Jeg ser noe svakt derTemperaturen har økt igjen, og røyk på første test i dag, 9 DPOsynes jeg kan skimte en skyggestrek, hva ser dere andre?
Vis vedlegget 461781Vis vedlegget 461782
Så spennende! Heier masse 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser noe svakt derTemperaturen har økt igjen, og røyk på første test i dag, 9 DPOsynes jeg kan skimte en skyggestrek, hva ser dere andre?
Jaa blir spennende å se om det bare er skygge eller ikke! Husker fra forrige graviditet at jeg fikk en del skygger da ogsåJeg ser noe svakt der![]()
![]()
Tusen takkFortsatt tidligHar så mye håp for deg!
Det skal gå, en eller annen gang

Jeg skimter noeTemperaturen har økt igjen, og røyk på første test i dag, 9 DPOsynes jeg kan skimte en skyggestrek, hva ser dere andre?

Så spennende! Skimter også noe her!Temperaturen har økt igjen, og røyk på første test i dag, 9 DPOsynes jeg kan skimte en skyggestrek, hva ser dere andre?
Skal du teste mer idag? Jeg pleier få sterkere midt på dagen enn på morningen!Jaa får se om jeg ryker på en til etter jobb, når man først har startet med testingen såSå spennende! Skimter også noe her!Skal du teste mer idag? Jeg pleier få sterkere midt på dagen enn på morningen!
Jeg føler jeg har så lave forventninger til at det skal bli noe siden dette er PP1, men alltids lov å håpe 
Ja, en dag så sitter det uansettTusen takkDet skal gå, en eller annen gang
![]()
![]()

Sniker fra juligruppa her! Gratulerer sååå mye, vet vi var i samme IKM gruppe en gang, og siden har jeg fulgt med på reisen din i ny og ned i håp om at du skulle få positiv test! Krysser alt jeg har for at det sitter og at du får en liten babyDet har økt![]()
Gratulerer så myeDet har økt![]()

Med den festedippen i går så er det utrulig spennande om dette e den første stigningen av hCGTemperaturen har økt igjen, og røyk på første test i dag, 9 DPOsynes jeg kan skimte en skyggestrek, hva ser dere andre?
ser streken fint og syns den minner meir om rosa enn grå, ka syns du IRL?Trur eg driste meg til ein gratulerer her altså11dpo
Ser jammen meg ut som testen øker stille og rolig, og begynner å tro på at det blir baby i februar![]()
nå blir det febbisbebbis! Gi ein lyd når du vil eg ska setta deg på gravid 

Ja jeg spurte chat gpt om temp-droppen i går, og AI sa det kunne være pga at egget fester seg. Veldig spennende, men synes det var vanskelig å se om den var rosa eller grå. Så litt spent på ettermiddagen for å ta en ny test. Tørr liksom ikke å ha for store forhåpningerMed den festedippen i går så er det utrulig spennande om dette e den første stigningen av hCGser streken fint og syns den minner meir om rosa enn grå, ka syns du IRL?

Nei med alle tullestreker ein ser her inne om dagen så blir det å holda seg litt calm and collectedJa jeg spurte chat gpt om temp-droppen i går, og AI sa det kunne være pga at egget fester seg. Veldig spennende, men synes det var vanskelig å se om den var rosa eller grå. Så litt spent på ettermiddagen for å ta en ny test. Tørr liksom ikke å ha for store forhåpninger![]()

Takk

Woohoo! Gratulerer