IKM uke 23⚘️⚘️

Plutselig kom han inn på sofaen her, og på mirakuløst viss sov alle 4 ungane heile kvelden! Har ikkje fortalt han at eg har EL, trur eg ska berre holda han i blinde denna PP'en;) eg veit alt for godt ka press og kav gjer med sexlivet, så siden han ikkje har spurt betyr det nok at han helst ikkje vil veta. Og siden me e ganske chill mtp barn nr 5 så tenke eg at eg får kosa meg med å sleppa testetøsa laus og så får han sleppa press og kav. Det blir det som blir, mykje bedre slik:dance011
(Og full forståelse til alle som stresse, som sagt, been there. Mista Neriah i uke 19 og Håp i uke 15 rett etterpå, så hadde veldig gjerne lyst å bli gravid, det var ein hard og vanskelig sesong).
Ja det beste er jo å ta det chill, men ikke alltid lett når man har dårlig tid :hilarious: Lei meg for at du har mistet flere så sent og opplevd så stor sorg, sender deg en stor klem og med masse lykkeønsker for prøvingen nå fremover :Heartbigred Jeg kjenner sorgen komme over meg iblant også, men følte idag på en ny fresh start og glede og spenning over det som kommer fremover - uansett når det vil sitte, enten i PP nå eller i IVF til høsten, og skulle det ikke gå får jeg ta den sorgen når den kommer, men vi får glede oss på veien :happy::Heartpink Jeg bestilte meg faktisk en stelleveske idag :woot: Jeg skal ikke kjøpe mer, men en stelleveske til 300 kr er ikke det verste tapet om dette skulle ikke gå, da får jeg heller gi den vekk til noen som trenger den, det bare kjentes riktig og ga meg glede idag så da får det være :happy::Heartpink

Ja, virkelig! Jeg er virkelig ikke noe glad i være sliten. Er generelt en meget aktiv person og trives best der :) Hvordan er tempen i dag?
Føler fortsatt ikke tempen har steget som håpet, men den ser iallfall slik ut i dag. Håper krysset til FF kommer imorgen :Heartred Hvordan går det med deg?
IMG_5136.jpeg

Føler fortsatt ikke tempen har steget som håpet, men den ser iallfall slik ut i dag. Håper krysset til FF kommer imorgen :Heartred Hvordan går det med deg?Vis vedlegget 461256
Men, den stiger og det er det viktigste :love017 Veldig fornøyd med dagens. Den oppfører seg helt likt som sist PP. Med tanke på hvor dårlig søvnen var i natt så er den perfekt :happy: (postet tempen tidligere i dag)

Guess what!!! Mest sannsynlig var det eggløsningen som sa PANG-nå!
Jeg får så sterke el-smerter at det sammenlignes med latensfasen Kjempe vondt, men da får vi bare bite i det sure eple og hoppe i høyet ikveld også..‍
Så bra! Da er det bare å hoppe i kveld og i morgen tidlig, se dekker dere de 24 timene :happy:

Men, den stiger og det er det viktigste :love017 Veldig fornøyd med dagens. Den oppfører seg helt likt som sist PP. Med tanke på hvor dårlig søvnen var i natt så er den perfekt :happy: (postet tempen tidligere i dag)
Jaa, våkner en del på natta for tiden og datteren våkner så tidlig. Tror jeg stresser litt med å tempe, hver gang jeg våkner sjekker jeg klokka for å vite om jeg skal tempe :playful: jaa herlighet så spennende! Lurer på om første test ryker på søndag her!

Ja det beste er jo å ta det chill, men ikke alltid lett når man har dårlig tid :hilarious: Lei meg for at du har mistet flere så sent og opplevd så stor sorg, sender deg en stor klem og med masse lykkeønsker for prøvingen nå fremover :Heartbigred Jeg kjenner sorgen komme over meg iblant også, men følte idag på en ny fresh start og glede og spenning over det som kommer fremover - uansett når det vil sitte, enten i PP nå eller i IVF til høsten, og skulle det ikke gå får jeg ta den sorgen når den kommer, men vi får glede oss på veien :happy::Heartpink Jeg bestilte meg faktisk en stelleveske idag :woot: Jeg skal ikke kjøpe mer, men en stelleveske til 300 kr er ikke det verste tapet om dette skulle ikke gå, da får jeg heller gi den vekk til noen som trenger den, det bare kjentes riktig og ga meg glede idag så da får det være :happy::Heartpink
Takk❤️ er lenge siden nå og minnes dei berre i kjærlighet ❤️
Så godt det må være å sitte med ein slik følelse :woot: viktig å klare å holde på glede sjølv gjennom prøvelser og nedturer:love017

Oi! Sjå der du, då va gruppa igang :woot: blir spennande å sjå kor mange av oss som får 2 strekar etterkvart:happy093.:signs003
Tidligste jeg har fått er 10dpo, den endte i MA i uke 9 da dessverre. Forrige som endte i kjemisk ble ikke positiv før 11dpo. Så ikke mistet håpet ennå :woot: har endel slim, har murret litt i korsryggen i dag. Ellers ingen symptomer.

Tidligste jeg har fått er 10dpo, den endte i MA i uke 9 da dessverre. Forrige som endte i kjemisk ble ikke positiv før 11dpo. Så ikke mistet håpet ennå :woot: har endel slim, har murret litt i korsryggen i dag. Ellers ingen symptomer.
Veldig sjeldent ein ser folk få positive tester 7-8dpo iallefall, og i tilfelle vanskelig å skille fra alle skyggene som er. 9dpo er det nokon, men dei fleste tester positivt 10-12dpo iallefall. Så å miste noko håp før det er iallefall bortkasta tid :happy:
Dei PP'ane eg har hatt mest symptomer har eg ikkje vært gravid, og dei gangene eg har vært gravid har det vært svært lite symptomer:hilarious: kroppen er ein luring iblandt! Haha! Har vært gravid 9 ganger og kan ikkje sei eg har eit einaste sikkert tegn, verken tidlig eller seinare sånn sett, føle alle har vært forskjellige.
Så 2 strekar på hCG testen som gjelder her:smiley-bounce022

Det hadde jeg ikke fått med meg, krysser fingre og tær for oss
Ja kor gøy hadde det ikkje vært med ein liten gjenforening i februartermin då :love017 har sett fleire julekuler titta innom i prøveland, så kanskje dukke det opp nokre til:cool14

Back
Topp