Ikke gi opp før 10 dpo kveld og 11 dpo morgen! Nabo-venninna mi testet svakt positivt kveld 10 dpo i fjor, det ble bebis!Blendahvit test i dag også, 10 dpo.. det har nok ikke gått denne gangen heller![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke gi opp før 10 dpo kveld og 11 dpo morgen! Nabo-venninna mi testet svakt positivt kveld 10 dpo i fjor, det ble bebis!Blendahvit test i dag også, 10 dpo.. det har nok ikke gått denne gangen heller![]()
Shit!! Så spennendeeee!!Streken er synligere i virkeligheten og sterkere enn i går kveld![]()
Har fremdeles et lite håp, men jeg begynner å bli mer og mer redd for at jeg ikke blir gravid igjen og at 2-åringen min ikke får en søster eller brorIkke gi opp før 10 dpo kveld og 11 dpo morgen! Nabo-venninna mi testet svakt positivt kveld 10 dpo i fjor, det ble bebis!
Vi er i akkurat samme båt, jeg stopper mes cg i morgen dpo 12… jeg ser på mini og blir oppgitt, vil hun skal ha ett tett søsken… men det skjer for oss ogHar fremdeles et lite håp, men jeg begynner å bli mer og mer redd for at jeg ikke blir gravid igjen og at 2-åringen min ikke får en søster eller brorden tanken gjør meg veldig trist..
Kommer til å teste meg frem til 12 dpo, og så gir jeg opp og slutter med cyclogest sånn at tr kan komme.

Forstår godt sårheten i det, ville blitt 2 år mellom mine akkurat, hvis det hadde gått veien med en gang. Nå blir det minst 3,5 år i mellom.Vi er i akkurat samme båt, jeg stopper mes cg i morgen dpo 12… jeg ser på mini og blir oppgitt, vil hun skal ha ett tett søsken… men det skjer for oss og![]()
Håper du har rettVi er i akkurat samme båt, jeg stopper mes cg i morgen dpo 12… jeg ser på mini og blir oppgitt, vil hun skal ha ett tett søsken… men det skjer for oss og![]()
Jeg bare kjenner så veldig på den biologiske klokken ettersom jeg er 40. Det er kanskje for seint liksom.. for alltid. Ikke bare at jeg ikke blir gravid, men det kommer aldri til å skje. Ikke nå, ikke om noen år.Ja da blir det ekstra følsomt… men tiden er ikke ute for det om, hva med IVF?Håper du har rettJeg bare kjenner så veldig på den biologiske klokken ettersom jeg er 40. Det er kanskje for seint liksom.. for alltid. Ikke bare at jeg ikke blir gravid, men det kommer aldri til å skje. Ikke nå, ikke om noen år.

Man får ikke dekket ivf av staten når man har fylt 40, så det blir et veldig kostbart prosjekt i såfall. Før vi begynte å prøve på nr2 så tenkte jeg hele tiden at enten blir jeg gravid, eller så blir jeg ikke det, og da er det ikke meant to be.. akkurat den tanken kjenner jeg ikke er like enkel nå lenger. Jeg hadde nok egentlig ikke sett for meg at det skulle bli «så vanskelig». Setter det i anførselstegn for vi er jo «bare» på PP6, og jeg vet at det egentlig ikke er lenge i det store bildet.. men jeg hadde nok en forventning om at det skulle være lettere siden jeg ble gravid på første forsøk med førstemann. Og da var jeg jo også opp i årene (37)..Ja da blir det ekstra følsomt… men tiden er ikke ute for det om, hva med IVF?![]()

Ver ikke om det er tim trøst, men hver måned jeg har vært her nå er det flere rundt 40 år som har gått over i termingruppeneHar fremdeles et lite håp, men jeg begynner å bli mer og mer redd for at jeg ikke blir gravid igjen og at 2-åringen min ikke får en søster eller brorden tanken gjør meg veldig trist..
Kommer til å teste meg frem til 12 dpo, og så gir jeg opp og slutter med cyclogest sånn at tr kan komme.
Noen har prøvd noen få måneder og noen år, men de blir gravide
Men jeg forstår og føler bekymringene, jeg tenker det selv, men det er jo fordi vi ønsker så veldig og er redd for at det ikke skal skje, men vi skal få ordnet med søsken! 
ÅhhVer ikke om det er tim trøst, men hver måned jeg har vært her nå er det flere rundt 40 år som har gått over i termingruppeneNoen har prøvd noen få måneder og noen år, men de blir gravide
Men jeg forstår og føler bekymringene, jeg tenker det selv, men det er jo fordi vi ønsker så veldig og er redd for at det ikke skal skje, men vi skal få ordnet med søsken!
![]()
Kom en liten tåre i sted.. er litt tøffere på psyken denne pp’en merker jegAah da forstår jeg mer at du kjenner på det… men som du sier, det er PP6, friske par tar i gjennomsnitt 7 mnd å bli gravid, og det er da like normalt med 5 og 11 mndÅhhKom en liten tåre i sted.. er litt tøffere på psyken denne pp’en merker jeg

Ver ikke om det er tim trøst, men hver måned jeg har vært her nå er det flere rundt 40 år som har gått over i termingruppeneNoen har prøvd noen få måneder og noen år, men de blir gravide
![]()
Takk for gode ord begge toAah da forstår jeg mer at du kjenner på det… men som du sier, det er PP6, friske par tar i gjennomsnitt 7 mnd å bli gravid, og det er da like normalt med 5 og 11 mndjeg kjenner selv på cyclogest at psyken er sårbar, neste pp skal jeg starte ved pos gravid test.. lettere å si at det vil gå på sikt når du står midt i det, men jeg har virkelig tro på at det går
![]()

Vi er i akkurat samme båt, jeg stopper mes cg i morgen dpo 12… jeg ser på mini og blir oppgitt, vil hun skal ha ett tett søsken… men det skjer for oss og![]()
Kjenner meg igjen det dere beskriver her. Største ønsket mitt er å få et søsken til 2 åringen vår. Åh den følelsen kjærer hjertet mitt .Har fremdeles et lite håp, men jeg begynner å bli mer og mer redd for at jeg ikke blir gravid igjen og at 2-åringen min ikke får en søster eller brorden tanken gjør meg veldig trist..

Ser ikke noe i dag, men det er ikke over før man begynner å blø
Tenk, er så mange som ikke får positiv før IKM og etter. Men, klaffer det ikke denne mnd så klaffer det neste 
10 DPO er veldig tidlig. Er faktisk mest vanlig at egget fester seg mellom 8-10 DPOBlendahvit test i dag også, 10 dpo.. det har nok ikke gått denne gangen heller![]()
Ikke mist håpet enda 
Kan skimte no, skal du teste i kveld?9 DPO ja.
De lilla hadde ikke gått ut på dato iallfall.

Her er det økningStreken er synligere i virkeligheten og sterkere enn i går kveld![]()
Skal du teste i kveld?Så vondtTakk! Jeg tør ikke glede meg 100% enda, pga 5 aborter på rad. Men håper håper håper at dette går veien!
Håper neste lille spire klorer seg fast frem til termin