Så kjiptSamme her, jeg gikk av CG kvelden 11 dpo, kjenner mensen er på vei… men vil bare få den så gjerne el kommer litt før, så jeg rekker før mannen reiser![]()
Jaja da prøver vi igjen! Håper dere rekker det 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjiptSamme her, jeg gikk av CG kvelden 11 dpo, kjenner mensen er på vei… men vil bare få den så gjerne el kommer litt før, så jeg rekker før mannen reiser![]()

En får gjøre det som passer en selvJa jeg temper med klokke bare, så den tar uansett samme tid, men jeg får så ocd på trekantene, så når jeg legger inn temp i FF så rett under så justerer jeg den til 0700 selvom kl kanskje er 10så teit hahah

Kroppen prøver å bearbeide noe sikkert, håper neste pp er hormonene klare for spire!!Nei, kun den syklusen i desember da jeg hadde tatt ut hormonspiralen.... Så det er noe hormonelt, eller om kroppen forsøkte også ble det avvist? Nei jeg aner ikke, har bare vært en veldig spesiell runde, med MASSE hormon-symptomer!
Blenda*Kveldens helt blanda test. Krysser fingrene for i morgen![]()
Ja, trykk på de 3 prikkeneBlenda*
Kan man redigere egne poster på noen måte?
Kanskje det kun er deg som kan redigere siden du lagde tråden? Jeg har ikke de prikkene.Ja, trykk på de 3 prikkene
Jeg synes jeg ser en svak skygge? Foreløpig grå kanskje, men synes ikke testen er helt blenda! Blir spennende i morgen!Kveldens helt blanda test. Krysser fingrene for i morgen
![]()
De emojiene kom jo på helt feil stedFor dere ser ingenting på den siste testen, sant? Ser ut som testen har mini mini est seg litt opp hvis jeg ser sidelengs på testen helt i bunnen der streken ville værtJeg får heller ikke til å redigere..
Syns jeg ser en skyggeKveldens helt blanda test. Krysser fingrene for i morgen![]()
har du et bilde tatt i bedre lys?ser at du har fått hjelpKanskje det kun er deg som kan redigere siden du lagde tråden? Jeg har ikke de prikkene.

Nei, kastet den. Tenker at det eventuelt vil vises i morgen. Det var jo en normal test det der uansett, ikke en tidlig test.Syns jeg ser en skyggehar du et bilde tatt i bedre lys?
Ja vi begge SKAL klare det før august!!! Im sureSå kjipt![]()
![]()

Haha, gøy at du hang deg på
noe morro må man ha mens man venter
satser på at det dukker opp strek nr 2 for oss snart