IKM uke 23⚘️⚘️

Jeg har så mye symptomer på graviditet men tester bare negativt! Er enten 10 eller 11 dpo i dag. Her ser dere morningen urin og temperaturen min. Hva tenker dere?

Vedlegg

• IMG_1614.jpeg
    IMG_1614.jpeg
    114,6 KB · Visninger: 61
  • IMG_1615.jpeg
    IMG_1615.jpeg
    150,5 KB · Visninger: 59
Jeg hører opprinnelig til i denne gruppen. Men har ikke vært aktiv pga jeg trodde el kom mye tidligere. Ingen mens i sikte enda, og har hatt svake tester igår og idag. Fikk tidligtester i posten nettopp. Og der kom det jammen meg en strek ganske kjapt. Så da sniker jeg meg litt inn her igjen enn så lenge og ser om det blir noe:binkybaby
IMG_8755.jpeg

Jeg hører opprinnelig til i denne gruppen. Men har ikke vært aktiv pga jeg trodde el kom mye tidligere. Ingen mens i sikte enda, og har hatt svake tester igår og idag. Fikk tidligtester i posten nettopp. Og der kom det jammen meg en strek ganske kjapt. Så da sniker jeg meg litt inn her igjen enn så lenge og ser om det blir noe:binkybaby
Vis vedlegget 461824
Åh så spennende - hvilken dpo er du? :woot: :Heartpink

Vis vedlegget 461824
WOW! Her renne jo positive testar inn! SÅ gøy:excited001

Back
Topp