Solas dagbok ❤️ Gravid med nr.2

Insett (5 dpo) :love7

I går var innsett dagen, og de sa at det hadde tint fint og så veldig bra ut. Ga meg umiddelbart en god følelse!
Vi heier på gode følelser, sant?
På vei hjem så føler jeg det dukket opp så mye tegn, ikke at det har så rot i virkeligheten. Men vi tar det vi får.
Nå jeg går ut av klinikken, så plaskregner det. Etter 2 min så skinner solen, den steker. Og jeg så regnbuer over alt, de viste seg (2 stykk) på himmelen, bak bilene i vannspruten. Det var nesten så jeg ikke klarte å kjøre bil, for det var så mye vakkert rundt meg.
Spiste pommes (i Camilla og Julies ånd) :hilarious:
B4AB80F5-F9BB-438D-9BD7-D811E5AC23C2.jpeg
Altså, har dere sett!?

Dagen i går var nærmere perfeksjon. Utenom at mannen mistet kosen til sønnen min… krise!
Men natten gikk fint likevel :Heartred

6 dpo

På tide å teste ovitrelle ut av kroppen!
Så dagens test:

IMG_7917.jpeg

Den er svak, og det er bra! Snart ute av kroppen :Heartred altså, koooom igjen lille knert.
Du er velkommen nå lillesøster/lillebror

Spennende med innsett, lykke til med testingen ❤️

I barnehagen er de sann: han har temperament ja. Han er så bestemt :hilarious:

Tusen takk! Det føles så rart å sitte her igjen nå, men er liksom så klar for dette nå!
Det triste er kun en kopp kaffe om dagen, det er tøft med en ett åring :hilarious:
Mmm, sluttet med kaffe pga gravid (fordi jeg drikker av og til gode mengder brus, så da blir noen dager helt uten koffein), og det er ganske tungt det og :p

Mmm, sluttet med kaffe pga gravid (fordi jeg drikker av og til gode mengder brus, så da blir noen dager helt uten koffein), og det er ganske tungt det og :p
Ja. Her går det i bare kaffe og Pepsi Max :hilarious:
Når jeg var gravid med L så likte jeg jo ikke kaffe, så det var jo greit.
Men vi er ikke kommet dit enda. Og, når L våkner Gry tridlig og jeg innser at han ikke kommer til å sovne igjen, så tenker jeg bare på den kaffen. Den er så god å våkne til. Så ble to halve kopper i dag ja :hilarious: For det fikk jeg lov til!

Ja. Her går det i bare kaffe og Pepsi Max :hilarious:
Når jeg var gravid med L så likte jeg jo ikke kaffe, så det var jo greit.
Men vi er ikke kommet dit enda. Og, når L våkner Gry tridlig og jeg innser at han ikke kommer til å sovne igjen, så tenker jeg bare på den kaffen. Den er så god å våkne til. Så ble to halve kopper i dag ja :hilarious: For det fikk jeg lov til!
Jepp, er jo akkurat det. Godt å våkne til kaffe, men... Av og til må man greie seg uten så :p

7 dpo

Det er spennende dager dette. Fortsetter å teste ut ovitrelle. Det er hvertfall noe som skjer i livmor, om det er pga de har holdt på inni der eller om det er noe som graver seg inn. Det vil tiden bare vise. Jeg kjenner hvertfall på små krampe, murring eller noe lignende. Ikke som om mensen skal komme. Men noe annet. Mener å huske det var slik jeg følte det sist også!

Jeg har fortsatt god tro :Heartred

IMG_7932.jpeg

Spennende å se om noen dager ❤️

8 dpo

Dagen durer på, livet som småbarnsmor med sykdom og det hele.
Kom i dag tidlig på at jeg hadde glemt å ta folat de siste dagene. Herrefred. Det går en kule unna.

Dagens test har fortsatt noe på seg! Så vi fortsetter å vente på denne streken!

I dag har jeg vært kvalm faktisk. Om det er av noe annet, kan det være. Men lov å leve litt i trua :Heartred

Dagens testrekke:

IMG_7946.jpeg

Ovitrell skal jo i all hovedsak være ute av kroppen nå, men ser mange skriver at de har opplevd strek lenger enn det!

Ha, ja. Vi får se. Håper håper :Heartred
Vi trenger deg lille

9 dpo:flower

Okei, litt økt forhåpning i dag.
Testen i dag var helt klart sterkere enn i går. Og den er tydlig rosa (i virkeligheten)
Men den er fortsatt svak, som den skal være på, på 9 dpo. :happy:
Fortsatt kvalm av og på, og det kramper seg litt i livmor. :Heartred
IMG_7968.jpeg
IMG_7959.jpeg

Dette er Såå spennende! Og nå, i kveld! Er det muligheter for at det blir en ny test altså!
Åh, tenk om det er nå det blir lille spire :Heartred:love7

Last edited:
Back
Topp