CD 24 og ENDELIG eggløsning på vei! OBS TMI!
Lang syklus etter MA/utskraping. Har ikke opplevd å miste rett i en utskraping, så det har nok påvirket kroppen litt som ellers ved MA har gått rett i syklus (de 2 forrige kom jo aborten naturlig i uke 12).
Så i går endelig etter noen dagers ømhet i livmor og eggstokkområdet, kom det også el-slim. Og det har fortsatt i dag!
Tror det enten er et superegg eller jeg er ekstra fertil, for det er ikke ofte jeg har blodstriper i eggløsningsslimet. Har en "date" i kveld for å si det sånn
Passer bra siden mannen skal reise bort om noen dager.
Samtidig må jeg innrømme at det kommer en del tanker og en smule fortvilelse også, for orker jeg dette enda en gang? TENK HVIS vi skulle være så "heldige" at det klaffer på dette superegget – hva da? Jeg gikk helt i kjelleren etter MA'en nå og opplevelsen med kirurgisk utskraping og alt som hørte med. Orker jeg?
Jeg vet jo svaret. Hvis en baby i armene er det som KAN komme ut av det, er det verdt det.
Lang syklus etter MA/utskraping. Har ikke opplevd å miste rett i en utskraping, så det har nok påvirket kroppen litt som ellers ved MA har gått rett i syklus (de 2 forrige kom jo aborten naturlig i uke 12).
Så i går endelig etter noen dagers ømhet i livmor og eggstokkområdet, kom det også el-slim. Og det har fortsatt i dag!
Tror det enten er et superegg eller jeg er ekstra fertil, for det er ikke ofte jeg har blodstriper i eggløsningsslimet. Har en "date" i kveld for å si det sånn

Passer bra siden mannen skal reise bort om noen dager.Samtidig må jeg innrømme at det kommer en del tanker og en smule fortvilelse også, for orker jeg dette enda en gang? TENK HVIS vi skulle være så "heldige" at det klaffer på dette superegget – hva da? Jeg gikk helt i kjelleren etter MA'en nå og opplevelsen med kirurgisk utskraping og alt som hørte med. Orker jeg?
Jeg vet jo svaret. Hvis en baby i armene er det som KAN komme ut av det, er det verdt det.

Krysser alt som krysses kan for at dette er gullegget og superspermen for dere 
Hvordan går det med deg?