IKM uke 23⚘️⚘️

Ja PP1 liksom, må være superfertile dere :hilarious: Gullegg og supersperm all the way :love7
Ja, og har blitt gravid i pp1-2 de andre gangene også, så må være en god match rent biologisk! Får jo litt dårlig samvittighet når jeg vet andre sliter, og håper virkelig den sitter for alle andre snart også :Heartred

Sniker fra juligruppa her! Gratulerer sååå mye, vet vi var i samme IKM gruppe en gang, og siden har jeg fulgt med på reisen din i ny og ned i håp om at du skulle få positiv test! Krysser alt jeg har for at det sitter og at du får en liten baby :flower
Åh så utrolig koselig :love017 Tusen takk. Håper virkelig at det sitter hele veien nå :Heartred syntes at det er ekstra spesielt at jeg har termin i februar 2026, siden jeg hadde termin februar 2025 med den jeg mistet i fjor :Heartred

Ja, og har blitt gravid i pp1-2 de andre gangene også, så må være en god match rent biologisk! Får jo litt dårlig samvittighet når jeg vet andre sliter, og håper virkelig den sitter for alle andre snart også :Heartred
Det skal du ikke ha dårlig samvittighet for! Du skal bare være glad for deg selv og så sende lykkeønsker til oss andre sånn som du gjør :smiley-angelic003 :Heartpink Og når man vet det er vanskelig for andre så setter man kanskje ekstra pris på det selv, jeg prøver å tenke litt sånn, at når spiren min endelig sitter så vil jeg elske den over alt på jord og være takknemlig for hver dag (endrer seg sikkert litt ved søvnmangel og mye babyskrik, men stort sett iallefall :hilarious:)

Lov meg at du alltid være glad og ikke føle på dårlig samvittighet :happy::Heartpink

Jeg hører opprinnelig til i denne gruppen. Men har ikke vært aktiv pga jeg trodde el kom mye tidligere. Ingen mens i sikte enda, og har hatt svake tester igår og idag. Fikk tidligtester i posten nettopp. Og der kom det jammen meg en strek ganske kjapt. Så da sniker jeg meg litt inn her igjen enn så lenge og ser om det blir noe:binkybaby
Vis vedlegget 461824
Å herregud! Det er strek jo :love017 :smiley-bounce022 Blir februar baby :hello2

Ikke si det engang! :nailbiting: Har ikke tenkt så langt enda haha! Blir jo en test til ikveld, og imorgen, sikkert 5 :hilarious: Men ja, kanskje det faktisk blir en baby i februar..
Herlighet ja, enn det! Ryker vel på en test til ikveld her også! Mannen så også strek på forrige testen min, så når han ser det, da er det noe :playful:

Det skal du ikke ha dårlig samvittighet for! Du skal bare være glad for deg selv og så sende lykkeønsker til oss andre sånn som du gjør :smiley-angelic003 :Heartpink Og når man vet det er vanskelig for andre så setter man kanskje ekstra pris på det selv, jeg prøver å tenke litt sånn, at når spiren min endelig sitter så vil jeg elske den over alt på jord og være takknemlig for hver dag (endrer seg sikkert litt ved søvnmangel og mye babyskrik, men stort sett iallefall :hilarious:)

Lov meg at du alltid være glad og ikke føle på dårlig samvittighet :happy::Heartpink
Så fint formulert! Og ja, sender absolutt alle lykke ønsker jeg kan, og er ekstremt takknemlig for egen situasjon!
Kjærligheten til de små er enorm, tross søvnmangel, skrik og frustrasjon, trass og alt annet som hører med :Heartred

Samme her! Gravid på første forsøk to ganger i 2021 og 2023. Håper derfor jeg får det til på første forsøk nå i 2025 også :angelic:

Samme her! Gravid på første forsøk to ganger i 2021 og 2023. Håper derfor jeg får det til på første forsøk nå i 2025 også :angelic:
Wow! Må si jeg hadde visse forventninger denne gangen, men hadde også vært greit om det først var om et par mnd så termin ble nærmere sommeren. Kan jo ikke klage, og februar er seff bedre enn om det ikke hadde klaffet på mange måneder!
Hvor mange dpo er du, og når skal du teste?

Jeg har så mye symptomer på graviditet men tester bare negativt! Er enten 10 eller 11 dpo i dag. Her ser dere morningen urin og temperaturen min. Hva tenker dere?
Så denne nå, så trenger ikke svare på forrige kommentaren min!
Krysser fingrene for at det kommer noe på testene snart! Har dårlig erfaring med rfsu som slår ut sent, så tenker det fortsatt er håp!

Back
Topp