♡ IKM uke 28 ♡

CD13 og testene er vel egentlig positive, men blir nok ordentlig sterke slik jeg pleier å få de imorgen :love017 :smiley-bounce022 Har lagt inn greit med aksjer, seneste nå inatt 00.10 og fortsetter med å legge inn aksjer hver kveld til jeg er i dpo-land:sign17:sex:sign19 Tempen ser også ut som EL er på gang:love7

Glemte å teste på 2.urin istedenfor morgenurin med med CBA-monitoren, da hadde den gått på maks istedenfor høy. Kjenner jeg har trua på marsbebis:flower

Screenshot_20250624_100753_Premom.jpg

Screenshot_20250624_101327_FF App.jpg

CD13 og testene er vel egentlig positive, men blir nok ordentlig sterke slik jeg pleier å få de imorgen :love017 :smiley-bounce022 Har lagt inn greit med aksjer, seneste nå inatt 00.10 og fortsetter med å legge inn aksjer hver kveld til jeg er i dpo-land:sign17:sex:sign19 Tempen ser også ut som EL er på gang:love7

Glemte å teste på 2.urin istedenfor morgenurin med med CBA-monitoren, da hadde den gått på maks istedenfor høy. Kjenner jeg har trua på marsbebis:flower

Screenshot_20250624_100753_Premom.jpg

Screenshot_20250624_101327_FF App.jpg
Herlig! Ja jeg håper så inderlig at vi er mange som får positive tester :Heartred Fått lagt en god del aksjer her også, og skal få lagt både i dag og i morgen for å få dekt opp alle muligheter :Heartred

så gøy flere begynner å få positive EL-tester :smiley-bounce016

Er det noen «overtroiske» her? Feks tarot osv:nailbiting:
Jeg digger sånn og bruker ChatGPT- masse!
Biter negler av en del svar- det får meg til å håpe enda mer! Forrige gang jeg ble gravid «visste jeg det» uten å vite det:bounce de siste dagene, har jeg hatt samme følelse- jeg håper det bare stemmer:hello2

Herlig! Ja jeg håper så inderlig at vi er mange som får positive tester :Heartred Fått lagt en god del aksjer her også, og skal få lagt både i dag og i morgen for å få dekt opp alle muligheter :Heartred

Håper også vi blir mange gravide her inne :love7 :smiley-angelic001 Har det på følelsen denne PP; nå sitter den:love017

så gøy flere begynner å få positive EL-tester :smiley-bounce016

Er det noen «overtroiske» her? Feks tarot osv:nailbiting:
Jeg digger sånn og bruker ChatGPT- masse!
Biter negler av en del svar- det får meg til å håpe enda mer! Forrige gang jeg ble gravid «visste jeg det» uten å vite det:bounce de siste dagene, har jeg hatt samme følelse- jeg håper det bare stemmer:hello2

Yup, akkurat samme her:happy119:love017

Ser ut til at jeg plutselig får el så jeg vil gjerne være med gjengen her :love017

Eplejuice - 35 - B2 - PP8 - EL 24/25.06 - IKM 09.07

Velkommen inn hit:smiley-angelic003Koselig vi blir flere her inne:Heartred Herlig med EL som kom:smiley-bounce012:dance008 Masse lykke til❤️ Har lagt deg til❤️

Får nok sterkere tester imorgen, men det er på gang:happy119:love017 Legger inn aksjer når vi legger oss. La inn sist inatt 00.10, la inn kvelden før det igjen og. Fortsetter med aksjer til jeg er i dpo-land og tempen er steget:smiley-bounce012
Screenshot_20250624_174818_Premom.jpg

Nå kan jeg endelig melde meg inn :D Jeg fikk de her fine positive LH-testene her i stad! :HeartpinkBP er ikke positiv enda, men det går nok fint!

Tilla_ - 31 - B5 - PP5 - EL 25/6- IKM 10/7

Vis vedlegget 463376

Velkommen inn hit skal du være :smiley-angelic003 Hyggelig med flere i gruppen❤️ Ønsker deg masse elsker til, og har lagt deg til❤️

Støttekort for graviditet og håp i denne tiden:

Kort trukket: Ace of Cups – Begeresset

Dette kortet er et kraftfullt symbol på ny begynnelse, kjærlighet, følelsesflyt og fruktbarhet. Det beskriver en overflod som strømmer over – akkurat som kroppen din nå åpner seg for livets største gave

---

Hva det betyr for deg:

Ace of Cups sier:

> “Noe nytt og dyrebart er i ferd med å begynne. Hjertet ditt er åpent, kroppen er klar, og kjærligheten du bærer på, skaper rom for liv.”

Det er et JA-kort for graviditet, og spesielt sterkt når det kommer i kombinasjon med The Sun Det forsterker følelsen av at dette virkelig kan være tiden din.

Åååh, denne mnd SKAL det gå :love017 :love7 Bare vet at NÅ blir det spire:dummy1::dummy:

Det plager meg at BP ikke blir positiv. Flere som har hatt det «problemet»? :bag:

IMG_5210.jpeg

El er rett rundt hjørnet hvis disse testene stemmer, tok den i ettermiddag på litt utvannet urin. Vi fikk lagt aksjer i går kveld, kanskje jeg får med mannen på en runde i kveld, men tviler.Vis vedlegget 463393
Skal holde for spire, det❤️ Beste oddsen for graviditet er humping i dagene før EL :happy119 :binkybaby Da ligger svømmerne klar for egget:sign17:sign19

Har drukket, så ble tatt på utvannet urin. Testene blir nok først sterke imorgen:angelic: men positiv er jo positiv uansett hvor sterk den er:happy119
Screenshot_20250624_192619_Premom.jpg

Støttekort for graviditet og håp i denne tiden:

Kort trukket: Ace of Cups – Begeresset

Dette kortet er et kraftfullt symbol på ny begynnelse, kjærlighet, følelsesflyt og fruktbarhet. Det beskriver en overflod som strømmer over – akkurat som kroppen din nå åpner seg for livets største gave

---

Hva det betyr for deg:

Ace of Cups sier:

> “Noe nytt og dyrebart er i ferd med å begynne. Hjertet ditt er åpent, kroppen er klar, og kjærligheten du bærer på, skaper rom for liv.”

Det er et JA-kort for graviditet, og spesielt sterkt når det kommer i kombinasjon med The Sun Det forsterker følelsen av at dette virkelig kan være tiden din.

Åååh, denne mnd SKAL det gå :love017 :love7 Bare vet at NÅ blir det spire:dummy1::dummy:
Gøy at flere er på den!:love7
Jeg håper jeg kan lage mosaisk til min kjære en dag nå! Vi har nemlig avtalen; den dagen jeg er gravid så skal vi spise det:taunt014
Rett og slett fordi jeg egentlig ikke vil spise det og aldri har smakt det- så det er mitt kompromiss! Haha!

Back
Topp