Tror jeg faktisk venter til i morgen, har bare 2 tidlig-tester igjenHer er det økning![]()
Skal du teste i kveld?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg faktisk venter til i morgen, har bare 2 tidlig-tester igjenHer er det økning![]()
Skal du teste i kveld?

Ja, det er nok lurestTror jeg faktisk venter til i morgen, har bare 2 tidlig-tester igjen![]()
Gleder meg masse på dine vegne 
Tusen takkJa, det er nok lurestGleder meg masse på dine vegne
![]()

Ja jeg går jo på cyclogest, men stopper i morgen så kommer vel tr innen 2 dager… håper bare mannen er hjemme i juni!!Ser ikke noe i dag, men det er ikke over før man begynner å bløTenk, er så mange som ikke får positiv før IKM og etter. Men, klaffer det ikke denne mnd så klaffer det neste
![]()

Selvfølgelig vil du bli gravid igjenHar fremdeles et lite håp, men jeg begynner å bli mer og mer redd for at jeg ikke blir gravid igjen og at 2-åringen min ikke får en søster eller brorden tanken gjør meg veldig trist..
Kommer til å teste meg frem til 12 dpo, og så gir jeg opp og slutter med cyclogest sånn at tr kan komme.
ikke gå rett i kjelleren nå.. en dag står du der med en positiv test! Det er jeg så sikker påHåper det jeg ogsåJa jeg går jo på cyclogest, men stopper i morgen så kommer vel tr innen 2 dager… håper bare mannen er hjemme i juni!!![]()
![]()
er så tungt og miste en PP..Både godt å vondt at vi er flere som føler det sammeKjenner meg igjen det dere beskriver her. Største ønsket mitt er å få et søsken til 2 åringen vår. Åh den følelsen kjærer hjertet mitt .![]()
Testet for 1 time siden med digital tidlig test som var negativ. Så blir nok ikke noe positivt i kveld men kanskje i morgen 10 DPOKan skimte no, skal du teste i kveld?![]()
Åhh kjære deg, sender deg en varm klemÅhhKom en liten tåre i sted.. er litt tøffere på psyken denne pp’en merker jeg
Det pleier liksom å gå helt ok frem til man er de siste dagene på testingen 10-12dpo, da er det farsken så tøft på psyken
Jeg holder håpet for deg enda denne runden selv om det ikke hjelper hvordan du føler det da
Og det blir, selv om det kanskje føles håpløst akkurat nå 

Åååå vil den ikke slå inn som EL da eller? Jeg har ikke det programmet. Håper alt går som det skal for deg nå, tror du ikke at du er i dpo-land nååå?Hadde eggløsning i går, men ingen økning på BBT.. Er nok pga feber som jeg har hatt siden tirsdag òg ørebetennelse. Håper det blir en fin økning i morgenEr så redd det skal gå enda mere til helvete nå!
![]()

ÅhhhhJa jeg går jo på cyclogest, men stopper i morgen så kommer vel tr innen 2 dager… håper bare mannen er hjemme i juni!!![]()
![]()
Skulle ønske du fikk en strek i overraskelse til ikm istedefor tr da 
Ahhh dusteblenda! Det kommer til et punkt hvor man gjør seg klar til neste pp ja. Tar du en til test i kveld eller? Hadde du hatt noen symptomer?12 dpo blenda test. Venter bare på at tr dukker opp. Forberedt på neste pp. Litt lettere blir det fremover da går vi for ivf til august.
Testet noe mer???God morgen alle jenter/damer! Jeg har ikke vært med her inne siste to syklusene for å prøve å distansere meg litt fra alle evige skuffelser…men nå er jeg 8/9 dpo og fristelsen ble for stor. Når jeg i tillegg ser at det begynner å bli noen svake streker i denne gruppen så måtte jeg jo også teste. Har jeg fortsatt grus i øynene for at jeg nettopp sto opp eller er det kaaaaanskje en svak strek her?![]()
Noen symptomer??Gleder meg å seeeTror jeg faktisk venter til i morgen, har bare 2 tidlig-tester igjen![]()

Ååå, kan være hcg også? Hvor mange dpo var du igjen?Har følt meg kokt i hodet i hele dag, sånn rød i kinnene etc. Har 38 i feber og nå har jeg hodeverk og hjertebank. Håper ikke det blir en ny runde med forkjølelse. Får se..![]()

Det hadde vært drømmenÅhhhhSkulle ønske du fikk en strek i overraskelse til ikm istedefor tr da
![]()