Symptomer

Aah, er du ferdig med immundempende? Jeg har tatt siste tablett i dag, og skal fortsette med albyl-e og cyclogest til hverfall uke 7. Vi holder til Hausken i Oslo. Dette er andre forsøk der, hadde 4 innsett på Riksen først.
Nei jeg skulle stå på medisiner frem til UL på klinikken - så får jeg beskjed da om hva som sluttes på og hva som skal tas videre. :)
Hatt 6 innsett i Porsgrunn. Dette var det første på Aleris :)

Er trøtt, og i dag har jeg følt meg varm. Ikke febervarm eller svett, men bare varm. Vet ikke om det er et symptom, men jeg tror ikke jeg har følt det før.

Får litt kvalmebølger til tider, veldig "luftig" i magen (huff, fiser mye :shy:), våkner på natta/tidlig morgen og er veldig trøtt :shy:
Jeg har alltid hatt det med søvnen fra begynnelsen. Trenger egentlig ikke vekkerklokke når jeg skal på jobb, for jeg er våken fra gjerne kl 05 :p

Ømme/sensitive pupper fra EL men kan være mindre ømme også. De fleste dager har jeg ikke kjent noe, men noen ganger er det småstikk/jobbing av og til litt rundt omkring nederst i magen( kortvarig og ikke vondt). Av og til kjenner jeg noe i ryggen. Trøtt.

Er så sulten! Synes det kom tidlig denne gangen, men mulig er på grunn av alle medisinene også :) Forslag til sunn og enkel snacks som metter tas i mot med takk! Ender alltid opp med en pose valnøtter, kan jo være greit å variere litt!

Er så sulten! Synes det kom tidlig denne gangen, men mulig er på grunn av alle medisinene også :) Forslag til sunn og enkel snacks som metter tas i mot med takk! Ender alltid opp med en pose valnøtter, kan jo være greit å variere litt!
Hva med rømmedip og diverse grønnsaker? Gulrot og agurk :)

Samme her! Jeg spiser innimellom salat, paprika, agurk og andre grønnsaker blandet med cottage cheese og kanskje en liten dæsj med en eller annen saus vi har for litt smak :)

Jeg kjenner ingenting i kroppen enda. 4+2 i dag. Hadde mer symptomer med første, men da gikk jeg på cyclogest så kanskje det var de sin skyld..

Jeg kjenner ingenting i kroppen enda. 4+2 i dag. Hadde mer symptomer med første, men da gikk jeg på cyclogest så kanskje det var de sin skyld..
Har heller ingen symptomer og håper det fortsetter slik en stund haha :hilarious:

Har jo litt trykk/kiling nedi magen og kjenner at det jobbes på inni der innimellom, men det er alt :happy:

Sååå trøtt! Ømme bryster, ikke noe kvalm ennå, men kan brekke meg av å f.eks. se inn i kjøleskspet:rolleyes: Også har jeg litt lette «mensensmerter», som selvfølgelig bekymrer meg:(

Sååå trøtt! Ømme bryster, ikke noe kvalm ennå, men kan brekke meg av å f.eks. se inn i kjøleskspet:rolleyes: Også har jeg litt lette «mensensmerter», som selvfølgelig bekymrer meg:(
Er visst helt normalt egentlig, men jeg hadde personlig også bekymret meg om jeg nå merket det da jeg hadde det sist måned før jeg mistet/det stoppet opp. Jeg hadde da tester som plutselig ikke steg lenger og de ble svakere for hver dag( fra 13/14dpo).

Så hvis du tar tester som blir litt sterkere for annenhver dag så kan du nok kjenne deg trygg til tross for murring(som visstnok også er tilstede i vellykede svangerskap ❤️

Sover lett, våken fra 05. Oppblåst og luftig, løs i magen. Sjarmerende opplegg! Øm i puppene av og på, noen dager kjenner jeg at det sprenger litt inni der. Lett trøtthet på uvante tidspunkt. Blir veeldig slapp/trøtt på lavt blodsukker. Litt mer utflod enn vanlig.

Er visst helt normalt egentlig, men jeg hadde personlig også bekymret meg om jeg nå merket det da jeg hadde det sist måned før jeg mistet/det stoppet opp. Jeg hadde da tester som plutselig ikke steg lenger og de ble svakere for hver dag( fra 13/14dpo).

Så hvis du tar tester som blir litt sterkere for annenhver dag så kan du nok kjenne deg trygg til tross for murring(som visstnok også er tilstede i vellykede svangerskap ❤️
Tok en test på tirsdag og en i dag, syntes teststreken er sterkere idag! Er tom for tester nå, så har egentlig sagt at jeg skal stoppe å teste… Tror jeg er 17/18 dpo.
Har også lest at det er veldig normalt, og det er ikke en smerte som er konstant, kommer innimellom :)

Har heller ingen symptomer og håper det fortsetter slik en stund haha :hilarious:

Har jo litt trykk/kiling nedi magen og kjenner at det jobbes på inni der innimellom, men det er alt :happy:
Samme her, sånne små stikk eller hva jeg skal kalle det i livmora. Ellers kjenner jeg nada.

Back
Topp