Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkTrur eg driste meg til ein gratulerer her altsånå blir det febbisbebbis! Gi ein lyd når du vil eg ska setta deg på gravid
![]()

du kan godt sette meg på gravid 

Åh gratulerer så mye - så glad for deg og feller en liten gledeståre her

Vi er i samme båt Mallamora - vi skal få det til til slutt9 dpo og blenda tester her
Det var egentlig veldig forventet, men det kommer alltid et lite håp om at det skal gå. Kommer til å fortsette å teste i noen dager til uansett for å være på den sikre siden.

Ser ingen strek eller skygge, men hva slags test har du?Jeg har så mye symptomer på graviditet men tester bare negativt! Er enten 10 eller 11 dpo i dag. Her ser dere morningen urin og temperaturen min. Hva tenker dere?
Gratulerer så mye - herregud så gøyTakkdu kan godt sette meg på gravid
![]()

Takk! Helt surrealistisk at den skulle sitte så kjaptGratulerer så mye - herregud så gøy![]()
![]()

Ja PP1 liksom, må være superfertile dereTakk! Helt surrealistisk at den skulle sitte så kjapt![]()
Gullegg og supersperm all the way 
Åå! Gratulerer med baby11dpo
Ser jammen meg ut som testen øker stille og rolig, og begynner å tro på at det blir baby i februar![]()

Åh så spennende - hvilken dpo er du?Jeg hører opprinnelig til i denne gruppen. Men har ikke vært aktiv pga jeg trodde el kom mye tidligere. Ingen mens i sikte enda, og har hatt svake tester igår og idag. Fikk tidligtester i posten nettopp. Og der kom det jammen meg en strek ganske kjapt. Så da sniker jeg meg litt inn her igjen enn så lenge og ser om det blir noe
Vis vedlegget 461824

Jeg hører opprinnelig til i denne gruppen. Men har ikke vært aktiv pga jeg trodde el kom mye tidligere. Ingen mens i sikte enda, og har hatt svake tester igår og idag. Fikk tidligtester i posten nettopp. Og der kom det jammen meg en strek ganske kjapt. Så da sniker jeg meg litt inn her igjen enn så lenge og ser om det blir noe
Vis vedlegget 461824
WOW! Her renne jo positive testar inn! SÅ gøy

Så kjedeligNegativ test i dag og. Og begynt å spotte. Så da er nok TR i rute i morgen.

Jeg er litt shaky nå må jeg siWOW! Her renne jo positive testar inn! SÅ gøy![]()
Veldig spent på neste test!Er usikker. Men har regnet meg frem til kanskje 9 dpo? Dette basert på Flo sin mening om eggløsning og lignende symptomer fra tidligere sykluser.Åh så spennende - hvilken dpo er du?![]()
![]()
Jaaa! Håper dette blir gruppen med mange gravideWOW! Her renne jo positive testar inn! SÅ gøy![]()

Her er det jo definitivt strek!