Symptomer

Noen andre som fryser mer eller på en annen måte? Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det
Her er det motsatt problem.. Har hetetokter ofte og jeg er vanligvis en frossenpinne!

Her er det motsatt problem.. Har hetetokter ofte og jeg er vanligvis en frossenpinne!
Ja! Takk! Skulle akkurat til å spørre om dette, for både i går og i dag har jeg vært så utrolig varm:smiley-ashamed004 Tenkte at det er jo veldig rart hvis alle andre fryser:laughing002

Ja! Takk! Skulle akkurat til å spørre om dette, for både i går og i dag har jeg vært så utrolig varm:smiley-ashamed004 Tenkte at det er jo veldig rart hvis alle andre fryser:laughing002
Hehe, jeg har også lurt på hvorfor jeg er den eneste som er dødsvarm når alle andre fryser!

Vet jo ikke om jeg er gravid i det hele tatt. Men noen flere som har utrolig dårlig smak i munnen, kjenner jeg blir nesten kvalm av det. I tillegg svetter jeg om natta og våkner helt svett under puppene :smiley-ashamed004

Vet jo ikke om jeg er gravid i det hele tatt. Men noen flere som har utrolig dårlig smak i munnen, kjenner jeg blir nesten kvalm av det. I tillegg svetter jeg om natta og våkner helt svett under puppene :smiley-ashamed004
Jeg er også varm om natta :smiley-ashamed004

Og jeg tror du fortsatt er gravid:happy119 Har du hatt flere blødninger?

Jeg er også varm om natta :smiley-ashamed004

Og jeg tror du fortsatt er gravid:happy119 Har du hatt flere blødninger?
Jeg håper at du har rett, er litt skummelt å tro på det selv men syns jeg har for mye symptomer og enda sterke tester selv på utvannet urin så håpet lever. Hadde vært så utrolig gøy om det er tilfelle :love7. Nå er planen at jeg reiser til klinikken på torsdag om blødningene fortsetter eller ikke for å få det endelige svaret før sommeren. Blir nervepirrende dager frem til da.

Jeg håper at du har rett, er litt skummelt å tro på det selv men syns jeg har for mye symptomer og enda sterke tester selv på utvannet urin så håpet lever. Hadde vært så utrolig gøy om det er tilfelle :love7. Nå er planen at jeg reiser til klinikken på torsdag om blødningene fortsetter eller ikke for å få det endelige svaret før sommeren. Blir nervepirrende dager frem til da.
Det skjønner jeg så godt! Men det er uansett bedre å vite synes jeg :Heartred Og sikkert godt å få det avklart før ferien. Jeg håper og tror at det skal gå bra:Heartred

Håper såå at det fortsatt går bra inni der. Krysser alt jeg har for at det blir gode nyheter på torsdag :smiley-angelic001:Heartred

Noen andre som fryser mer eller på en annen måte? Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det
Forrige gang jeg gikk gravid så frøys jeg flere uker etter positiv test, denne gangen er jeg skikkelig varm

Er jo bare 10 dpo, så ikke så mange symptomer å melde enda. Men til vanlig bruker jeg å ha en hel del PMS symptomer i lutealfasen, så fravær av disse gjorde at jeg begynte å bli mistenksom og tenkte at det kanskje hadde klaffet :D Så kan jo nesten si at fravær av symptomerer et lite symptom :hilarious:Spent på når og om kvalmen melder sin ankomst.

Sult! Jeg er konstant sulten. Vanligvis spiser jeg ikke før kl 11, og har 2-3 måltider. Nå våkner jeg med ulvehunger, selvom jeg spiste kveldsmat kl 21…. Og må spise 6 ganger daglig for å holde sulten i sjakk. Blir ikke sp mye av gangen, men likevel. Dette er en helt ny verden!

Kun i uke 5,men det mest synlige er veldig humørsvinginger så må spise jevnt og trutt. Litt uggen som kommer og går litt, og kan kjenne en slags "hoven" følelse i livmor/magen. Mannen minner meg på at sist var det humøret aom var største utfordring og at jeg ikke merket det selv jeg kan være veldig bestemt og hjelper ikke akkurat med hormoner.

I dag kjenner jeg ingenting. Null, bortsett fra å våkne 05.30 og ikke få sove igjen. Kjenner jeg får helt panikk.
Sånn hadde jeg det i går :Heartred Det var veldig ekkelt, men så kjente jeg litt mer utover dagen og idag er det trykking i livmor igjen fra jeg våknet:love7Men det er utrolig ubehagelig når man plutselig ikke føler seg gravid lenger :Heartred

Sånn hadde jeg det i går :Heartred Det var veldig ekkelt, men så kjente jeg litt mer utover dagen og idag er det trykking i livmor igjen fra jeg våknet:love7Men det er utrolig ubehagelig når man plutselig ikke føler seg gravid lenger :Heartred
Godt å høre at det er flere som har opplevd det egentlig:Heartpink

Våknet 05.30, og fikk ikke sove igjen. Le liggende å kjenne på at jeg ikke kjente noe. Så listet meg til slutt ut av huset og gikk meg en mil. Hjelper litt å lufte hodet. Tror jeg er litt ekstra «på tuppa» også fordi det nærmer seg ultralyd, og jeg er så redd det ikke skal være bankende hjerte. Tok den siste digitale da jeg kom hjem, bare for å se at det fortsatt sto 3+, og det gjorde det heldigvis :smiley-angelic001Det hjelper litt.

Da jeg kom inn døra hørte jeg samboer og datter på vei ned trappa. Bustehode en og to hadde sovet helt til 08 i dag. 2 åringen har virkelig tatt sommerferie :laughing002 og en skikkelig god morgenlys fra henne hjelper også:Heartpink

Godt å høre at det er flere som har opplevd det egentlig:Heartpink

Våknet 05.30, og fikk ikke sove igjen. Le liggende å kjenne på at jeg ikke kjente noe. Så listet meg til slutt ut av huset og gikk meg en mil. Hjelper litt å lufte hodet. Tror jeg er litt ekstra «på tuppa» også fordi det nærmer seg ultralyd, og jeg er så redd det ikke skal være bankende hjerte. Tok den siste digitale da jeg kom hjem, bare for å se at det fortsatt sto 3+, og det gjorde det heldigvis :smiley-angelic001Det hjelper litt.

Da jeg kom inn døra hørte jeg samboer og datter på vei ned trappa. Bustehode en og to hadde sovet helt til 08 i dag. 2 åringen har virkelig tatt sommerferie :laughing002 og en skikkelig god morgenlys fra henne hjelper også:Heartpink
Jeg kjenner også at jeg er urolig for ultralyd… og jeg er nesten mer urolig for NIPT. Men jeg prøver å ikke la det ta over, og anerkjenne at dette er helt utenfor min kontroll. Om det er liv eller ikke, trisomi eller ikke - det kan jeg ikke gjøre noe med. Så jeg prøver å puste med magen og tenke: det vil helst gå bra :Heartred

Jeg kjenner også at jeg er urolig for ultralyd… og jeg er nesten mer urolig for NIPT. Men jeg prøver å ikke la det ta over, og anerkjenne at dette er helt utenfor min kontroll. Om det er liv eller ikke, trisomi eller ikke - det kan jeg ikke gjøre noe med. Så jeg prøver å puste med magen og tenke: det vil helst gå bra :Heartred
NIPT-testen er jeg også urolig for, jeg har ikke lyst til å måtte ta en sånn avgjørelse :Heartpink

De gangene jeg har vært gravid så har jeg våkna midt på natta, etter 3-4 t søvn og strevd med å sovne. Det samme har skjedd nå. Utrolig nok er jeg "utvilt" etter de få timene med søvn. Ellers er det murring av og på, dypt i korsryggen og "kvalme" som egentlig ikke er kvalme, men en form for uggenhet. Nedsatt appetitt.

Back
Topp