Ja, det stemmer jo det. Er bare vanskelig ikke å sammenligneDe sier vel at symptomene kan variere fra svangerskap til svangerskap?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det stemmer jo det. Er bare vanskelig ikke å sammenligneDe sier vel at symptomene kan variere fra svangerskap til svangerskap?![]()

Nei jeg skulle stå på medisiner frem til UL på klinikken - så får jeg beskjed da om hva som sluttes på og hva som skal tas videre.Aah, er du ferdig med immundempende? Jeg har tatt siste tablett i dag, og skal fortsette med albyl-e og cyclogest til hverfall uke 7. Vi holder til Hausken i Oslo. Dette er andre forsøk der, hadde 4 innsett på Riksen først.
Skjønner jeg godt!Ja, det stemmer jo det. Er bare vanskelig ikke å sammenligne![]()

Har heldigvis ferie da!
), våkner på natta/tidlig morgen og er veldig trøtt 
Hva med rømmedip og diverse grønnsaker? Gulrot og agurkEr så sulten! Synes det kom tidlig denne gangen, men mulig er på grunn av alle medisinene ogsåForslag til sunn og enkel snacks som metter tas i mot med takk! Ender alltid opp med en pose valnøtter, kan jo være greit å variere litt!
Høres godt ut! Kanskje kjøpe gresk yoghurt med bær og litt nøtter også…Hva med rømmedip og diverse grønnsaker? Gulrot og agurk![]()
Ja nam!Høres godt ut! Kanskje kjøpe gresk yoghurt med bær og litt nøtter også…
Samme her! Jeg spiser innimellom salat, paprika, agurk og andre grønnsaker blandet med cottage cheese og kanskje en liten dæsj med en eller annen saus vi har for litt smakEr så sulten! Synes det kom tidlig denne gangen, men mulig er på grunn av alle medisinene ogsåForslag til sunn og enkel snacks som metter tas i mot med takk! Ender alltid opp med en pose valnøtter, kan jo være greit å variere litt!
Cottage cheese er lurt, er jo mettende! Setter på handlelista! TakkSamme her! Jeg spiser innimellom salat, paprika, agurk og andre grønnsaker blandet med cottage cheese og kanskje en liten dæsj med en eller annen saus vi har for litt smak![]()
Har heller ingen symptomer og håper det fortsetter slik en stund hahaJeg kjenner ingenting i kroppen enda. 4+2 i dag. Hadde mer symptomer med første, men da gikk jeg på cyclogest så kanskje det var de sin skyld..

Er visst helt normalt egentlig, men jeg hadde personlig også bekymret meg om jeg nå merket det da jeg hadde det sist måned før jeg mistet/det stoppet opp. Jeg hadde da tester som plutselig ikke steg lenger og de ble svakere for hver dag( fra 13/14dpo).Sååå trøtt! Ømme bryster, ikke noe kvalm ennå, men kan brekke meg av å f.eks. se inn i kjøleskspetOgså har jeg litt lette «mensensmerter», som selvfølgelig bekymrer meg
![]()
Tok en test på tirsdag og en i dag, syntes teststreken er sterkere idag! Er tom for tester nå, så har egentlig sagt at jeg skal stoppe å teste… Tror jeg er 17/18 dpo.Er visst helt normalt egentlig, men jeg hadde personlig også bekymret meg om jeg nå merket det da jeg hadde det sist måned før jeg mistet/det stoppet opp. Jeg hadde da tester som plutselig ikke steg lenger og de ble svakere for hver dag( fra 13/14dpo).
Så hvis du tar tester som blir litt sterkere for annenhver dag så kan du nok kjenne deg trygg til tross for murring(som visstnok også er tilstede i vellykede svangerskap![]()
Samme her, sånne små stikk eller hva jeg skal kalle det i livmora. Ellers kjenner jeg nada.Har heller ingen symptomer og håper det fortsetter slik en stund haha
Har jo litt trykk/kiling nedi magen og kjenner at det jobbes på inni der innimellom, men det er alt![]()