilarious: Hvordan går det med deg da, er det ingenting som frister? Ikke sushi engang? :Heartred

Idag har jeg ikke vært så veldig kvalm, men har nesten bare vært inne og i badebasseng på verandaen. Altfor varmt med over 30grader her idag. Kun 5+0,så kan komme mer kvalme fremover, men håper jo det holder seg slik. Enda veldig humørsvinginger og magen føles konstant hoven/murringer som at det er noe som jobber nedi livmora, gjør dere andre det?

Jeg sover så innmari dårlig.. våkner midt på natta og kan ligge våken i en time, også våkner jeg rundt 05.00 igjen og da er det bare å stå opp. Ikke rart jeg er kveldstrøtt og går og legger meg klokken halv ti :hilarious:

Jeg sover så innmari dårlig.. våkner midt på natta og kan ligge våken i en time, også våkner jeg rundt 05.00 igjen og da er det bare å stå opp. Ikke rart jeg er kveldstrøtt og går og legger meg klokken halv ti :hilarious:
Sånn holdt jeg på store deler av sist svangerskap… Whyyy?? :hilarious:

Jeg har også begynt å få mataversjon :depressed: Får fortsatt til å spise, men noen matvarer er virkelig ÆSJ nå. :hilarious: Hvordan går det med deg da, er det ingenting som frister? Ikke sushi engang? :Heartred
Det er en så rar følelse når man vanligvis er veldig glad i mat. Jeg får i meg mat altså. Men mest fordi jeg må. Føler meg bedre etterpå. Baguett med ost og skinke er redningen:laughing002 Men jo, da jeg la meg i går tenkte jeg faktisk at sushi kunne vært godt :laughing002

Last edited:
Litt Uggen, ikke så mye mat som frister når jeg tenker på div mat og pålegg, men går heldigvis fint å spise det fordet..

Ingen symptomer tror jeg, de jeg hadde ga seg liksom over ikm. Men ikke bekymret, husker noe av det samme skjedde sist og symptomer blomstret opp i uke 7-8 igjen :p

Fortsatt ikke noe særlige symptomer. Høyere hvilepuls fortsatt, så må bare satse på at alt er bra. Var mer strekk kribling i magen på starten, og nå føler jeg det har blitt mindre av det også :smiley-ashamed004 Tar en og annen graviditetstest innimellom bare for å dobbeltsjekke at den ikke har sunket, og på de makesure testene tar det jo nesten bare minuttet før de er like sterke som kontrollstreken. Må derfor bare satse på at alt er bra :)

Hvilepulsen i natt lå jo på 68, noe jeg synes er høyt ettersom jeg pleide å ligge på 56-57 før jeg ble gravid såå

Begynner bli trøtt, jeg.. ugunstig når man skal kjøre bil osv; og ikke KAN sove særlig mye pga småbarn :bag:

Trøttheten er ille, spesielt når man har barn fra før og ikke bare kan ta en dupp her og der :p
Jepp.. skal legge meg bittelitt nå, bare få unga i seng først.

Back
Topp