♡ IKM uke 24 ♡

Ja, men mest for å se hvordan utviklingen er for meg. Så vet jeg til neste runde:joyful: haha, ja! Huff, spent på hvor lenge jeg klarer å holde meg. Egentlig ville jeg vente på IKM, meeeen spørs om det går :laughing002

Satser på det ikke blir en neste runde :cool14

Klarer å holde meg til 8DPO, da slippes testetøsa friiii:smiley-bounce015:smiley-bounce022

Tatt på utvannet urin, men nå blir det iallefall svakere:)
Screenshot_20250527_221137_Premom.jpg

Jeg skulle egentlig hatt EL 27.6, men ser ut til at den er forsinket/uteblitt. Ikke har jeg hatt EL-slim heller. Har også tatt EL-tester 4 dager på rad, som hver gang har vist en svak strek. Så virkelig ikke godt å si hvilken vei det går. Men er fortsatt håp så krysser fingrene for at det begynner å skje noe i morgen :) Er fristende å begynne med temping neste PP

Jeg skulle egentlig hatt EL 27.6, men ser ut til at den er forsinket/uteblitt. Ikke har jeg hatt EL-slim heller. Har også tatt EL-tester 4 dager på rad, som hver gang har vist en svak strek. Så virkelig ikke godt å si hvilken vei det går. Men er fortsatt håp så krysser fingrene for at det begynner å skje noe i morgen :) Er fristende å begynne med temping neste PP

Er så kjedelig når EL er forsinket:confused: Kan varmt anbefale temping:happy119

Her har der virkelig skutt i været fra veldig negativ til veldig positiv bokstavelig talt over natten :hilarious: Ble litt stressa for vi har enda ikke lagt aksjer, og har ikke mulighet før sent ikveld.. Tenker dere at det nesten blir for sent? Har tidligere lagt aksjer flere dager i forveien, så ble litt lost nå når det kom så brått på
IMG_5610.jpeg

Her har der virkelig skutt i været fra veldig negativ til veldig positiv bokstavelig talt over natten :hilarious: Ble litt stressa for vi har enda ikke lagt aksjer, og har ikke mulighet før sent ikveld.. Tenker dere at det nesten blir for sent? Har tidligere lagt aksjer flere dager i forveien, så ble litt lost nå når det kom så brått på
Vis vedlegget 461386

Jeeeij, da ble det brått positive :happy119 :love7 Hos mange øker de ikke, før de plutselig blir positive, mens hos meg så er de neeesten positive i flere dager før LH-toppen kommer❤️ EL er gjerne 12-36 timer etter positiv test, så skal gå helt fint å legge inn aksjer ikveld:sign17:sign19Happy humpings:sex

CD14/1DPO tror jeg: Sov dårlig inatt da to gutter kom innpå soverommet inatt kl 01, og vært våken her og der gjennom natten :schocked028 Tempen steg på tempen i munnen, men klokken sier den sank idag(ofte stemmer ikke klokken helt, faktisk). Men jeg vet ikke helt? Ser ann tempen de neste dagene:smiley-angelic005 Har ikke mer el-slim eller vondter, så:think005

Får se om vi orker sex ikveld, men kjenner ikke noen spesiell sexlyst akkurat idag:knegg: Er trøtt:hilarious: Har fortsatt positive tester:angel5Har fått lagt inn litt babyaksjer, så da har vi iallefall en sjanse:love7

Miniskatten er syk med småfeber og diaré, stakkars. Så hele sengen hans vat bæsjet ut gjennom bleie og pysj. Så var det bare å få av alt sengetøy, pledd, pute og kosekluter(bæsjen er tynn som vann, så var gått gjennom putetrekk og trukket inn i puten) Alt er nå vasket og i tørketrommelen:gen014

Screenshot_20250528_062604_FF App.jpg

Screenshot_20250528_103114_Premom.jpg

Screenshot_20250528_102951_ChatGPT.jpg

Last edited:
Vis vedlegget 461386
Sånne var mine og, og hadde det akkurat som deg:arghh: Hadde ikke fått lagt inn aksjer i forveien, så veldig stressa for denne PP’en. Men er som det blir sagt her, el kommer ikke før etter toppen, så bare å få lagt inn aksjer i kveld :Heartred

CD14/1DPO tror jeg: Sov dårlig inatt da to gutter kom innpå soverommet inatt kl 01, og vært våken her og der gjennom natten :schocked028 Tempen steg på tempen i munnen, men klokken sier den sank idag(ofte stemmer ikke klokken helt, faktisk). Men jeg vet ikke helt? Ser ann tempen de neste dagene:smiley-angelic005 Har ikke mer el-slim eller vondter, så:think005 Får se om vi orker sex ikveld, men kjenner ikke noen spesiell sexlyst akkurat idag:knegg: Har fått lagt inn litt babyaksjer, så da har vi iallefall en sjanse:love7

Screenshot_20250528_062604_FF App.jpg
Gøy at du er i dpo-land :happy093

Vis vedlegget 461386
Fortsatt tid til å få gjort det! Er det som er greit med EL tester (vs temping), du får en heads up før :p
Jeg "stresser" litt selv, vi har bare fått gjort det én gang, det var 21 timer før positiv test :smiley-ashamed004 Håper jeg ikke har hatt EL ennå så vi får gjort det i kveld, da bør det være bra!

Hadde en endeløs streng med ELslim på do isted :laughing001 Så det pluss at tempen bare økte litt i dag, konkluderer jeg med at EL ikke har vært ennå, men skjer sannsynligvis i dag. Mannen bør faen ikke bare gå og legge seg sånn som i går, ass :wtf:

Last edited:
Åneeei, tror jeg er blitt smittet av miniskatten:sour: Har kjent meg så sliten idag, og er gjerne kun når jeg er gravid eller syk jeg gjør det:bag: Kjente jeg bare måtte løpe inn på doen i fare for å IKKE rekke fram... kav, vannete diaré:sorry:
Sorry for TMI, folkens:angelic:

Kan vise fram den lille "skattekisten" min ved siden av doen :knegg: :love017 :queen Kan sitte og kooose meg på "tronen" i timesvis:smiley-bounce022
20250528_125735.jpg

Back
Topp