Da er det fremdeles et lite håp for oss

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det fremdeles et lite håp for oss

Ja, og har blitt gravid i pp1-2 de andre gangene også, så må være en god match rent biologisk! Får jo litt dårlig samvittighet når jeg vet andre sliter, og håper virkelig den sitter for alle andre snart ogsåJa PP1 liksom, må være superfertile dereGullegg og supersperm all the way
![]()

Åh så utrolig koseligSniker fra juligruppa her! Gratulerer sååå mye, vet vi var i samme IKM gruppe en gang, og siden har jeg fulgt med på reisen din i ny og ned i håp om at du skulle få positiv test! Krysser alt jeg har for at det sitter og at du får en liten baby![]()
Tusen takk. Håper virkelig at det sitter hele veien nå
syntes at det er ekstra spesielt at jeg har termin i februar 2026, siden jeg hadde termin februar 2025 med den jeg mistet i fjor 
Gratulerer med bebisTakkdu kan godt sette meg på gravid
![]()

Takk kjære degÅh gratulerer så mye - så glad for deg og feller en liten gledeståre her![]()

Det skal du ikke ha dårlig samvittighet for! Du skal bare være glad for deg selv og så sende lykkeønsker til oss andre sånn som du gjørJa, og har blitt gravid i pp1-2 de andre gangene også, så må være en god match rent biologisk! Får jo litt dårlig samvittighet når jeg vet andre sliter, og håper virkelig den sitter for alle andre snart også![]()
Og når man vet det er vanskelig for andre så setter man kanskje ekstra pris på det selv, jeg prøver å tenke litt sånn, at når spiren min endelig sitter så vil jeg elske den over alt på jord og være takknemlig for hver dag (endrer seg sikkert litt ved søvnmangel og mye babyskrik, men stort sett iallefall
)

Å herregud! Det er strek joJeg hører opprinnelig til i denne gruppen. Men har ikke vært aktiv pga jeg trodde el kom mye tidligere. Ingen mens i sikte enda, og har hatt svake tester igår og idag. Fikk tidligtester i posten nettopp. Og der kom det jammen meg en strek ganske kjapt. Så da sniker jeg meg litt inn her igjen enn så lenge og ser om det blir noe
Vis vedlegget 461824
Blir februar baby 
Babystrek! Så utrolig morro
GratulererEn liten takk! Håper bare streken utvikler seg!Babystrek! Så utrolig morroGratulerer
Gratulerer så mye til deg også! Og alle andre med strek! Håper flere blir med 
Ikke si det engang!Å herregud! Det er strek jo![]()
Blir februar baby
![]()
Har ikke tenkt så langt enda haha! Blir jo en test til ikveld, og imorgen, sikkert 5
Men ja, kanskje det faktisk blir en baby i februar..Herlighet ja, enn det! Ryker vel på en test til ikveld her også! Mannen så også strek på forrige testen min, så når han ser det, da er det noeIkke si det engang!Har ikke tenkt så langt enda haha! Blir jo en test til ikveld, og imorgen, sikkert 5
Men ja, kanskje det faktisk blir en baby i februar..

Hehe, ja da er det virkelig noe på testen når mennene ser denHerlighet ja, enn det! Ryker vel på en test til ikveld her også! Mannen så også strek på forrige testen min, så når han ser det, da er det noe![]()
Jeg tenkte å vise han ikveld etter en ny test.Takk, og like såGratulerer med bebis![]()

Så fint formulert! Og ja, sender absolutt alle lykke ønsker jeg kan, og er ekstremt takknemlig for egen situasjon!Det skal du ikke ha dårlig samvittighet for! Du skal bare være glad for deg selv og så sende lykkeønsker til oss andre sånn som du gjør![]()
Og når man vet det er vanskelig for andre så setter man kanskje ekstra pris på det selv, jeg prøver å tenke litt sånn, at når spiren min endelig sitter så vil jeg elske den over alt på jord og være takknemlig for hver dag (endrer seg sikkert litt ved søvnmangel og mye babyskrik, men stort sett iallefall
)
Lov meg at du alltid være glad og ikke føle på dårlig samvittighet![]()

RFSU vanlig test!Ser ingen strek eller skygge, men hva slags test har du?
Samme her! Gravid på første forsøk to ganger i 2021 og 2023. Håper derfor jeg får det til på første forsøk nå i 2025 ogsåJa, og har blitt gravid i pp1-2 de andre gangene også, så må være en god match rent biologisk! Får jo litt dårlig samvittighet når jeg vet andre sliter, og håper virkelig den sitter for alle andre snart også![]()

Wow! Må si jeg hadde visse forventninger denne gangen, men hadde også vært greit om det først var om et par mnd så termin ble nærmere sommeren. Kan jo ikke klage, og februar er seff bedre enn om det ikke hadde klaffet på mange måneder!Samme her! Gravid på første forsøk to ganger i 2021 og 2023. Håper derfor jeg får det til på første forsøk nå i 2025 også![]()
Åååh, endelig!! Gratulerer så mye

Ikke at jeg er noen testekspert, men min tanke er at 10 eller 11 dpo kan være for tidlig for å gi utslag på vanlige tester. Egget kan feste seg 10 dpo også, og tidlig utslag kan komme først 11-12 dpo også. Har lest om folk som ikke får positiv test før IKM heller.RFSU vanlig test!
Så denne nå, så trenger ikke svare på forrige kommentaren min!Jeg har så mye symptomer på graviditet men tester bare negativt! Er enten 10 eller 11 dpo i dag. Her ser dere morningen urin og temperaturen min. Hva tenker dere?