Symptomer

Noen andre som strever med søvn? :sleep011 De andre gangene siste året( Ma og 2 kjemiske) så slet jeg med at jeg våknet grytidlig hver dag uansett hva jeg gjorde, men denne gangen får jeg ikke til å sovne og er myyyye våken i løpet av natta. Kan ikke huske at dette var et problem med de to første barna..
Nei, men det er vel et ganske vanlig symptom? :) Irriterende symptom da :laughing002

Periodevis voldsom trøtthet, drømmer mye. Kan bli uggen hvis blodsukkeret er for lavt. I natt lå jeg våken mellom 03-05, og våknet likevel kl 06 Har kjent noe mindre på symptomer i dag, så litt bekymret. Kommer nok til å ta en ny og annen type test i morgen!

I dag er jeg småkvalm. Kan selvsagt være psykisk. Og oppblåst. Magen kjennes øm, og det er ubehagelig å ha på bukse som klemmer på magen. En bukse som vanligvis ikke klemmer på magen.

Våkner hver natt/tidlig på morningen, og småkvalm :smiley-bounce012

Nå har murringene/stikningene nesten gitt seg her. Jeg glemmer hele graviditeten innimellom, mannen min må minne meg på at det og det kan du faktisk ikke spise.
Litt skummelt å kjenne så lite til det, men fra tidligere så vet jeg hvor dårlig jeg blir så prøver å nyte det.

Men én ting jeg merker er at pulsen er høy og formen er dårligere enn vanlig når jeg løper. Spent på hvordan det blir fremover.

Våkner fortsatt grytidlig, strekker ofte når jeg reiser meg o.l. og trøtt, men brystene er litt mindre ømme. Da stresser jeg så klart :rolleyes: er det noe andre som opplever at det varierer?

Våkner fortsatt grytidlig, strekker ofte når jeg reiser meg o.l. og trøtt, men brystene er litt mindre ømme. Da stresser jeg så klart :rolleyes: er det noe andre som opplever at det varierer?
Jeg synes det symptomer varierer gjennom dagen. Noen ganger tenker jeg at brystene ikke er ømme lengre, men så er de det igjen 2 timer senere :laughing002 Tror det er helt normalt :Heartred

Går på cyclogest, prednisolon og albyl-e som støtte preparater så her er man alle symptomer i boka:hilarious:
Tror det er veldig individuelt! :hilarious: Jeg går på Klexane, prednisolon, plaquenil og utrogestan og kjenner ingenting til medisinene.
Har bare ømme pupper og litt murringer og det har jeg ikke hatt de innsettene jeg ikke ble gravid på. Så må jo være graviditeten og ikke medisinene som gir det symptomet :laughing002
Hvilke symptomer får du av medisinene/graviditeten?

Tror det er veldig individuelt! :hilarious: Jeg går på Klexane, prednisolon, plaquenil og utrogestan og kjenner ingenting til medisinene.
Har bare ømme pupper og litt murringer og det har jeg ikke hatt de innsettene jeg ikke ble gravid på. Så må jo være graviditeten og ikke medisinene som gir det symptomet :laughing002
Hvilke symptomer får du av medisinene/graviditeten?
Det er det nok helt sikkert ja :cat: Det høres jo egentlig veldig deilig ut!
Jeg merket fort de såre, ømme brystene og brystvortene, ekstremt oppblåst, til tider uvel og ingen lyst på mat, løs mage et par dager etter oppstart med albyl-e, ellers tregere mage av cyclogest, stort behov for søvn, unormalt sliten, emosjonell, halsbrann... det jeg er mer sikker på at kommer av graviditeten er luktesansen som kicker inn litt ekstra fra tid til annen og at jeg må tisse oftere. Etter mange ivf-forsøk, har jeg mer eller mindre lært meg å tenke at det er medisinene. Mest for å beskytte meg selv i forhold til å håpe for mye. Symptomer fremover tenker jeg nok at jeg fremdeles tenker det er medisinene :wacky: Brent barn, skyr ilden, og alt det der :rolleyes:

Av ren nysgjerrighet, hva gjør planquenil og utrogestan? De har jeg ikke hørt om før :)

Det er det nok helt sikkert ja :cat: Det høres jo egentlig veldig deilig ut!
Jeg merket fort de såre, ømme brystene og brystvortene, ekstremt oppblåst, til tider uvel og ingen lyst på mat, løs mage et par dager etter oppstart med albyl-e, ellers tregere mage av cyclogest, stort behov for søvn, unormalt sliten, emosjonell, halsbrann... det jeg er mer sikker på at kommer av graviditeten er luktesansen som kicker inn litt ekstra fra tid til annen og at jeg må tisse oftere. Etter mange ivf-forsøk, har jeg mer eller mindre lært meg å tenke at det er medisinene. Mest for å beskytte meg selv i forhold til å håpe for mye. Symptomer fremover tenker jeg nok at jeg fremdeles tenker det er medisinene :wacky: Brent barn, skyr ilden, og alt det der :rolleyes:

Av ren nysgjerrighet, hva gjør planquenil og utrogestan? De har jeg ikke hørt om før :)
Plaquenil demper immunforsvaret, litt på samme måte som prednisolon. Utrogestan er progrestron, nesten helt likt som cyclogest. Hvilken klinikk hører du til? :) Aleris Oslo her, men jeg var på Porsgrunn også på de første forsøkene mine.

I dag har det dukket opp litt ømme bryster. Hadde ikke det i det hele tatt i forrige svangerskap. Ikke etter fødsel engang. Så synes det er litt rart. Uvel og småkvalm fra morgenen.

I dag har det dukket opp litt ømme bryster. Hadde ikke det i det hele tatt i forrige svangerskap. Ikke etter fødsel engang. Så synes det er litt rart. Uvel og småkvalm fra morgenen.
De sier vel at symptomene kan variere fra svangerskap til svangerskap? :)

Plaquenil demper immunforsvaret, litt på samme måte som prednisolon. Utrogestan er progrestron, nesten helt likt som cyclogest. Hvilken klinikk hører du til? :) Aleris Oslo her, men jeg var på Porsgrunn også på de første forsøkene mine.
Aah, er du ferdig med immundempende? Jeg har tatt siste tablett i dag, og skal fortsette med albyl-e og cyclogest til hverfall uke 7. Vi holder til Hausken i Oslo. Dette er andre forsøk der, hadde 4 innsett på Riksen først.

Back
Topp