❤️IKM Uke 22 ❤️

2 dpo bare, men føler meg så øm i livmoren. Pleier ikke ha det sånn. Vanligvis går alt sånn over rett etter EL før menssmertene kicker inn. Men man kan vel uansett ikke fått graviditetssymptomer så tidlig. Kanskje det var et ekstra fint egg (eller tre) som slapp :hilarious:
Spennende! Kanskje det endelig er mnd din :love017

Ja skjønner godt hva du mener! Jeg trodde en periode at eggløsning ikke kom til å komme, men har endelig fått litt mer håp!
Ja, man sitter med den følelsen! Men, eggløsning kommer uansett en gang hver eneste mnd. Man må bare ha tålmodighet og vente, men det eier man ikke når man prøver :hilarious: jeg er har ikke det generelt :hilarious:

Kan du kanskje flytte litt på meg på forsiden? Hadde jo eggløsningsblødning den 13., men EL testene mine sier at EL var på morningen den 14. sannsynligvis. Får ca 2 dager kortere syklus enn forventet.

Kine 95 - 29 - B1 - PP2 - EL 14/5 - IKM 28/5
Done :Heartred

Ja jeg kjenner meg faktisk ikke helt igjen når det kommer til det :laughing002 Jeg pleier jo alltid å få en intens hodepine, en type som jeg aldri får ellers utenom dagene før tr, og den har ikke kommet enda. Men den kan jo fremdeles komme da.

Njaa kjenner ellers på litt stikninger og drag nederst i magen. Men det er jo også tegn på både progesteron og mulig pms/tr :bored:

Hva med deg? :)
Ja den hodepinen nevner du hver gang! Da pleier du å si at TR kommer.. ja men stikninger og drag er lovende, litt tidlig for mensen enda, passer fint med implantasjonsvinduet :nailbiting:

7DPO :taunt005 Flyvende ballong, nå har jeg hatt noen sinneutbrudd også, noe jeg vanligvis aldri har krefter og energi til… men kort lunte og irritabilitet kan vel både være tegn på gravidhormoner og pms? :confused005 Men vil tro det er mer typisk pms?
Satser på gravid symptomer :smiley-bounce022

Jaaaa! Man, får et ekstra lite håp da :Heartred Okey, du må rette meg nå.. hvilken snille løgn? Er fortsatt helt bomull i hodet :hilarious: gleder meg til jeg er Heeeeeelt frisk!

Hva tror du ikke skjer, jo når jeg kom hjem i stad og vekte mannen for litt aksjer før huset blir fult av unger. Han er møkk dårlig, har ikke stemme, hoster og det svir i brytere.. Altså, jeg er så drittlei sykdom nå! Orker ikke.. Så da løp jeg på apoteket som ligger 5 min unna, kjøpte urinprøve glass og sprøyte for måtte INSEMINERE!!! Kjenner jeg blir så oppgitt, for selv om så mange blir gravide med det så vil jeg jo heller ha sex. Men, skjønner han ikke orker å hoppe med den formen.. alt bare går i mot oss denne PP :mad::smiley-angry002 Men, håper han er bedre i morgen for DA skal vi ha sex! Om jeg blir gravid denne PP så er det et mirakel spør du meg :hilarious:
Sorry at jeg lo, men lesningen hørtes like kaotisk ut som her i dag :director:geek
Nei den snille løgnen; da tenkte jeg på at du sa at du skulle fortelle mannen at «i kveld er siste gang» men så måtte han dagen etter også :laughing001

Jeg tror faktisk du blir super MEGA-gravid den syklusen her jeg, siden alt ble skikkelig utenom det vanlige :laughing001

Nå er testegalskapen virkelig i gang igjen her..
Tok ny test for en time siden… (Jeg bare måtte sjekke siden jeg har hatt vage smerter i korsryggen i hele dag, noe jeg ikke opplevde forrige runde med cyclogest.) Ser dere noe i det hele tatt på denne testen? Har både ChatGPT og jeg line-eyes?:whacky011 Vet jeg bare burde vente et par dager, men er jo litt gøy å spekulere:happy090
Jeg ser noe! :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting:

2 dpo bare, men føler meg så øm i livmoren. Pleier ikke ha det sånn. Vanligvis går alt sånn over rett etter EL før menssmertene kicker inn. Men man kan vel uansett ikke fått graviditetssymptomer så tidlig. Kanskje det var et ekstra fint egg (eller tre) som slapp :hilarious:
Har forstått at det kan være tegn på god progesteronøkning, noe man gjerne vil ha :flower

Ja den hodepinen nevner du hver gang! Da pleier du å si at TR kommer.. ja men stikninger og drag er lovende, litt tidlig for mensen enda, passer fint med implantasjonsvinduet :nailbiting:
Ja den er ikke til å komme utenom og tar som regel knekken på meg :bored: 6 dager til tr egentlig skal komme.. i morgen MÅ jeg teste. Har hatt så mye kramper og jobbing i magen i ettermiddag og kveld.

Kjenner du på noe?

7DPO :taunt005 Flyvende ballong, nå har jeg hatt noen sinneutbrudd også, noe jeg vanligvis aldri har krefter og energi til… men kort lunte og irritabilitet kan vel både være tegn på gravidhormoner og pms? :confused005 Men vil tro det er mer typisk pms?
Så svaret her først nå!
Hahha kjenner meg igjen! Er så forvirrende at det er helt like symptomer for både det ene og andre. Men heldigvis begynner dpo dagene å få litt mer fart på seg :joyful::hello2

Back
Topp