Solas dagbok ❤️ Gravid med nr.2

Ja. Det var veldig dumt. Han sov mye, men han hadde jo endel gulsott så vi regnet egentlig med at han var litt slapp av det, og nyfødt egentlig. Men han var nok litt slapp av lite mat også ❤️ synd at det ble sann, men viktigste er at han vokser seg stor. Når vi var på hs her om dagen hadde han gått opp 800g på to uker. Så vi gjør vel noe riktig.
Jaa, det er jo veldig bra vektøkning nå! Høres ut som dere gjør alt rett ❤️ Sånne type problemer kan man jo ikke forutse, og viktigste er å finne en løsning for funker for foreldre og barn ❤️

TR er over for denne gang. Ved neste TR så skal jeg kontakte klinikken. Så skal jeg starte på el tester når det begynner å nærme seg.
Herregud jeg gleder meg til å gå gravid igjen, samtidig som jeg gruer meg. Har endelig begynt å kjenne igjen min egen kropp.
Men, hvis jeg kan oppleve denne slags kjærlighet for et barn til, så er alt i verden verdt det.
For dette, dette er noe helt magisk :Heartpink

Jeg elsker å være mammaen hans, jeg elsker å kose og se han utvikle seg.
Det kommer selvfølgelig ikke uten våken på nettene, mye sitting på gulv. Men premien er så mye større enn de små tingene som gjør det slitsomt.

Tenk om det skulle gå på første igjen?
Kan umulig være så heldige. Planen var egentlig å sette igang til høsten, men siden man ikke vet hvor lang tid det tar, eller hva som skjer så bare starter vi litt tidligere.
Blir spennende tid fremover nå :Heartpink

Da er vi igang!
Innsett til mandag :oops: Herregud for en sinnsyk opplevelse. Vi skal gjøre dette igjen!
Det var bare flaks at det gikk ved denne syklus. For ul og første el test skulle tas på cd11. Da var både testen positiv, og det viste egg på 25mm.
Dagen etter var testen negativ!
Så ja! Nå blir det spennende fremover:Heartpink

Da er vi igang!
Innsett til mandag :oops: Herregud for en sinnsyk opplevelse. Vi skal gjøre dette igjen!
Det var bare flaks at det gikk ved denne syklus. For ul og første el test skulle tas på cd11. Da var både testen positiv, og det viste egg på 25mm.
Dagen etter var testen negativ!
Så ja! Nå blir det spennende fremover:Heartpink
Lykke til ❤️

Weee, så spennende :smiley-bounce012 Masse lykke til:love7

Så spennende! Lykke til!

Dagen før dagen!
Tenk, i morgen så ruger jeg.
Jeg kjenner på hele følelsesregisteret knyttet til dette.
Jeg elsker tanken av å få en til. :Heartpink
Jeg er livredd for å «skuffe» sønnen min. At han føler han er blitt byttet ut. :sorry:
Redd for hvordan dette vil påvirke livet.
Men i det store å hele, så er det mest glede. Jeg har så mye kjærlighet å gi.
Tenk å få en til - en som gir meg så mye glede.

Det er en sorg og en glede på en og samme tid. Er så mye jeg gleder meg til, men likevel så mye jeg er litt redd for.

Og det som jeg synes er så spesielt. Er jo at det lille de skal sette inn i morgen, det ville vært sønnen min sin toeggede tvilling. Dersom de ble unnfanget naturlig.
Alt fra samme kolleksjon. :oops: Sprøtt!

Men selvom jeg er lykkelig og redd, er jeg klar for dette. Jeg gleder meg til spenningen og ly et svangerskap bringer med seg. Ikke bekymringene da. De kunne jeg vært foruten.

Åh. Så mye tanker på en gang. I morgen er dagen :Heartpink

Lykke til! :Heartred

Åååh, så sinnsykt spennende:nailbiting: Ønsker deg masse, masse lykke til:smiley-bounce012:smiley-bounce015:happy093:love7

Da er jeg vel etter å forstå, 5 dpo i dag. Og jeg ruger :excited001:Heartpink
Herregud så rart. Sist gang så var det så mye i forveien. Denne gangen var det bare sann, sann se! Da var det gjort.
Hvis det ikke går denne gangen, så blir neste forsøk til høsten!
Så vi krysser alt som krysses kan!

Herregud så rart. Sist gang så var det så mye i forveien. Denne gangen var det bare sann, sann se! Da var det gjort.

Så spennende!! Krysser det som krysses kan ❤️

Så spennende og gratulerer som ruger:chicken::love7 Krysser alt som krysses kan for de magiske to strekene om 4/5 dager:love017:smiley-angelic001

Back
Topp