mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Ja, men mest for å se hvordan utviklingen er for meg. Så vet jeg til neste rundehaha, ja! Huff, spent på hvor lenge jeg klarer å holde meg. Egentlig ville jeg vente på IKM, meeeen spørs om det går
![]()
Satser på det ikke blir en neste runde
Klarer å holde meg til 8DPO, da slippes testetøsa friiii

haha, ja! Huff, spent på hvor lenge jeg klarer å holde meg. Egentlig ville jeg vente på IKM, meeeen spørs om det går

Ble litt stressa for vi har enda ikke lagt aksjer, og har ikke mulighet før sent ikveld.. Tenker dere at det nesten blir for sent? Har tidligere lagt aksjer flere dager i forveien, så ble litt lost nå når det kom så brått på
Hos mange øker de ikke, før de plutselig blir positive, mens hos meg så er de neeesten positive i flere dager før LH-toppen kommer
Happy humpings
Tempen steg på tempen i munnen, men klokken sier den sank idag(ofte stemmer ikke klokken helt, faktisk). Men jeg vet ikke helt? Ser ann tempen de neste dagene
Har ikke mer el-slim eller vondter, så
Er trøtt
Har fått lagt inn litt babyaksjer, så da har vi iallefall en sjanse
Hadde ikke fått lagt inn aksjer i forveien, så veldig stressa for denne PP’en. Men er som det blir sagt her, el kommer ikke før etter toppen, så bare å få lagt inn aksjer i kveld 

Håper jeg ikke har hatt EL ennå så vi får gjort det i kveld, da bør det være bra!
Så det pluss at tempen bare økte litt i dag, konkluderer jeg med at EL ikke har vært ennå, men skjer sannsynligvis i dag. Mannen bør faen ikke bare gå og legge seg sånn som i går, ass 
Har kjent meg så sliten idag, og er gjerne kun når jeg er gravid eller syk jeg gjør det
Kjente jeg bare måtte løpe inn på doen i fare for å IKKE rekke fram... kav, vannete diaré