❤️IKM Uke 22 ❤️

Hadde eggløsning i går, men ingen økning på BBT.. Er nok pga feber som jeg har hatt siden tirsdag òg ørebetennelse. Håper det blir en fin økning i morgen :Heartred Er så redd det skal gå enda mere til helvete nå! :dead:

Vedlegg

• IMG_6935.jpeg
    IMG_6935.jpeg
    200,6 KB · Visninger: 42
  • IMG_6936.jpeg
    IMG_6936.jpeg
    156,1 KB · Visninger: 41
Har fremdeles et lite håp, men jeg begynner å bli mer og mer redd for at jeg ikke blir gravid igjen og at 2-åringen min ikke får en søster eller bror :( den tanken gjør meg veldig trist..

Kommer til å teste meg frem til 12 dpo, og så gir jeg opp og slutter med cyclogest sånn at tr kan komme.
Selvfølgelig vil du bli gravid igjen:Heartred ikke gå rett i kjelleren nå.. en dag står du der med en positiv test! Det er jeg så sikker på

Åhh :sad010 Kom en liten tåre i sted.. er litt tøffere på psyken denne pp’en merker jeg
Åhh kjære deg, sender deg en varm klem :sorry: Det pleier liksom å gå helt ok frem til man er de siste dagene på testingen 10-12dpo, da er det farsken så tøft på psyken :hungover: Jeg holder håpet for deg enda denne runden selv om det ikke hjelper hvordan du føler det da :Heartpink Og det blir, selv om det kanskje føles håpløst akkurat nå :Heartpink

Hadde eggløsning i går, men ingen økning på BBT.. Er nok pga feber som jeg har hatt siden tirsdag òg ørebetennelse. Håper det blir en fin økning i morgen :Heartred Er så redd det skal gå enda mere til helvete nå! :dead:
Åååå vil den ikke slå inn som EL da eller? Jeg har ikke det programmet. Håper alt går som det skal for deg nå, tror du ikke at du er i dpo-land nååå? :shy:

12 dpo blenda test. Venter bare på at tr dukker opp. Forberedt på neste pp. Litt lettere blir det fremover da går vi for ivf til august.
Ahhh dusteblenda! Det kommer til et punkt hvor man gjør seg klar til neste pp ja. Tar du en til test i kveld eller? Hadde du hatt noen symptomer?

God morgen alle jenter/damer! Jeg har ikke vært med her inne siste to syklusene for å prøve å distansere meg litt fra alle evige skuffelser…men nå er jeg 8/9 dpo og fristelsen ble for stor. Når jeg i tillegg ser at det begynner å bli noen svake streker i denne gruppen så måtte jeg jo også teste. Har jeg fortsatt grus i øynene for at jeg nettopp sto opp eller er det kaaaaanskje en svak strek her? :nailbiting:
Testet noe mer??? :shy: :Heartpink Noen symptomer??

Back
Topp