❤️IKM Uke 22 ❤️

Når vi tenkte vi skulle prøve oss på baby nr 1 så var det noe i oss som sa "Men det går sikkert på første forsøk" selv om legen hadde sa til meg på sykehuset at jeg nok ville få litt trøbbel med å få barn. Også ble det kjemisk forrige måned, en måned etter at jeg hadde tatt ut p-staven. Nå når jeg tester negativt på 10 DPO sitter jeg jo og tenker at det kanskje ikke bare er så lett som at det skjer umiddelbart. Men måtte spørre ChatGPT om litt prosenter, og ChatGPT sier at 60-70% tester positivt med tidlig tester på 11-DPO, mens 30-40% som faktisk er gravide fortsatt tester negativt på 11 DPO. 12 DPO så gikk prosenten til 10-15% som er gravid som fortsatt tester negativt. Så håpet er jo faktisk ikke ute før man får TR hehe

Nei, kun den syklusen i desember da jeg hadde tatt ut hormonspiralen.... Så det er noe hormonelt, eller om kroppen forsøkte også ble det avvist? Nei jeg aner ikke, har bare vært en veldig spesiell runde, med MASSE hormon-symptomer!
Kroppen prøver å bearbeide noe sikkert, håper neste pp er hormonene klare for spire!! ❤️ havner i samme ikm gruppe igjen vi da.

Kveldens helt blanda test. Krysser fingrene for i morgen :)

Vedlegg

• 20250524_215119.jpg
    20250524_215119.jpg
    1,1 MB · Visninger: 59
For dere ser ingenting på den siste testen, sant? Ser ut som testen har mini mini est seg litt opp hvis jeg ser sidelengs på testen helt i bunnen der streken ville vært

Back
Topp