IKM uke 23⚘️⚘️

Så spennende! Skimter også noe her! :woot: Skal du teste mer idag? Jeg pleier få sterkere midt på dagen enn på morningen!
Jaa får se om jeg ryker på en til etter jobb, når man først har startet med testingen så :playful: Jeg føler jeg har så lave forventninger til at det skal bli noe siden dette er PP1, men alltids lov å håpe :Heartred

Sniker fra juligruppa her! Gratulerer sååå mye, vet vi var i samme IKM gruppe en gang, og siden har jeg fulgt med på reisen din i ny og ned i håp om at du skulle få positiv test! Krysser alt jeg har for at det sitter og at du får en liten baby :flower

11dpo
Ser jammen meg ut som testen øker stille og rolig, og begynner å tro på at det blir baby i februar :shy:

Vedlegg

• IMG_5689.jpeg
    IMG_5689.jpeg
    309,9 KB · Visninger: 54
11dpo
Ser jammen meg ut som testen øker stille og rolig, og begynner å tro på at det blir baby i februar :shy:
Trur eg driste meg til ein gratulerer her altså :love017 nå blir det febbisbebbis! Gi ein lyd når du vil eg ska setta deg på gravid :dummy::dummy1:

Mandag 2. Juni og IKM uke 23 er igang⚘️

Og for ein pangstart på uka, med 2 positive tester som nokre av dei siste innlegga:woot::dance011

Dagens IKM'ere er;
⚘️ @Julefrø - 30 - B1 - pp2 etter MA - EL 19.05?
⚘️ @hompetittentei - 33 - B3 - pp2 - EL 19.5

Korleis går det med dokk?

Med den festedippen i går så er det utrulig spennande om dette e den første stigningen av hCG:love017 ser streken fint og syns den minner meir om rosa enn grå, ka syns du IRL?
Ja jeg spurte chat gpt om temp-droppen i går, og AI sa det kunne være pga at egget fester seg. Veldig spennende, men synes det var vanskelig å se om den var rosa eller grå. Så litt spent på ettermiddagen for å ta en ny test. Tørr liksom ikke å ha for store forhåpninger :Heartred

Ja jeg spurte chat gpt om temp-droppen i går, og AI sa det kunne være pga at egget fester seg. Veldig spennende, men synes det var vanskelig å se om den var rosa eller grå. Så litt spent på ettermiddagen for å ta en ny test. Tørr liksom ikke å ha for store forhåpninger :Heartred
Nei med alle tullestreker ein ser her inne om dagen så blir det å holda seg litt calm and collected :book1
Gøy at du blåser av ny test i ettermiddag☺️⚘️

Back
Topp