Denne runden skal du ikke ha noen skyggestrek, kun rosa streker er velkomneHar tatt frem graviditetstestene. Tenker i mitt stille sinn at de må behandle meg pent denne PP ellers blir det bråk![]()
Men helt seriøst, hvorfor er det så tilfredsstillende å hamstre på disse testene?
Kanskje fordi de symboliserer håp. Det begynner med disse to rosa strekene, og utvikler seg til noe livslangt.
Ellers ruller det og går med min espresso.
I morgen er det DPO 5 og jeg snoker på forskjellige utenlandske forum. Leser om ulike symptomer, men konkluderer med - gang på gang - at det er for tidlig, for meg selvfølgelig.
Frøys på hendene og føttene i dag. Første tanke: «er det et symptom» etterfulgt av febrilsk googling. Altså, hadde lederen min bare visst hva jeg driver med på kontoret mitt…
Jeg blir helt koko av dette her. Men, jeg har bestemt meg for å ikke teste før skoleavslutningen. Jeg skal bake rundstykker ca., 50 stk, og vil ikke være i dårlig humør. Første test ryker vel DPO10. Jeg får frysninger bare jeg tenker på det. Meg, på badet, håpefull. Og jeg tror jeg er så engstelig fordi termindatoen puster meg i nakken, og absolutt ALLE (utrolig hvor selektiv hjernen blir. Husker dere «gul bil»? Man skulle daske til sidemannen hver gang man så gul bil og plutselig var det mange gule biler og enda flere blåmerker på armene) er gravide.
Jaja, DPO5, velkommen skal du være![]()
Ser nå at jeg røk på 30 el-tester denne gangen (skylder på at det er første gang jeg bruker dem, og måtte se hvordan dette fungerte)
Tror jeg har fått stilnet testebehovet litt med de faktisk, for foreløpig ingen testetrang (men det kan jo endre seg om kun få minutter
). Har kun 1 pk med g-tester pluss 1 med ukeindikator. Er fast bestemt på at det blir kun med det jeg har nå.. hehe..Jeg har også egentlig bestemt meg for å vente til neste uke, så helgen ikke blir ødelagt og stressende. Tror det er lurt!
Men ja, ALLE er gravide eller, det som verre er, nettopp født! Helt sykt faktisk

Tenker det er lurt å ta det etter, ja. Slipper man å måtte møte opp og late som livet smiler om det, mot formodning, skulle gå rett vest

jeg og samboer har veldig forskjellig smak når det kommer til ting å se på. Jeg ELSKER sykehusserier (grey's og alle slike lignende serier), politi, brannvesen (Chicago pd, Chicago fire, 911 osv). Han foretrekker game of thrones, Terminator og slike ting