FruHåpefulls dagbok: Prøver litt til på nr. 2

Vi har en felles og resten hver våre, så jeg slipper også det :angelic: har gått noen tusen på disse to årene, for å si det mildt :bag:

Er ikke akkurat en billig hobby, nei :knegg:

Hahaha vi har også egne kontoer, meeen jeg har ikke konto for å handle på nett og bruker hans Amazon, så daaa … :hilarious:

Nope, nix, nada. Bedre lykke neste pp! :Heartred
IMG_3867.jpeg

Skulle ta en kontrolltest i dag, samme type som i går, digital tidligtest som blinker når det er nok urin på. Så sitter man det og tisser og tisser med full morgenblære, og ingenting skjer! :banghead: Defekt test! Aldri opplevd det før. Den begynte ikke å telle opp en gang! :finger::sour:

Skulle ta en kontrolltest i dag, samme type som i går, digital tidligtest som blinker når det er nok urin på. Så sitter man det og tisser og tisser med full morgenblære, og ingenting skjer! :banghead: Defekt test! Aldri opplevd det før. Den begynte ikke å telle opp en gang! :finger::sour:
Neeeei :arghh:

For en dritt-test:arghh: Så kjipt når det skjer og er den eneste testen en har:bag:

For en dritt-test:arghh: Så kjipt når det skjer og er den eneste testen en har:bag:
Hehe ja jeg ble skikkelig SUR. Kjøpte den selv på apoteket jeg har vært 1 million ganger på, så går ikke tilbake. Mannen fikk ikke anledning til å kjøpe i går allikevel.
Ender nok med at jeg tar meg en tur til en helt annen kant i morgen og kjøper noen på et apotek jeg kanskje ikke har vært på :hilarious:

Hehe ja jeg ble skikkelig SUR. Kjøpte den selv på apoteket jeg har vært 1 million ganger på, så går ikke tilbake. Mannen fikk ikke anledning til å kjøpe i går allikevel.
Ender nok med at jeg tar meg en tur til en helt annen kant i morgen og kjøper noen på et apotek jeg kanskje ikke har vært på :hilarious:
Hahaha, høres ut som en god plan :hilarious:

Hahaha, ikke så lett når du må kjøre hit og dit for å kjøpe tester:smiley-angelic006:laughing002

Har dei ikkje digitale på dagligvarebutikker hos deg? Eller er det ein heilt konkret type du bruke? ☺️

Har dei ikkje digitale på dagligvarebutikker hos deg? Eller er det ein heilt konkret type du bruke? ☺️
Nei, ikke graviditetstester i det hele tatt, faktisk. Bare apotekene som har ... Er i Frankrike :) Det er imidlertid veldig mange apoteker, men når man er kjenning på alle i området ...:angelic::hilarious::hilarious:

Nei, ikke graviditetstester i det hele tatt, faktisk. Bare apotekene som har ... Er i Frankrike :) Det er imidlertid veldig mange apoteker, men når man er kjenning på alle i området ...:angelic::hilarious::hilarious:
Ikkje fått med meg at du e i Frankrike :woot: så gøy :D då henge eg med, motsatt av Norge då!
Og ser den, men kanskje heie dei på deg, så når du blir gravid må du innom alle å kjøpa vitaminer for gravide ;)

Ca 14 dpo
Da er det bekreftet og bare å vente på første mens etter MA.

Vedlegg

• IMG_3895.jpeg
    IMG_3895.jpeg
    656,1 KB · Visninger: 43
Ca 16 dpo

Synes å skimte en skygge. Ser den hjemme, men kom ikke godt med på bildet. Henger det igjen fra MA? Men forrige test var jo helt blenda? Og uansett må jeg være 14-16 dpo, og kan ikke være annet enn en streifer i så fall.

Bilde 2 er redigert. Synes den skyggen kom dårlig fram på bildene, men men. Irriterende st det var NOE der når det ikke lover godt. Hadde dette vært 9 dpo, så joda! Men da hadde det ikke vært svømmere som ventet heller!

Vedlegg

• IMG_3931.jpeg
    IMG_3931.jpeg
    766,8 KB · Visninger: 51
  • IMG_3932.jpeg
    IMG_3932.jpeg
    490,3 KB · Visninger: 55
Jeg er enig, jeg ser en svak strek. Sen implantasjon kan jo forekomme, og noen ganger blir det baby, men sjansene er jo statistisk sett dårligere.

Back
Topp