Her er det motsatt problem.. Har hetetokter ofte og jeg er vanligvis en frossenpinne!Noen andre som fryser mer eller på en annen måte? Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det motsatt problem.. Har hetetokter ofte og jeg er vanligvis en frossenpinne!Noen andre som fryser mer eller på en annen måte? Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det
Ja! Takk! Skulle akkurat til å spørre om dette, for både i går og i dag har jeg vært så utrolig varmHer er det motsatt problem.. Har hetetokter ofte og jeg er vanligvis en frossenpinne!
Tenkte at det er jo veldig rart hvis alle andre fryser
Hehe, jeg har også lurt på hvorfor jeg er den eneste som er dødsvarm når alle andre fryser!Ja! Takk! Skulle akkurat til å spørre om dette, for både i går og i dag har jeg vært så utrolig varmTenkte at det er jo veldig rart hvis alle andre fryser
![]()

Jeg er også varm om nattaVet jo ikke om jeg er gravid i det hele tatt. Men noen flere som har utrolig dårlig smak i munnen, kjenner jeg blir nesten kvalm av det. I tillegg svetter jeg om natta og våkner helt svett under puppene![]()

Har du hatt flere blødninger?Jeg håper at du har rett, er litt skummelt å tro på det selv men syns jeg har for mye symptomer og enda sterke tester selv på utvannet urin så håpet lever. Hadde vært så utrolig gøy om det er tilfelleJeg er også varm om natta
Og jeg tror du fortsatt er gravidHar du hatt flere blødninger?
. Nå er planen at jeg reiser til klinikken på torsdag om blødningene fortsetter eller ikke for å få det endelige svaret før sommeren. Blir nervepirrende dager frem til da.Det skjønner jeg så godt! Men det er uansett bedre å vite synes jegJeg håper at du har rett, er litt skummelt å tro på det selv men syns jeg har for mye symptomer og enda sterke tester selv på utvannet urin så håpet lever. Hadde vært så utrolig gøy om det er tilfelle. Nå er planen at jeg reiser til klinikken på torsdag om blødningene fortsetter eller ikke for å få det endelige svaret før sommeren. Blir nervepirrende dager frem til da.
Og sikkert godt å få det avklart før ferien. Jeg håper og tror at det skal gå bra
Håper såå at det fortsatt går bra inni der. Krysser alt jeg har for at det blir gode nyheter på torsdagJeg håper at du har rett, er litt skummelt å tro på det selv men syns jeg har for mye symptomer og enda sterke tester selv på utvannet urin så håpet lever. Hadde vært så utrolig gøy om det er tilfelle. Nå er planen at jeg reiser til klinikken på torsdag om blødningene fortsetter eller ikke for å få det endelige svaret før sommeren. Blir nervepirrende dager frem til da.

Forrige gang jeg gikk gravid så frøys jeg flere uker etter positiv test, denne gangen er jeg skikkelig varmNoen andre som fryser mer eller på en annen måte? Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det

Spent på når og om kvalmen melder sin ankomst.Sånn hadde jeg det i gårI dag kjenner jeg ingenting. Null, bortsett fra å våkne 05.30 og ikke få sove igjen. Kjenner jeg får helt panikk.
Det var veldig ekkelt, men så kjente jeg litt mer utover dagen og idag er det trykking i livmor igjen fra jeg våknet
Men det er utrolig ubehagelig når man plutselig ikke føler seg gravid lenger 
Godt å høre at det er flere som har opplevd det egentligSånn hadde jeg det i gårDet var veldig ekkelt, men så kjente jeg litt mer utover dagen og idag er det trykking i livmor igjen fra jeg våknet
Men det er utrolig ubehagelig når man plutselig ikke føler seg gravid lenger
![]()

Det hjelper litt.
og en skikkelig god morgenlys fra henne hjelper også
Jeg kjenner også at jeg er urolig for ultralyd… og jeg er nesten mer urolig for NIPT. Men jeg prøver å ikke la det ta over, og anerkjenne at dette er helt utenfor min kontroll. Om det er liv eller ikke, trisomi eller ikke - det kan jeg ikke gjøre noe med. Så jeg prøver å puste med magen og tenke: det vil helst gå braGodt å høre at det er flere som har opplevd det egentlig
Våknet 05.30, og fikk ikke sove igjen. Le liggende å kjenne på at jeg ikke kjente noe. Så listet meg til slutt ut av huset og gikk meg en mil. Hjelper litt å lufte hodet. Tror jeg er litt ekstra «på tuppa» også fordi det nærmer seg ultralyd, og jeg er så redd det ikke skal være bankende hjerte. Tok den siste digitale da jeg kom hjem, bare for å se at det fortsatt sto 3+, og det gjorde det heldigvisDet hjelper litt.
Da jeg kom inn døra hørte jeg samboer og datter på vei ned trappa. Bustehode en og to hadde sovet helt til 08 i dag. 2 åringen har virkelig tatt sommerferieog en skikkelig god morgenlys fra henne hjelper også
![]()

NIPT-testen er jeg også urolig for, jeg har ikke lyst til å måtte ta en sånn avgjørelseJeg kjenner også at jeg er urolig for ultralyd… og jeg er nesten mer urolig for NIPT. Men jeg prøver å ikke la det ta over, og anerkjenne at dette er helt utenfor min kontroll. Om det er liv eller ikke, trisomi eller ikke - det kan jeg ikke gjøre noe med. Så jeg prøver å puste med magen og tenke: det vil helst gå bra![]()

Det er veldig uvanlig for meg.