Insett (5 dpo) 
I går var innsett dagen, og de sa at det hadde tint fint og så veldig bra ut. Ga meg umiddelbart en god følelse!
Vi heier på gode følelser, sant?
På vei hjem så føler jeg det dukket opp så mye tegn, ikke at det har så rot i virkeligheten. Men vi tar det vi får.
Nå jeg går ut av klinikken, så plaskregner det. Etter 2 min så skinner solen, den steker. Og jeg så regnbuer over alt, de viste seg (2 stykk) på himmelen, bak bilene i vannspruten. Det var nesten så jeg ikke klarte å kjøre bil, for det var så mye vakkert rundt meg.
Spiste pommes (i Camilla og Julies ånd)

Altså, har dere sett!?
Dagen i går var nærmere perfeksjon. Utenom at mannen mistet kosen til sønnen min… krise!
Men natten gikk fint likevel
6 dpo
På tide å teste ovitrelle ut av kroppen!
Så dagens test:
Den er svak, og det er bra! Snart ute av kroppen
altså, koooom igjen lille knert.
Du er velkommen nå lillesøster/lillebror

I går var innsett dagen, og de sa at det hadde tint fint og så veldig bra ut. Ga meg umiddelbart en god følelse!
Vi heier på gode følelser, sant?
På vei hjem så føler jeg det dukket opp så mye tegn, ikke at det har så rot i virkeligheten. Men vi tar det vi får.
Nå jeg går ut av klinikken, så plaskregner det. Etter 2 min så skinner solen, den steker. Og jeg så regnbuer over alt, de viste seg (2 stykk) på himmelen, bak bilene i vannspruten. Det var nesten så jeg ikke klarte å kjøre bil, for det var så mye vakkert rundt meg.
Spiste pommes (i Camilla og Julies ånd)

Altså, har dere sett!?
Dagen i går var nærmere perfeksjon. Utenom at mannen mistet kosen til sønnen min… krise!
Men natten gikk fint likevel

6 dpo
På tide å teste ovitrelle ut av kroppen!
Så dagens test:
Den er svak, og det er bra! Snart ute av kroppen
altså, koooom igjen lille knert.Du er velkommen nå lillesøster/lillebror

Lykke til med videre testing