Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har første generasjon av Thule, og den er sååå god å trille. Solgte bagdelen da vi ikke skulle ha flere barn, men nå må jeg visst skaffe en nyVi skal ha Thule Urban Glide 3… Føler det er den perfekte vognen for meg, som går en del turerEr litt usikker på farge, men det finner vi etter hvert.
Vis vedlegget 462421
Nå har vi Emmaljunga, den er helt grusom. Kjempe tung og stiv..
Vis vedlegget 462422

Så gøøøy!Vi er på Barnas Hus nå, testet Dragonflyen, herreguud vi ble imponertMannen vil t.o.m. ha stellevesken han
![]()
Bugaboo DonkeyVi får to tette, storesøster vil være 18 mnd når/ om minste blir født.. så må ha tvillingvogn/ søskenvogn . Helst en som tar liten plass i bilen... noen tips?
Nå syns mannen at Butterflyen er "vanskeligere" å slå sammen, for man må gjerne bruke den andre hånden til å støtte foran, santSå gøøøy!
Nå skjønner han endelig hvorfor jeg har siklet etter den så lenge. Vi kjøper nok den så snart jeg ser noe salg på Bugaboo (er vel sjeldent mer enn 15-20%, men det kommer godt med når man må punge ut 12k). Kan jo bruke sportsdelen til 2-åringen imens, også selger vi Cybexen. Tenker vi bare leier plass hos Loppeliten og dumper den der, så slipper vi potensielt styr med å selge via Finn Ja! Kan hende det ikke blir før black friday da, men det går braSpent på å høre hva du synes om den når den kommer i hus!

Vi har samme, også fornøyde og blir å bruke den til 3-mann!Kjøpte britax smile 3 i 2020 til førstemann og har brukt den til nr 2 også - så blir nok å bruke den siden vi har den endaEn god og lettvindt vogn og hadde vi ikke hatt den hadde jeg nok kjøpt den nyeste britax
![]()
Jeg fikk også opp sånne "testvinnere" jeg aldri hadde hørt om, bare at det var en brystpumpeGadd ikke trykke av prinsipp, men jeg har aldri hørt om dette vognmerket, har noen av dere? Voldsomt å kalle seg Norges foretrukne barnevogn
Vis vedlegget 463544
Å bli testvinner kan man vel kjøpe seg til, sååJeg fikk også opp sånne "testvinnere" jeg aldri hadde hørt om, bare at det var en brystpumpe

Har fått mye reklame for den de siste årene, og sett en del influensere reklamere for vogna. Eneste jeg har lest om vogna som ikke er betalt er at de ikke er fornøyd.Gadd ikke trykke av prinsipp, men jeg har aldri hørt om dette vognmerket, har noen av dere? Voldsomt å kalle seg Norges foretrukne barnevogn
Vis vedlegget 463544
Styr unna Bellino. Hadde denne til februar 2024 barnet mitt fra februar-august 2024. Fikk solgt den på Finn i august i fjor og takk gud for det. Så mye styr og feil med en vogn unner jeg ingen å gå gjennom.Gadd ikke trykke av prinsipp, men jeg har aldri hørt om dette vognmerket, har noen av dere? Voldsomt å kalle seg Norges foretrukne barnevogn
Vis vedlegget 463544