IKM uke 23⚘️⚘️

Nå spammer jeg fælt her - unnskyld! :smiley-ashamed004 :smiley-ashamed004 Jeg bare er så forferdelig usikker på testene - tok en ny test med 2 urin.
Legger ved bilde (øverste test er morgenurin, nederst er 2 urin) - legger ved både orginalbilde og redigert bilde.
Hva tenker dere om disse? :nailbiting:
Er det to dager siden du så første strek? Burde vært tydeligere nå, så hadde kanskje innstilt meg på at det ikke går veien :Heartred Men du får bare fortsette å teste, og krysse fingrene for sterkere strek

Ja, endelig :smiley-bounce022 Er så sinnsykt spent. Tempen er så stabil i motsetning til sist. Tok ny test etter at jeg hadde vært i BHG. Er så rart at jeg får skygge på den og ikke på første. Og når den er tør er det tydligere. Så nå er det skygge vs baby strek.. Hvem vinner :laughing002:smiley-angelic008
Føler jeg ser noe svakt på andre test som ikke var på første. Blir spennende om den blir sterkere

Ja, endelig :smiley-bounce022 Er så sinnsykt spent. Tempen er så stabil i motsetning til sist. Tok ny test etter at jeg hadde vært i BHG. Er så rart at jeg får skygge på den og ikke på første. Og når den er tør er det tydligere. Så nå er det skygge vs baby strek.. Hvem vinner :laughing002:smiley-angelic008
Ser på begge to, la merke til det på første post du la ut, men 8dpo og skal ikkje sei noko før ein nevne det sjølv. Men heier på babystrek:happy093.
Forøvrig er det svært mange som får tydeligere strek seinere på mårningen enn første urin/tidlig då.

Nå spammer jeg fælt her - unnskyld! :smiley-ashamed004 :smiley-ashamed004 Jeg bare er så forferdelig usikker på testene - tok en ny test med 2 urin.
Legger ved bilde (øverste test er morgenurin, nederst er 2 urin) - legger ved både orginalbilde og redigert bilde.
Hva tenker dere om disse? :nailbiting:
Ikkje lurt å redigere, kamera er mykje meir sensitiv på dybder enn vårt syn og fanger ting som ikkje er der. Er vell tredje dagen din nå med svake tester? Teoretisk sett mulig at dei fremdeles kan stige, men mest sannsynlig ein streifer❤️

Ser på begge to, la merke til det på første post du la ut, men 8dpo og skal ikkje sei noko før ein nevne det sjølv. Men heier på babystrek:happy093.
Forøvrig er det svært mange som får tydeligere strek seinere på mårningen enn første urin/tidlig då.
Så morro at du ser, kan være en fare for skygge siden jeg tydeligvis er veldig flink til å få det :laughing002 Så går ikke i kjelleren om det ikke blir noe baby. Tenker at det skjer når det skjer, så får man heller ha det litt gøy med over analysering i mellom tiden :smiley-angelic002:love017
Ja, når jeg var gravid med Babyen i mai 2024 så testet jeg så svakt på morgen urin og så tydelig på 2 urin. Husker jeg ble skikkelig engstelig, men dessverre så mistet jeg i uke 8. de andre har jeg kun teste med 1 gang. Og tatt digital. Nå skal jeg teste meg opp til en forhåpentligvis Dye stealer.. Fikk kjemisk sist mnd

Så morro at du ser, kan være en fare for skygge siden jeg tydeligvis er veldig flink til å få det :laughing002 Så går ikke i kjelleren om det ikke blir noe baby. Tenker at det skjer når det skjer, så får man heller ha det litt gøy med over analysering i mellom tiden :smiley-angelic002:love017
Ja, når jeg var gravid med Babyen i mai 2024 så testet jeg så svakt på morgen urin og så tydelig på 2 urin. Husker jeg ble skikkelig engstelig, men dessverre så mistet jeg i uke 8. de andre har jeg kun teste med 1 gang. Og tatt digital. Nå skal jeg teste meg opp til en forhåpentligvis Dye stealer.. Fikk kjemisk sist mnd
Eg har alltid gått tom før det, så ikkje opplevd :hilarious: pluss at eg får jo hCG blodprøver og då e det ikkje så nøye med testene liksom. Men blir eg gravid denne runden så har eg 50 graviditetstester liggende, så kanskje det blir dye stealer på meg og då:cool:

Spennande dagar foran oss! Eg komme til å sloss med fornuften allerede i måro 6dpo:laughing021

Er det to dager siden du så første strek? Burde vært tydeligere nå, så hadde kanskje innstilt meg på at det ikke går veien :Heartred Men du får bare fortsette å teste, og krysse fingrene for sterkere strek
Ja, så første strek på onsdag. Ingen stigning :(

Får bare krysse fingrene og be :Heartred

Ikkje lurt å redigere, kamera er mykje meir sensitiv på dybder enn vårt syn og fanger ting som ikkje er der. Er vell tredje dagen din nå med svake tester? Teoretisk sett mulig at dei fremdeles kan stige, men mest sannsynlig ein streifer❤️
Åja, fått svake streker siden onsdag. Kan være at det er en dårlig batch og, men vi får se :nailbiting:

Nå skal jeg bare sette meg ned og be litt, be om at det setter seg og at jeg er gravid, så får det være opp til Gud. Håper Hans plan samsvarer med mine ønsker :smiley-ashamed004:Heartred

Jeg var og kjøpte CB ultra early digital nå i stad, kvier meg veldig for å ta den, men greit å få et tydelig svar. Har ikke tisset eller drukket noe siden 10:45 så tenkte å teste snart :nailbiting:

Nope, det ble nok ikke noe baby denne PP.. Nå orker jeg ikke å teste noe mer - setter meg ned og venter på mensen jeg nå :smiley-angry017

Vedlegg

• IMG_20250530_141831.jpg
    IMG_20250530_141831.jpg
    1,1 MB · Visninger: 36
Nope, det ble nok ikke noe baby denne PP.. Nå orker jeg ikke å teste noe mer - setter meg ned og venter på mensen jeg nå :smiley-angry017
:sad010:sad010:sad010❤️
Så leit at det aldri utvikla seg til babystrek, var jo ikkje slik det skulle bli! Er du blitt meir klok på om du er 10 eller 12dpo?
Sender deg ein varm klem❤️

:sad010:sad010:sad010❤️
Så leit at det aldri utvikla seg til babystrek, var jo ikkje slik det skulle bli! Er du blitt meir klok på om du er 10 eller 12dpo?
Sender deg ein varm klem❤️
Veldig trist, er litt i kjelleren nå kjenner jeg :smiley-angry017 Nei,aner ikke.. Det og er vanskelig i dette - aner virkelig ikke når jeg kan forvente mensen.
Men oppi alt så får jeg bare stole på at Gud har en plan, selv om det er frustrerende at den planen ikke er helt som jeg vil :arghh:

Takk :Heartred

Veldig trist, er litt i kjelleren nå kjenner jeg :smiley-angry017 Nei,aner ikke.. Det og er vanskelig i dette - aner virkelig ikke når jeg kan forvente mensen.
Men oppi alt så får jeg bare stole på at Gud har en plan, selv om det er frustrerende at den planen ikke er helt som jeg vil :arghh:

Takk :Heartred
Det er ganske vanlig med ein tur i kjellaren etter noko slikt, er ei tid for alt ❤️ om eit par veker er det tid for nytt håp og ny gnist :love017
Nokon ganger kan nok Gud ha ein plan, men andre ganger kan det berre væra heilt naturlig også. Om cellene ikkje delte seg skikkelig så var det heller ingenting å feste fast, og sjølv om Gud er stor nok til å gjer mirakler og fikse alt så er det ikkje oss gitt å vandre i det til ei kvar tid. Så trur ikkje du trenge å fundere på kva planen/meininga med det er, hold heller fast i løftene om at Gud gir deg styrke til å takle alt, og til å stå stødig i stormen også❤️

Ser strek iallefall! :dance011 :Heartpink

Jeg ser på toern! Pliiiiis la det være en spirestrek som sitter for deg denne runden :smiley-angelic001 Ble jo nesten ingen fra uke22, håper dere her inne får fylt opp litt i februargruppa :Heartpink

Dette blir spennende :woot::Heartpink Krysser alt som kan krysses for deg og spire :smiley-angelic001

7 DPO - Første blenda test :joyful:

Forventet ikke positiv test så tidlig som 7DPO, men jeg føler at «nervene» roer seg bare jeg får tatt en test, slipper å gruble på om den er positiv eller negativ :hilarious:

IMG_3980.jpeg

IMG_3981.jpeg

Tror jeg er 12 dpo i dag, og har hatt blenda tester hver dag. I dag føler jeg at jeg ser antydning til strek, ser dere noe? Skal i utdrikningslag i dag, så nå er jeg usikker på hvordan jeg skal tolke denne :smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_8329.jpeg
    IMG_8329.jpeg
    561,3 KB · Visninger: 74
Back
Topp