CD14
I dag er magen min veldig oppblåst. Det stikker og murrer. Føler meg generelt uggen. Da jeg var på do så jeg at utfloden var litt rosa (blek). Tenker at det er normalt. Aldri opplevd det før, men kan heller ikke huske så sterke EL- symptomer. Selvfølgelig, drama mama i meg, tenker at å nei, det er mensen, men logikken trumfer heldigvis. Positiv test i dag, symptomer, bla bla.
har allerede begynt å drømme. Er det progesteronem, mon tro? Drømte at jeg hadde en bendelorm i øret. Forsøkte å komme i kontakt med legevakta, men alle avviste meg. Så da gikk jeg rundt med en bendelorm som stakk ut av øret mitt.
Jeg gleder meg. Kjenner en viss ro over meg. Tenk om det faktisk klaffer?
I dag er magen min veldig oppblåst. Det stikker og murrer. Føler meg generelt uggen. Da jeg var på do så jeg at utfloden var litt rosa (blek). Tenker at det er normalt. Aldri opplevd det før, men kan heller ikke huske så sterke EL- symptomer. Selvfølgelig, drama mama i meg, tenker at å nei, det er mensen, men logikken trumfer heldigvis. Positiv test i dag, symptomer, bla bla.
har allerede begynt å drømme. Er det progesteronem, mon tro? Drømte at jeg hadde en bendelorm i øret. Forsøkte å komme i kontakt med legevakta, men alle avviste meg. Så da gikk jeg rundt med en bendelorm som stakk ut av øret mitt.
Jeg gleder meg. Kjenner en viss ro over meg. Tenk om det faktisk klaffer?
Vi må jo nesten bare tenke at det klaffer! Og på et vis så tenker vi jo det, ellers hadde vi ikke prøvd 
.

Sinne i går var egentlig en overveldende tristhet. Den måtte komme. Heldigvis er dagen i dag litt bedre. Jeg vet så godt at h(g)jemme kontor ikke er bra for meg når jeg føler med nedenfor. Da er da jeg skal ut, og gjøre alt jeg ikke har lyst til å gjøre. Så i dag er jeg tilbake på jobb, blant mennesker, og selv om veien hit var lang (pendler), så er jeg fornøyd.
)

lykke til når det er tid for test